Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Alleen thuis Deel1
Jenny was alleen thuis, toen de telefoon ging. 'hallo' zij jenny.
Er was alleen geruis aan de andere kant.
Jenny was heel bang, aan de andere kant van de lijn hoorde ze iemand praten. Het was haar vriendin maar, of ze bij haar wou slapen.
Toen Jenny haar spullen ging pakken hoorde ze voetstappen. Ze ging kijken maar hoorde niks meer, toen fietste ze naar katie.
Onderweg op de fiets, had Jenny het gevoel dat ze achtervolgd word. Opeens werd ze in een steegje gesleurd.
Ze hoorde een bekende stem. Het was katie! 'gefopt' Zei katie.
'Kom Jenny we gaan'.
*bij katie*
Ze besloten in de woonkamer te gaan slapen, omdat ze tot 's avonds laat film konden kijken.
Toen ze net de film aan hadden gezet, hoorden ze de hele tijd iemand roepen.
Maar wat riepen ze?
Ze riepen Jenny en Katie!
Jenny zei: 'katie waarom roep je onze namen?'
'ik doe niks zij katie'
Toen werden ze nog banger.
Toen ging de telefoon.
'm m met Jenny'
'Ik weet waar je woont'.
'Ik kom je halen'
Toen werden ze bang en besloten ze om te gaan slapen.
Ze hoorden drup drup drup.
Katie ging in de keuken kijken, en er drupte wat vanaf het plafond.
Een soort van slijm.
Buiten zagen ze schimmen, en ze hoorden voetstappen van alle kanten.

De rest zie je in het vervolg.
Anders word het verhaal te lang:$.
Ik hoop dat je het een leuk verhaal vond.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online