Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Prins op de witte boot

Pfff
. Dacht Lize toen ze onderweg waren naar ALWEER een saai stadje aan de saaie Cîte d’Azur. Lize had de Cîte d’Azur helemaal anders voorgesteld. Aan het strand, knappe jongens bekijken, zonnen,de joepie lezen,
 Maar dat was niet het geval. Haar ouders wouden alleen maar stadjes bezoeken en foto’s maken van saaie gebouwen in plaats van foto’s te maken van knappe jongens!!! Ze ergerden zich kapot. Nog 8 dagen stelde ze haar zelf gerust. Nog 8 dagen


“Klein VenetiĂ«â€

In de auto luisterde ze de hele tijd naar hetzelfde liedje ‘someone like you’ van Adele. Ze vond Adele zo’n goeie zangeres en ze wou dat ze net zo zelfzeker was van haar gewicht. Lize vond dan ook dat ze te dik was. En ze dacht dat geen enkele jongen haar wou als “zijn meisje”. Maar onderweg begon ze zich te vervelen en keek ze uit het raam ze zag een klein dorpje met allemaal straten van water. Ze keek raar op want ze was toch niet in ItaliĂ«. Haar mama zei dat ze in Port Grimaud waren “Klein VenetiĂ«â€ werd het ook wel genoemd. Op het eerste zicht een mooi stadje maar ze wou toch weggaan want hier was geen zee of zon te bekennen. En al zeker geen mooie jongens! Ze bleef zeuren om te vertrekken maar haar ouders wouden niet luisteren ze moesten dit stadje zien!

Eten aan het water

Het was 19u en Lize begon honger te krijgen na 2u te wandelen in het stadje. Ze had zin in lasagne. Gelukkig hadden haar ouders ook honger en gingen ze op zoek naar een restaurant. Na 10 minuten liggen zoeken vonden ze eindelijk een gezellig Italiaans restaurant. Ze namen plaats aan tafel en ze bekeken de kaart. Mmm
 lasagne dacht Lize en ze bestelde een lasagne. Het eten liet niet lang op zich wachten. Lize begon juist aan haar lasagne toen een boot haar aandacht trok. Om precies te zijn niet de boot maar de jongen die de boot bestuurde. Hij was groot, had blonde haren en waarschijnlijk ook blauwe ogen. Toen ze hem zag stond de wereld even stil. Hij keek haar aan en zag dat ze hem aanstaarde. Lize geneerde zich en draaide zich snel weg. Haar ouders vroegen wat er was maar ze zagen al waarom Lize bloosde. Zit je te blozen door die jongen? Vroeg haar papa luid. Ze hoopte maar dat hij niet vlaams sprak of nederlands. Maar opeens zag ze een Belgische vlag aan de boot hangen. Oh nee hij was Belg! Hopelijk heeft hij mijn papa niet horen spreken


Een geheim briefje

De jongen was opeens verdwenen. Maar Lize begreep het wel want wat zou hij nu zien in een dik, lelijk meisje? Niks! Dus ze at verder haar lasagne op. En ze hoopte dat ze hem nog Ă©Ă©n keer zou zien. Toen ze haar lasagne op had. Vroeg haar papa de rekening en het werd op een schaaltje gebracht waar een paar snoepjes bij lagen en een briefje. Met daarop ‘Voor het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien’. Ze dacht dat dit een grap was van haar ouders. Maar die keken ook heel verbaasd dus ze wist dat het geen grap was. Ze hoopte dat het briefje voor haar was bestemd en opende het briefje waarin stond: ‘Lief nog onbekend meisje, Ik zag je naar me staren en ik staarde tegelijk ook naar jou. Dus ik denk dat we elkaar wel leuk vinden. Als je vind dat ik gelijk heb kom dan over 5 min naar de ingang van het stadje.’ Lize stond verstomd door het briefje dat ze had gelezen en zei : Ik moet even naar de WC. Haar ouders zagen dat ze nerveus was en vroegen wat er scheelde. En ze vroeg of ze een paar minuten weg mag. En wonder boven wonder mocht het van haar ouders. Ze rende de longen uit haar lijf naar de poort van het stadje. En daar stond hij dan ‘de nog onbekende knappe droomjongen’! Hij zag haar aankomen en er verscheen een big smile op zijn gezicht. En opeens stond hij voor haar en stelde zichzelf voor. Ik ben Luke zei hij met een engelenstem. Ik ben Lize zei ze. Hij vroeg of ze misschien zin had om samen met hem op zijn boot een tochtje te maken. En ze stemde helemaal in. Haar ouders wisten er niks van maar zouden het dadelijk wel merken. Luke en Lize maakten een tochtje door Port Grimaud en zagen de ouders van Lize verbaasd kijken maar terwijl waren ze ook blij voor hun dochter. Het was al 21:00 maar dat vond Lize helemaal niet erg. Want ze zat samen met Luke naar de zonsondergang te kijken. En net toen ze zich naar Luke wou draaien deed hij dat ook op hetzelfde moment waardoor ze elkaars lippen raakte en een passionele kus hadden. Lize dacht bij zichzelf: Ik hou van de CĂŽte d’Azur. En sinds die dag zijn ze het gelukkigste koppel op aarde!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online