Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de beveiligingsman
De deur ging open en daar stond hij. Rustig rokend met een sigaret, zoals Clark Gable in de film. Ik was onthutst. Wim zei : “O ja er komt iemand van beveiliging hier de boel opnemen, kun jij hem even door het huis leiden, want hij wil alles zien.� De man van het beveiligingsbedrijf stapte in de hal. Ik zei nog: “ alles ? “Daar bedoelde ik gewoon het huis en de schuur mee, en zo, niet denkend dat deze woorden nog veel meer zouden gaan betekenen. Wim kuste me, ging de deur uit en deed de deur dicht. Ik bleef met Clark Gable achter. De hal klonk stil met de geluiden van de straat. De rook hing even in de lucht en toen vroeg hij : “mag het ? “ Ik keek hem aan en knikte, hij bedoelde de sigaret en ik dacht even na wat ik nu ging doen. Rondleiden in mijn eigen huis, waar slaat dat op ? Echt Wim.

Hij bleef kijken alsof er een moord zou worden opgelost. Ik keek hem aan en voelde meteen een ontspanning over me heen komen. Hij had iets gewoons en aantrekkelijk kalm in zichzelf. Hij observeerde. Hij keek zonder oordeel.We liepen meteen overal in en uit. Ik ging hem steeds voor en hij bleef keurig achter me lopen en stond hier en daar stil. Deur open , kamer in en d’r weer uit. Ik bleef even kijken naar buiten, naar kinderen die naar school gingen. Hij stond ook stil. De rook van zijn sigaret dreef door de lucht over mijn schouder.

De video liep nog steeds in de kamer bij de computer. Wim had gezegd dat het de hele ochtend nog wel zou draaien en dan was ‘t klaar. Er zat een papiertje tegen aan geplakt “niet uit zetten�. Het is de vakantie op Ibiza. Ik loop in mij blootje over het strand en Wim filmt mij. Het water was heerlijk, maar nu op de tv ziet het er een beetje koud uit. Ik vind het heerlijk bloot te lopen. Ik loop het liefst naakt heb ik gemerkt, zoals vandaag als ik een dag vrij heb; ik heb snel even een blouse van Wim aangetrokken. Ik was vanmorgen begonnen met het ontharen van mijn kruis, want het zag er echt niet meer uit. Nu het kaal is voelt het koud en naakt. En mijn lippen zijn eigelijk wel erg groot. Terwijl ik het weg scheerde zag ik mijn vette billen en voelde nog de slagen die mijn moeder gaf toen ik snoepjes had gepakt, ik was al 11 jaar volgens mij. We liepen er langs en hij bleef even kijken toen ik een handstand maakte en m’n blote kont naar achteren stak als einde van de vertoning voor de video die Wim maakte.

Hij vertelde:�U kunt met deze camera’s bijna alles bekijken wat er zoal rond loopt in de woning. Dat kan op internet gezien worden zonder dat je hier bent. Het is een kwestie van wachtwoorden, maar dan kun je overal waar je bent volgen wat hier gebeurd. Ik zal straks op de computer aangeven hoe dat werkt. Maar gaat u verder, ik volg u.� Het verhaal ging een beetje langs me heen als een verkooppraatje aan de telefoon. Hij praatte en ik lette alleen op zijn bewegingen en keek naar zijn mond. Hij was denk ik 34 jaar, iets jonger als ik. Hij had mooi bruin donker haar en een stom snorretje. Hij is iets langer dan mij. Ik keek tegen hem op. Af en toe als ik door mijn streek leek hij even te stoppen in zijn verhaal. Mijn haar is tot op mijn schouders en ik doe een staart in als ik de trap op loop met hem. Hij gaat mij voor de de trap op. Hij heeft een stevige kont in zijn spijkerbroek.

Dan komen we bij de badkamer. Die wil hij ook zien, zegt ie. Ik schaam een beetje voor de rotzooi. Ik doe hem open en hij blikt heel kort. Hij kijkt rond en loopt weer terug. Ik pak snel wat was van de grond en doe die in de wasmand. Hij volgt me in de spiegel van de hal. Mijn billen zijn even te zien. Ik voel de rode gloed van de tikken van Wim nog op mijn huid. Hij kijkt gewoon en ik richt me op en voel mijn tepels hard in de blouse van Wim. Wim had me wel geneukt vanmorgen, maar ik was echt niet klaar gekomen.
Hij liep achter me aan en ik zag mezelf in de spiegel lopen. Ik voelde mijn kut kaal zijn tov van hem in zijn kleding. Ik zag dat ook Clark Gable een stijve had. Opwindend een man achter je aan in je eigen huis met een stijve. Hij deed alsof er niets ongewoons was. De blouse van Wim is spierwit en ik zie mijn tepels door de blouse.

Het hokje van de verwarmingketel ging open en was nogal warm, door het douchen van vanmorgen natuurlijk. De warmte botste tegen me op. Ik schaam me een beetje voor de rommel ; hij loopt en kijkt even en dan naar mij. “Kan dat raam ook open ?�vraagt ie. Een klein dakraampje. Ik pak zoals gewoonlijk snel de stoel die daar staat en klim er op. Het raampje piept open en ik zet het vast. De man kijkt niet naar boven, maar hij kijkt naar mijn billen die nu onder de blouse vandaan komen. Ik kijk naar buiten en adem even. Doe alsof er niets aan de hand is. Ik voel zijn handen over mijn billen gaan en ik ril van opwinding, ik zak bijna door mijn benen. Ik hurk omlaag ; hij wijkt achteruit en loopt de ketelruimte uit. Er was niets gebeurd, hij pakte gewoon even mijn billen. Rustig loopt hij langs me heen en professioneel als hij is, noteert hij iets. Ik loop verder en voel het sop tussen m’n dijen en ik gloei aan alle kanten.

Als je deze site opent kun je de codes geven en opent zich het gehele scala aan camera’s van de woning. Ik klik even en dan zie ik ons zitten in de kamer aan de tafel. Hij achterover geleund en ik met de blouse van Wim. Mijn blote dijen steken fel af in het licht. We zitten aan de tafel in de kamer en hij legt alles uit over het systeem van zijn bedrijf.

“Als u even door het huis loopt kijk ik of alle bewegingsmelders het doen. Loopt u maar zoals gewoonlijk, dan kijk ik wel� zei hij heel kalm met een rustige stem. Gek, moet ik gewoon lopen in mijn eigen huis ? Dat doe ik altijd. Ik loop weer de trap op naar boven en bij de badkamer glijdt de blouse op de grond. Ik raap hem op en kijk naar de camera. Ik dacht dat het bewegingsmelder was, dat had Wim toch gezegd laatst, maar het is dus een camera. Ik pak mijn borsten en houd ze met beide handen even vast. Ik doe de deur dicht en ga douchen. Als ik nat druipend mezelf afdroog zie ik de camera weer en overdreven wrijf ik mijn billen droog. Mijn kruis staat nu volledig in beeld volgens mij, en hij zal het wel even moeten bekijken ! Ik wrijf me stevig en masseer mijn dijen warm. Ik raak opgewonden door het bekeken worden. Het geil druipt in mijn kut. Ik neem overdreven sexy standjes aan. Doe mijn borsten naar voren. Trek aan mijn tepels en doe mijn mond open zoals op die foto’s van play boy. Mijn ogen half open, en dan een hand aan mijn kut. Het raakt er aardig vochtig overigens. Ik glij even tussen mijn lippen en voel mijn opwindende klit. Ik doe m’n blouse weer aan, zonder iets daaronder En loop naar beneden. Gewoon. Hij kijkt op en volgt de beweging van mijn boezem.

“Kun jij even kijken en dan loop ik even door het huis, dan ziet u zelf wel wat ik bedoel� zegt hij. Ik ga zitten alsof het omdraaien van de rollen is. Hij loopt naar boven en ik volg hem op het scherm. Ik zie elke beweging als in een tv uitzending. Mijn god wat een beeld ! In mijn eigen huis.

Hij loopt naar boven en ik zie hem de trap op komen. Het beeld gaat geleidelijk over in een andere camera. Ik blijf hem in beeld volgen. Hij gaat de toilet in en dan zie je gewoon de hal.
Ongelofelijk, ik dacht dat het alleen bewegingsmelders waren, maar het zijn dus ook echte camera’s.

Er boven staat een datum en een tijd. Ik kan ook een ándere tijd invullen !
Even kijken, vanmorgen 07.00 uur als Wim wakker wordt. Ja, ik zie Wim opstaan, eruit rollen eigelijk, en naar de douche strompelen. (Die Clark Gabel is toch even bezig in de WC) Wim douchet en dan staat hij een tijdje te trekken aan zijn pik. Hij krijgt snel een dikke paal. En gaat hij weer terug naar onze slaapkamer voor ons ochtend ritueel. Mijn billen doe ik dan zover mogelijk naar boven toe omhoog en ik lig op mijn buik onder het dekbed vandaan. Mijn hoofd en borsten gedeelte ligt onder het dekbed en ik word dan ook helemaal botergeil als Wim er aan komt. Je ziet nu mijn blote kont ook in beeld en Wim komt eraan met een enorme dikke staaf. Hij zegt: “wat een ongelofelijke lekkere kut zie ik daar ! “Hij geeft een paar speelse tikken op mijn billen. Mijn natte kut staat wijdt open. En hij duwt dan dat hele ding er in een keer erin. Wauw , wat een beeld ! Wim gaat eerst rustig heen en weer en dan stoot hij met kracht en komt in mij klaar. Ik wordt nu ook weer echt heet daar beneden. Het was heerlijk vanmorgen ! Zo doen we dat bijna elke ochtend een neukpartij van een paar minuten. Ik probeerde klaar te komen, maar dat lukte niet zo snel. Ik vroeg Wim eens lekker op mijn billen te slaan, maar ik bleef vandaag onbevredigd. Ik knijp dan hard in mijn tepels onder het dekbed en voel me dan echt geneukt als een hoer. Mijn billen hebben nu alleen nog wat rode vlekken van het slaan.
Het ritueel hebben we overgehouden van een vakantie in Frankrijk. We zaten op een camping en s ávonds lagen we naakt in de tent. De tent was open. We hoorden de buren overduidelijk neuken, het was nl doodstil. Wij gingen even plassen, naakt, en ik was iets eerder weer terug in de tent. Ik ging met mijn blote reed naar buiten toe staan, gebukt, en Wim kwam er aan en zag alleen mijn witte kont uit de tent. Ik stond gebukt en mijn kut was duidelijk zichtbaar, door de neukende buren was dat best een opwindende positie en uitdagend om te doen. Wim kwam aanlopen en voelde meteen wat ik aan het doen was en stak zijn pik in mijn openstaande kut. Ik kreunde mee samen met de buurvrouw, gewoon als vanzelf. Wim was duidelijk zichtbaar in het maanlicht. De buurman was even gaan kijken en zag Wim staan neuken. Waarschijnlijk gebaarde ze te wisselen, want even later kreeg ik die heerlijk pik van de buurman in mijn kut. God wat was dat een ervaring. Afwisselend kreeg ik die pikken in mijn openstaande gleuf. Ik lag in die tent te stomen en ondertussen steeds die pompende paal in mijn kletsnatte kut. Ik voelde mij hoer en moeder aarde in één. Die buurman had voor de gein met een tafeltennisbadje op mijn billen geslagen en ik maakte van die heerlijke geile geluiden. Het liep ook bijna uit de hand want het deed best pijn, maar het was o zo lekker om geneukt te worden door 2 mannen.We hebben de volgende nacht geprobeerd met zijn vieren iets doen, partner ruil zogezegd, maar dat was gewoon niks. Mijn gevoel van die ene avond krijg ik elke keer weer als Wim mij in het ochtend ritueel neukt.

In het scherm staat ook een adres. Ik zie ons adres staan. En klein vlakje met adres Even kijken of er ook een ander adres in staat. Mijn postcode , kan ook, zie ik. Een adres hier in de buurt. Het beeld hersteld zich en ik zie een mevrouw van hier achter door het beeld schuiven. Ze komt net uit bed volgens mij. Een man staat te douchen en ik zie hem lachen. Zij kijkt wat scheef en steekt haar tong naar hem uit.

Clark Gable komt weer aanlopen ik zie zijn kruis met een geweldige bobbel.Hij zal vast even staan hebben trekken Ik zit met mijn ene been omhoog en hij kijkt direct in mijn kruis. Heel gewoon vraagt hij: “Alles oké ?�. Hij neemt me omhoog en kust me teder op mijn mond. “Even neuken ? “ vraagt hij heel vriendelijk alsof het koffietijd is. Ik knik ongeveer ja, denk ik. Hij neemt me meteen mee als en in een vlaag en mijn blouse van Wim knapt open. Mijn naakte lijf wordt door zijn sterke armen opgenomen. Ik voel me prettig. Hij zet mijn handen op de uithouder van het doorgeefloket waar we altijd ons eten in doorgeven vanuit de keuken. Dan doet hij het loket open legt me met mijn bovenlichaam er door. Mijn hoofd en borsten komen in de keuken boven het aanrecht uit. Ik lig in het doorgeef luik en mijn kont staat nog in de kamer, mijn benen gespreid op de grond. Hij weet dat ik het prettig vind om van achteren genomen te worden, volgens mij ! Het is alsof ik in een soort anonimiteit genaaid te word. Hij houdt mijn armen vast en ik voel me geofferd. Mijn borsten hangen boven de suiker pot en gaan nu heen en weer en ik kreun zachtjes, want hij stoot met een enorme paal in mijn kut. Ik kreun terwijl ik kijk naar de aanrecht en de koffie kopjes. Ik vind het bijzonder opwindend. Mijn kont staat bloot en open in de kamer en ik ben heet en warm liggend in de keuken. Hij stopt jammer genoeg na een paar stoten en komt dan naakt de keuken in lopen. Zijn penis is glimmend van mijn geil en staat fors omhoog. Heel rustig loopt hij naar mij en hij duwt dan de pik in mijn openstaande mond. Ik kan eigelijk niets dan alleen maar likken. Hij stoot het gevaarte in mijn mond en en gaat dan zachtjes heen en weer. Hij neemt mijn borsten in zijn hand en knijpt in mijn tepels. Ik kreun bij de heerlijke pijn in mijn tepels. Ik kijk even naar zijn bruine buik, hij ruikt lekker en de zon die buiten schijnt. Mijn armen zitten naar achteren op mijn rug of zo gebonden, want mijn handen zijn nog in de kamer. Ik voel mijn naakte kut, die nu gloeiend heet wordt. Ik probeer te zeggen dat ie me nu móet neuken. Maar hij blijft zijn paal in mijn mond duwen. Ik zit niet echt vast en kan zo weg komen, maar ik voel me heerlijk in mijn slachtoffer rol. Hij stopt dan en pakt een harde groene appel en duwt die in mijn mond: “je mond open, en bijten zegt ie�Het slijm stroomt langs mijn lippen. Ik houd de appel vast en hij komt met zijn heerlijk harde pik in mijn hunkerende kut. Hij stoot en stoot en bij elke beweging gaat mijn tepel in de suikerpot op en neer. Hij slaat eerst met z’n vlakke hand op mijn billen. Ik voel elke keer bijna m’n orgasme geraken. Hij slaat ook tegen mijn klit, zachtjes en fel. Ik spuug de appel uit en kreun hard, gelukkig zijn de buren vandaag niet thuis. Hij neukt me nu diep en ik kom klaar met een geweldige schreeuw, wanneer hij krampachtig staat te pompen en eindelijk z’n zaad in mij spuit.

Hij tilt me uit het loket en hij kleedt zich aan. Ik ga op de bank liggen. Ik voel me moe en uitgeput.

Ik ga onder douche en als ik terug kom rookt hij een sigaret aan de tafel. Hij kijkt in de laptop. Ik heb alleen een handdoek om en ik zie hem rustig naar mij kijken. Mijn borsten wiegen heen en weer. Hij volgt me zoals zijn camera’s. Ik ga op de bank zitten en zet een kop thee voor me neer. Hij moet weg en verteld weer een aantal suffe dingen over de computer en gaat.
Ik voel me leeg en drink m’n thee. Denk aan wat ik zojuist heb gedaan en kijk weer even naar het doorgeefluik waar ik zojuist nog lag te hijgen.

De regen komt nu met bakken uit de lucht. Het vochtige weer laat z’n water vallen en het geluid is rustgevend.
Na een tijdje gaat het slot van de deur open ; ik lig doodstil op de bank. De schoonmaakster, Suzanne, shit, die was ik vergeten ! Het is woensdag en ik ben er dan eigelijk nooit. Gewoon blijven liggen, denk ik. Ze had zojuist kunnen binnenkomen terwijl Clark en ik zo heftig aan het sexen waren.
Ik lig onder kussens van de bank, zij loopt voorbij en ziet me niet. Ik heb alleen een handdoek om mijn billen en ben verder naakt. De thee staat te dampen in het kopje op de tafel. Zij loopt met haar plastic tas met groente en haar rijlaarzen naar boven. Ze is doornat en let niet echt op de dingen. Haar T-shirt en broek is doornat. Ik zie op de laptop die nog steeds aan staat dat ze zich uitkleed. Ze is in onze badkamer om zich om te kleden. Ik zie met name haar billen, jezus wat een achterwerk heeft ze! Ze doet haar Tshirt uit.Ze staat naakt en droogt haar lichaam. Ze bekijkt het klaarblijkelijk in de spiegel, want ze blijft wat staan. Op de een of andere manier word ik naar boven getrokken. Ik loop eigelijk naakt naar boven en het wind me op na die heerlijk neuk partij met Clark, of hoe hij ook heten mag. Voor mij is het Clark. Ik doe net of ik gewoon loop en zeg al hoi als ik er nog net niet helemaal ben om haar wat gerust te stellen. Ze zit op de kruk in de badkamer en voelt zich ontdekt. Ze is Marokkaanse en is misschien wat verlegen zo helemaal bloot. Ze is zit naakt op de kruk n droogt haar haar met een handdoek. Ik voel dat ze zich betrapt voelt. Ze glimlacht met een mooie mond vol witte tanden en haar huid is bruin.
“Hoi Suzan, hoe gaat het ? “ Nat geworden ? “ vraag ik gewoon. “Ja ik ben ik ben echt zeiknat,� zegt ze opgelucht en ijverig wrijft ze haar huid met de handdoek. “Maar ook daar ?“ ik wijs naar haar kruis. Ik voel me een beetje raar met zo’n platte opmerking maar ze neemt het gewoon op. Ze smaalt een glimlach en spreid haar benen. Ik zie een vagina met een grote harige bos erop. Ik laat mijn kruis bekijken. Goedkeurend kijkt ze naar mijn onthaarde kut en ik zeg: “zal ik de jouwe ook eens ontharen ? want je hebt wel een behoorlijke pruik daar. Vooral met een string is dat geen gezicht�. Ik doe net als of ik een kapster van daar beneden ben en pak de tondeuse als in een handomdraai. Ze laat het doen en ik ben even bezig. Ze blijft rustig zitten en ik scheer voorzichtig de kwetsbare delen. Ik sta naakt en gebogen, soms, om er goed bij te kunnen. Dan plots slaat ze me met haar paardenzweep, die ze altijd bij zich heeft als ze gaat trainen. We lachen als gekken en ik hinnik even als een paard, een beetje, om het gevoel van haar zweep te beantwoorden. Ze commandeert me als een echt paard en ik ga in het spel op handen voeten staan. Ze kijkt als een paarden menner naar mij en gaat staan. Zij staat hoog en heeft haar rijlaarzen nu aangedaan. Ze ziet er sexy uit. Alleen haar schaamhaar is nu nog wat raar. Ik ben op mijn handen en voeten beneden. Het voelt gek, ik betaal haar hier voor het schoonmaken, maar allebei kijken we elkaar aan en glimlachen terwijl ze me uit de hoogte aankijkt. Ik voel haar warmte van haar lijf door de opwinding. Ze gaat dicht voor me staan en ik raak haar huid aan. Ze heeft een mooie bruine teint. Haar borsten staan mooi omhoog naar voren en geeft kracht in de lijn. Ze buigt voorover en geeft me een lange lange kus Ze tikt op mijn billen. Ik beweeg me langzaam vooruit en ze tikt nog een keer.�Hinnik, hinnik� Ik kreun. En zij zegt heel direct en kort�Geen gekreun vrouwtje !� Ik voel me bestraft, maar ook heel opgewonden. Ik ga door met mij billen en mijn hoofd omhoog. Ik val af en toe in een lachstuip op de grond van het lachen, maar herstel me steeds weer. Ik loop (kruip) door de gang en weer terug. Mijn borsten zwiepen heen en weer en ik vinger me even als weer binnen kom. Ik krijg weer een tik op mijn bil en moet doorgaan met haar kut verder te ontharen, zegt ze op een korte manier. “Gaarne even helemaal kaal, paard “ze lacht maar dwingt me door te gaan. Het geilt haar op en ik zie het vocht in haar kut. Haar lippen zijn nu groot en opgezwollen. Haar buik zweet en ik raak bedwelmt door haar heerlijke geur.
Ik behandel haar verder en ze zit nu op een stoel achterover en haar kut steekt naar voren, haar benen zijn gespreid.We zijn een beetje aan het kroelen met elkaar en haar vagina is nu mooi kort geworden. De tikken op mijn billen doen een beetje pijn en ik gil ook af en toe. Ze slaat me dan juist harder en daar wordt ik bloedgeil van. Ik wil meer en doe mijn kont omhoog. Ze dwingt me in haar kruis met mijn gezicht en ik moet haar likken. Haar kut geurt naar geil en ik duw mijn gezicht tussen haar kutlippen. Ik proef haar vocht en masseer haar knobbel, nu kreunt ze ook, en slaat op mijn kont met de zweep. Ik intensiveer mijn beweging en ik bijt haar bijna. Dan komt ze. Ze grijpt een komkommer uit haar tas en duwt die van achteren zacht maar krachtig in mijn kut die nu ook zeiknat is. Ik voel me klaarkomen, want ik vinger me zelf snel. Door die gigantische staaf gestuwd, duw ik me diep in haar gleuf. Het vocht van haar kut is over mijn hele gezicht en ik snak naar adem ; hoor haar zwaar ademen en kreunend komen we allebei klaar. We vallen we in een soort roes op de grond.
Heel lang liggen we op de vloer. Ik doe het bad uiteindelijk aan en glij in het water. Mijn god wat een dag.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online