Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Annabel (deel 2)
"En weet je wie daar als laatste woonde?"
"Ik kan het me niet herrineren. Misschien weet oma het wel?"
"Oké, ik zal het haar straks eens vragen op de begrafenis", zei Finn.
Op de begrafenis zag Finn allemaal mannen in zwarte pakken en vrouwen in zwarte jurken. Finn vond het heel triestig. Na het woord van opa's zus was Finn aan de beurt. Hij had een zelfgemaakt tekstje voorbereid.
Hij begon:
"Lieve opa, ik hoop dat je blij zal zijn in het rijk der Gods. Ik hoop dat je gelukkig was in onze familie. Opa, het kwam zo onverwachts. Mag je nu voor altijd in onze herrineringen blijven. Van Finn, je kleinzoon."
Tijdens de laatste woorden moest Finn even snikken. En hij zag dat oma naar hem lachte. Hij lachte terug.
En toen ze de kist waarin opa lag meedroegen, voelde ik opa's aanwezigheid. En die aanwezigheid zal voor altijd in mijn hart blijven, dacht Finn. Toen hij oma zag, ging hij snel naar haar toe.
"Oma, je weet wel, dat oude huis in mijn wijk hé, wel, wie woonde daar vroeger."
"Oh, liefje, dat was zo'n leuke familie. Hoe heten ze weer? De McKings, de McDonalds? Ik heb het: de McCoys!"
Bij McCoys stokte Finns adem.
"Mc...McCoy?"
"Ja, de McCoys. Elisa McCoy, Louis McCoy en hun dochtertje Annabel McCoy.
Zo jammer, Elisa stierf toen Annabel 4 was, toen Annabel 13 was, stierf zij ook. Men zegt dat ze vermoordt werd."
Dat kan geen toeval zijn! Dat kan gewoon niet!
Een dag na de begrafenis ging ik kijken naar opa's graf op het kerkhof.
Daar lag het:
Adam Daniël Jones
17 aug 1940 - 23 aug 2011
Toen Finn wat verder op het kerkhof keek, kreeg Finn het ontzettend benauwd, want het graf waarnaar hij keek, stond ingegraveerd:
Annabel Louisa McCoy
14 nov 1966 - 23 aug 1979


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online