Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verlangende gedachten
verlangende gedachten voor en tijdens het masturberen .........ik word wakker erg vroeg in de ochtend ..allerlei gedachten spoken door dan me hooft ..maar een gedachten overheerst toch wel ..daar zorg me ochtend erectie wel voor .o oo wat ben ik geil nu...en ik denk dan gelijk aan het komend weekend dat ik naar me marietje gaat ..we ontmoeten elkaar eens in de twee weken ..zoals we gewoon zijn .als ik naar haar gaat ..wacht ze me altijd op zonder haar broekje aan..haar kale kutje onder haar rokje verscholen .wachtend op mijn aanrakingen en de vele kusje er op ..me penis in nu erg opgezwollen nat en geil als ik daar nu aan denkt ..ik wil maar een ding nu .dat is me bevredigen .en ik verlang erna om te spuiten ..ik kan dat nu nog doen....want de komende vier dagen moet ik me er van onthouden ..marie wil alles zeg ze. dus ze eist dat ik me tenminste vier dagen voor onze ontmoeting niet meer zal klaarkomen ..ik denk nu aan de weg er heen ..want ik ben een uur onderweg naar haar ..onderweg denk ik aan dat ik binnen komt in haar keuken ..als ik binnen stap zie ik marie op de bank zitten in haar huiskamer ..en begroet haar liefdevol ..ik ga naast haar zitten en begint haar te zoenen op haar mond ..,tegelijkertijd gaat me hand naar haar twee grote mooie volle borsten .ik kus haar beiden tepels en ze begint behaaglijk krols te bewegen .ik ga haar gelijk tongen ...ik voel me pik in me broekje al flink hard en groot worden .en dat merk ze gelijk.want ze gaat er met haar hand heen ..en ik begint haar kale natte kutje te strelen. dat wachtend onder haar rokje geil verborgen zit ..ik til haar rokje op en zeg dan. marie is dat voor mij zoveel lekkers en geil ..ja zeg je met trillende stem.. vanochtend nog kaalgeschoren voor jou mark ...(terwijl ik nu er aan denk. loop er al een beetje voorvocht uit me geile stijve pik) ..ik kleed me gelijk uit met alleen me broekje aan .dat er wel erg bol uitziet aan de voorkant ..haar handen gaan er gelijk heen en ze trek me broekje gretig naar beneden .en ze kust me natte eikel uitbundig . ..me penis staat fier vooruit .nat en trillend van wat komen gaat .ik vraag of ze haar rokje uit wil doen . wat ze gelijk doet ..we zijn nu allebei bloot en geil ...klaar voor de eerste stoot ..zo noemen we dat altijd ..als haar kutje over me pik glijd ..zodat we dan samen in de hemel zijn ..zo lekker en geil voelt dat aan .marie haar ogen gaan dan altijd wat dicht als haar kutje er helemaal over is gegleden mm oo ..zij beweeg haar kontje er heerlijk overheen ..en ze gaat op en neer haar kutje over me pik heen .als we zo samen op de bank zitten . elkaar heerlijk het genot geven .ik zeg marie laat dit nooit ophouden .want zoveel geilheid kan ik bijna niet aan .zo lekker voelt dat aan .we voelen ons gewoon gelukkig en verheugt .is ook gewoon overweldigend voor ons ..liefje. zeg je. kom maar mee naar bed .en we kijken elkaar aan met geile ogen ..ik wil het weekend heerlijk van je genieten mark...ik tril van de opwinding bij haar woorden ..wetende dat dit maar het begin is van zoveel geilheid en genot voor ons beiden .dat komen gaat .. twee hele dagen van heerlijk schaamteloos neuken en elkaar bevredigen.. en met vele klaarkomers .. met daarbij wel hele warme diepe gevoelens ..die wij toch wel voor elkaar voelen ..puur genot noemt ze dat vaak ..(om de paar uur neuken we elkaar wel) ..zoals al die weekenden daarvoor ...allerlei standjes ...achterelkaar .. heerlijk fleppen noemen we dat ...fleppen is .samen neuken tot je er beiden bij neervalt ..wel elkaar om te beurt rust geven ...maar voor het fleppen is er dan nog dat hemels voorspel ...ik haar beffen en zij me pik heerlijk likken en strelen ..en dan beland me penis helemaal in haar haar mond ..en haar hand aan me ballen .ik kreun van genot . ik zeg dan altijd .als ze driftig bezig is . ik wil je zo neuken in je spleetje marie ...om je kutje te laten juichen . om dan me sperma er diep in te spuiten ...terwijl ik dat denk nu op bed ..begin ik me te melken ...me hand gaat om me pik en ik trek me heerlijk af ..ik zeg hardop marie marie ..mag het mag het ..ik hoor jou in me gedachten zeggen ...mark laat je gaan spuit me vol mark. spuit nou ....en de ontlading gaat gebeuren .ik voel het al komen .. het warme sperma vlieg er bevrijdend uit ..met begeleiding van mijn woorden marie marie o oo ooo ik kom ik kom ..en het warme geile zaad vlieg tot op me kin en mijn schouders .....mark je zal het de komend vier dagen moeilijk hebben denk ik nu ..want marietje wil alles zaterdag ..dus ik zal me de komende vier ochtenden in moeten houden .want ze wil en krijg alles zaterdag .en dat doe ik met volle overgave en met veel liefde ....want ..wat is er mooier dan het verlangen naar hemels genot. met mijn lieve geile mooie marie ...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online