Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Denise en Secretaresse
Stiefzus helpt een handje (deel 1) Gepost op: 2010-6-1
Lekkers Stiefzus(deel 2) Gepost op: 2011-6-3

Mijn 27 jarige stiefzus werkt op het advocatenkantoor van mijn stiefvader. Ze is in de voetsporen van haar vader getreden en werkt nu zeer succesvol op het kantoor. Mijn stiefzus heet Denise, het leeftijdsverschil tussen ons is 9 jaar. Ze is een blonde stoot met een flinke bos hout voor de deur. Hoewel ze op het werk altijd erg professioneel is heb ik al snel ervaren dat ze op andere gebieden behoorlijk de grenzen opzoekt (tot mijn plezier).

De eerste keer had ik mijn arm gebroken en gaf ze me een pijpbeurt die me nog lang zal heugen. De tweede keer liet ze me haar ongegeneerd neuken (terwijl er een vriendin meekeek via de webcam zonder dat ik het wist). Vandaag een nieuwe episode.

Vrijdagmiddag, het kantoor was uitgestorven op een enkeling na. Een oude knakker die zijn kantoor niet uitkwam, een stagiere die lag te slapen achter zijn bureau, een secretaresse die nog wat werk te doen had en natuurlijk mijn stiefzus. Ik ging nog even langs de McDonalds om twee shakes te halen en daarmee reed ik door naar het kantoor. Met stevige tred de trap op, richting Denise haar kantoor kwam ik langs de secretaresse van haar vader. Ik had haar wel eens eerder gezien, maar dit was voor het eerst sinds ze gescheiden was. Een 39 jarige vrouw die er nog erg lekker uitzag. Ze was wat afgevallen en zag er verzorgder uit. Haar dikke glansende bruine haar lag in een krullende staart over haar rechterschouder. Haar volle lippen staken af bij haar lichte bruine huid. Toen ze me zag stond ze op om me te begroeten. Ze had een strakke zwarte jurk aan die net boven haar knieĂ«n uitkwam. Haar borsten tekenden zich goed af onder het zwarte stof. Met een stevige omhelzing gaf ze te kennen dat ze blij was me weer te zien. Ik flapte, zonder na te denken, eruit ‘Goh, Lisa wat zie jij er lekker uit.’ Even was de verbazing van haar gezicht te lezen, maar toen moest ze lachen en draaide een pirouette. Net als haar borsten tekende haar kont zich prachtig af in het strakke jurkje. Na een kort praatje liep ik daar naar het kantoor van Denise.

“Hey zus” de deur zwaaide open. Denise schrok een beetje “ik was de puntjes op de i aan het zetten, nog een email beantwoorden en dan is het weekend.” Ik had haar ’s morgens niet gezien en bewonderde haar kleren. Een strakke jeans met een wit shirtje erop. “Is het casual Friday? Ik kan wel zien dat je pa er niet is vandaag.” Even lachte ze even. Ze begon aan maar milkshake terwijl ze haar andere hand op de muis had. Zachtjes zoog ze aan het rietje, op de een of andere manier wond het me op. Ze begon aan haar laatste email, ze typte even en dan zoog ze weer aan het rietje. Ik zat inmiddels met een half stijve lul in mijn broek. “Waar kom je eigenlijk voor” zei ze zonder op te kijken van het scherm. “Ik verveelde me” Denise typte door en keek op, met een lach op haar gezicht zei ze “je hebt zin zeker?” Ik kon alleen maar dom lachen en knikken. Ze stond op en liep om haar bureau, ze opende de deur en keek of er iemand op de gang was. “Heb je Lisa ook gezien?” “Ja, ze zat achter haar bureau toen ik binnenkwam.” Denise liep naar me toe en boog zich voorover, ze kneep in mijn kruis “kereltje, je hebt nu al bijna een stijve.” Ze kneep nog wat harder en zei me achter haar aan te komen. We kwamen binnen in een lange vergaderruimte met een lange tafel met rondlopende randen. Zwarte stoelen langs de zijkanten. Denise ging op de kop van de tafel zitten “dit is een lekker rustig plekje.” Ze stond weer op en liep naar me toe, sloot de deur. Ze ging voor de tafel staan en liet haar broek zakken, een zwarte string werd zichtbaar. Ze ging op de tafel zitten en liet zich op haar rug zakken. Ik stapte naar voren en bewonderde dit prachtige beeld even. Haar borsten tekenden zich lekker af in het shirtje, haar benen bungelden voor de tafel. Ik liet mijn broek op mijn enkels zakken, ik pakte haar bij haar bovenbenen en trok haar wat meer naar de rand. Ik zette mijn eikel op haar lippen, langzaam duwde ik hem naar binnen. Ze was nog niet echt nat, dus ik deed rustig aan. Ze werd al snel nat en ik voerde het tempo op. Mijn handen rond haar middel, ik stootte rustig en niet al te diep. Ik wist dat het ook niet te lang moest duren hier in dat kantoor. Ik voerde het tempo op harder en sneller. Ik hoorde Denise kreunen, haar kut was nu zeiknat. Ik stopte even en pakte haar benen en trok ze omhoog, ze lag nu in een L vorm. Ik hield haar benen voor me lichaam en begon te dreunen op haar kut. Ik zag haar borsten bouncen in haar shirtje. Mijn ballen sloegen bij elke stoor tegen haar lichaam. Ze sopte nu, en ik voelde lichte krampen “ik kom” kreunde ze. Ik verhoogde het tempo, elke stoot ramde ik op volle kracht zo diep mogelijk in haar. Plotseling voelde ik het sperma naar boven borrelen, stralen sperma kwamen in haar kut. Hij bleef nog wel even stijf en ik bleef door stoten op die soppende kut, even laten kwam Denise klaar. “Bedankt voor je bezoekje Richard” lachte ze. Ze slikte mijn lul schoon en even laten stonden we weer op de gang.

Denise ging terug naar haar kantoor en ik liep naar buiten om even een luchtje te scheppen. Lisa stond ook buiten, ze was een sigaretje aan het roken. Ik ging naast haar staan. “Lang zo’n vrijdagmiddag” zei ik me rollende ogen. Lisa glimlachte even “Ach, het is bijna voorbij en dan is het lekker weekend.” Stilletjes vroeg ik me af wat een vrouw als Lisa zoal in haar lekker weekend deed. Verschillende gedachten schoten door me heen. Ik zag Lisa in een joggingbroek op de bank liggen met een romantisch boek. Ik zag haar wijn drinken met vriendinnen. Ik zag haar kreunend onder een jonge vent liggen die ze in een cafĂ© had opgeduikeld. Ik schudde deze gedachten uit mijn hoofd “wat ga je zoal doen dit weekend?” vroeg ik oprecht. “Niet zoveel. Morgen wat boodschappen doen, misschien wat drinken met vriendinnen en zondag zal wel een lekker luie dag worden.” Ze nam nog een stevige trek van haar sigaret. Ik vroeg me stilletjes af waarom dat bij sommige vrouwen het zo ontzettend sexy is als ze aan sigaret zuigen en bij andere zo afstotelijk is. “Een luie dag is altijd goed”. Ik bekeek haar nog eens van top tot teen. In dat zwartje outfitje tekende haar galante lijnen zich goed af. Ik zag haar borsten, ze waren niet zo fors als die van Denise, maar ze waren ontzettend lekker. Haar strakke buik en aan de achterkant zag ik haar ronde billen zich aftekenen. Haar kont was misschien iets forser dan de rest van haar lichaam, maar ik hield wel van wat vlees op de achterkant. Ik denk dat ik gewoon zat te staren. Haar heerlijk glanzende lippen die er ontzettend uitnodigend uitzagen. Het klinkt als een slappe film, maar het onze ogen ontmoeten. Ik weet zeker dat in de mijne pure lust te lezen waren, in de hare zag ik iets vragend. In die bruine ogen lag iets wat ik iet kon thuisbrengen. Om de stilte te doorbreken, zei ik iets stompzinnigs “We hebben vanavond barbecue thuis, je mag wel mee-eten”. Ik wist niet waarom ik het zei, misschien bracht deze negenendertig jarige brunette van mijn stuk. “Ja waarom niet” zei ze met haar donkere sexy stem. Ik lachte en zij lachte, het was een vreemd moment want de ongemakkelijkheid was weg. De gedachte kwam terug, de ongemakkelijkheid is weg. Ik boog me naar voren, dicht bij haar oor. Ik rook haar zoete parfum. “Als je ooit wil, Lisa, dan wil ik me je de liefde bedrijven” fluisterde ik haar toe. Ik nam de sigaret uit haar hand en nam een trek. Ze pakte hem weer terug, nam de laatste trek en trapte hem uit op de grond. Ze boog zich nu naar mij “Ik weet niet of ik jouw gereedschap wel aan kan”. Ik moest lachen en voelde tegelijkertijd een tinteling in mijn lul. “Daar komen we maar op een manier achter”. Ze keek me aan en wachtte af. Ze lachte en dat was voor mij het teken om tot actie over te gaan. Ik pakte haar hand en trok haar mee. Even later was ik weer in dezelfde ruimte waar ik nog geen half uur geleden Denise liet klaarkomen. Ik sloot de deur en zei “Hier hebben we wel even rust”. Ze lachte en haar bruine ogen glommen. Ze schoof het stof van haar jurkje over haar schouder en het jurkje viel op de grond. Een zwarte bh en een zwarte string werden zichtbaar. Weer voelde ik de tinteling in mijn broek. Ik stapte op haar af en maakte de bh los, de string viel op de vloer. Ik kneedde haar borsten zachtjes en kuste haar. Met mijn andere hand gleed ik naar beneden en raakte haar schaamlippen aan, ik voelde een huivering over haar lichaam gaan. Twee vingers gleden door haar schede, ik liet ze er wat dieper in glijden. Lisa kreunde zachtjes. Ik zakte op mijn knieĂ«n, mijn tong raakte haar nu. Mijn handen gleden over haar bovenbenen, ik merkte dat ik sneller begon te ademen. Ik kust haar op haar kut, ik merkte dat ze nat begon te worden toen ik mijn tong tussen haar lippen liet glijden. Ik keek nu naar boven, het was een ontzettend sexy gezicht. Mijn lul begon te knellen in mijn broek. Ik liet mijn handen lang haar buik naar die twee borsten gaan. Ik raakte haar tepels aan, haar handen gingen door mijn haar. Ik kuste nog een keer haar kut. Ik stond op en liep naar de vergadertafel. Ze kwam naast me staan, ik zette haar met haar gezicht naar de tafel en duwde haar teder voorover. Met een hand leunde ik op haar rug terwijl ik met mijn andere hand mijn broek liet zakken. Ik zette mijn eikel tegen haar lippen. Rustig duwde ik hem naar binnen. Mijn handen gleden over haar rug. Even liet ik mijn lul op dezelfde plek rusten. Ik boog me naar voren en liet mijn borstkas rusten op haar rug. Ze kreunde zachtjes, ik snoof haar parfum op. Terwijl ik zo op haar bleef liggen duwde ik mijn stijve lul verder in haar. Verder en verder. “Best groot” hoorde ik haar zeggen. Ik zat nog niet eens helemaal in haar. Ik stootte in een keer helemaal in haar. Ik voelde haar schokken “Allemensen, ik heb wat gemist.” Ik richtte me weer op, liet mijn handen om haar middel glijden. Rustig begon ik te stoten. Ze was allen was ik me er van voorgesteld had en meer dan dat. Haar warme kut, haar kreunende geluid maakten me ontzettend geil. Ik kneep in haar billen en pompte rustig door. Ik verhoogde het tempo een beetje. Lisa hield zich vast aan de randen van de vergadertafel. Bij elke stoot zag ik haar billen even trillen, wat een ontzettend geil gezicht. Ik ramde een paar uit volle kracht. Lisa gaf een gilletje. De tafel kraakte onder het geweld. Ik begon weer in een lekker tempo door te neuken, haar kut was inmiddels ontzettend nat. Zonder waarschuwing ging de deur open, in de opening stond Denise even met open mond te kijken. Lisa schrok “Shit, sorry”. Ze wilde opkrabbelen van de tafel. Ik drukte zette mijn handen op haar schouderbladen en drukte haar neer op de tafel. Ze probeerde het nog een keer, maar ik pinde haar neer. Ik begon haar opnieuw te neuken. Denise kwam binnen en sloot de deur. “Ga door, ik geniet wel van de voorstelling” was haar antwoord op de reactie van Lisa. Ik voelde dat Lisa zich ongemakkelijk voelde en gespannen was. Opnieuw verhoogde ik het tempo en weer kreunde ze. Ze liet haar hoofd op de tafel rusten en onderging het. Ze voelde zo lekker. Ik pakte haar bij haar bovenarmen en trok haar een beetje omhoog. Ik begon haar nu hard en diep te neuken. Ik hield haar armen vast, ze kreunde behoorlijk. Ik hoorde de tafel weer behoorlijk kraken. Ik neukte Lisa nu zo stevig als ik kon. Harder en dieper, ik voelde haar kutsappen stromen. Ze trok zich vrij uit mijn grip en liet zich vallen op de vergadertafel. Ze kronkelde en hield ze weer vast aan de randen van de tafel. Ze kronkelde, kreunde luid en kwam stevig klaar. Ik trok haar omhoog en sloeg mijn armen om haar warme zwetende lichaam. Mijn rechterarm om haar middel en de linker pakte ik haar hals. Ik had haar in een soort houdgreep, ze kon geen kant uit. Ik neukte haar voor wat ik waard was. Ik trok haar lichaam nog steviger tegen me aan. Ik rook haar parfum en dat maakte me gek. Im ramde door in haar zeiknatte kut. Nog een stoot, nog een stoot en toen kwam ik ontzettend heerlijk klaar. We zakten beide voorover op de lange tafel. Ik kust Lisa haar nek. Denise begon te in haar handen te klappen, Lisa en ik schrokken. We waren vergeten dat Denise in de ruimte was. “Geweldige show” zei ze. “Nu is het weekend” lachte ze. Ze gaf Lisa tik op de zijkant van haar billen en gaf ook mij een flinke tik. “Tijd voor de barbecue” fluisterde ik in Lisa’s oor.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online