Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bedrog
Bedrog.


1. Vreemde dingen.
Ik werd wakker en keek uit het raam naar buiten.
Wat is het ook een mooie zomer dacht ik bij me zelf.
Beneden hoorde ik al gestommel van glazen.
Ik liep in mijn string en hemdje naar beneden.
Hè, lievie zei ik zachtjes tegen hem.
Haai dropje zei hij terug.
Ik heb iets lekkers voor je gemaakt zei hij trots.
Ik zag op de tafel een glas jus staan en een broodje met kaas.
O lieverd toch zei ik met veel moeite omdat ik helemaal geen honger had.

Later toen we alles hadden opgegeten en hadden afgeruimd liep ik naar boven om me aan te gaan kleden.
Toen ik op het punt stond mijn hemdje uit te doen voelde ik twee handen door mijn haar gaan.
Hij fluisterde laten we het nu doen.
Ik draaide me om en kuste hem en liep weg.
Hij riep waarom niet schatje?
Ik dacht bij me zelf: al weer we hebben vannacht ook al 3 keer gedaan maar ik zei vanavond lieverd, vanavond.
Ik ging verder met aan kleden.
Even later toen ik beneden kwam lag er een briefje op de tafel met de tekst: k ben ff weg na vrienden, Tot vanavond lieverd.
Ik dacht bij mezelf: al weer.

Na een paar uur ging de telefoon en ik nam op en aan de andere kant hoorde ik een zware stem zeggen: hè is Eithan er ook?
Nee, die is er niet hoe dan?
Die klootzak moet me nog steeds af betalen en als die dat niet snel doet help ik hem: zegt de man agressief.
Het zweet brak me uit terwijl ik vroeg: waarom moet hij je nog afbetalen, wat heeft hij gedaan?
O, moppie dat zijn mannen zaken: zegt de man met een vies lachje en hij hing op.

Later die avond kwam Eithan thuis en ik zat lekker tv te kijken.
Hij zegt een beetje aangeschoten: hè jij boven en wel nu met een lief stemmetje.
Terwijl ik lachend omkijk: zie ik dat hij een blauw oog heeft en een tand door de lip.
Wat heb jij dan? Zeg ik erg geschrokken.
O dat krijg je van een beetje te veel drank, zie je niet alles meer zo helder vooral die lantaarns niet: zegt hij lachend.
O, o dronken lap: zeg ik maar in mijn hart geloof ik er niks van.
Nou gaan we nog naar boven of niet? Zegt hij ongeduldig.
Later in bed zeg ik dat er iemand gebeld had maar hij was zo druk met mij dat hij niet eens luistert.

De volgende ochtend schijnt de zon al vol als ik wakker wordt en als ik op de wekker kijk is het al 11 uur.
Als ik naast me kijk is die helft van het bed al weer leeg.
Ik kleed me langzaam aan en ga lekker ontbijten voor de buis.
Nog geen kwartier later gaat de telefoon en ik neem droog op.
Hoi met joelle!
Hè schatje met mij alles flex?
Hoi, Sam ja hoor en met jou?
O, heel best ma heb je even tijd voor een bakje?
Ja, hoor zeg ik heel opgelucht.
Mooi ik ben er binnen een uurtje.
Is goed meid tot zo en ik hang op.
Na een paar uur is ze bij mij en ik vertel haar het verhaal van de telefoon en het blauwe oog.
Ach, meid je bent veel te bezorg zegt te heel luchtig.
Jah hè: zeg ik maar ik denk van niet.
Een uurtje later komt Eithan thuis en is Sam net weg.
Die avond hebben we bijna niks gezegd.

2. Het geheim van het telefoongesprek.
Die dag daarop liep alles gewoon zo als het hoort.
Tot op een zondagmiddag de telefoon ging en ik nam heel vrolijk op.
Is Eithan er ook zegt een lage stem: in een keer klap ik dicht en zegt heel zachtjes: ja hoe zo?
Ga je niks aan popje geeft hem maar even.
Met veel moeite roep ik Eithan en geef hem de telefoon.
Jah met Eithan hoor ik nog en dan smijt Eithan de deur dicht.
Een kwartier later komt hij met een rood hoofd nar buiten en zegt dat hij even iets moet afhandelen en scheurt met veel geweld weg.

Het is twaalf uur en hij is nog niet terug ik lig al een uur in bed te wachten op hem.
Waar is hij nou? : denk ik bij me zelf.
Tring, tring!
He, wat is dat? Denk ik bij mezelf
Als ik iets beter luister hoor ik dat het de telefoon is en ik neem op.
Ja met joelle.
Bent u Joelle kornman? Vraagt een zachte stem.
Ja, dat ben ik ja hoe zo?
U man zit hier bij ons maar wees maar niet bang als u precies doet wat ik zeg dat overkomt hem niks.
Oké: zeg ik bijna huilend.
Wat moet ik doen?
Je moet naar het kantoor lopen van je man en in het bovenste laatje haal je een brief uit met de tekst: geheimdosier niet lezen.
Ja en dan?
Open de brief en lees het voor.
Ik openende de brief met trilende handen en las hard op voor: IJzelhof 13 4234 KM Amsterdam 20.00.
Goed zo Joelle: zegt de man met een vals lachje.
Nou joelle nu pak je de auto en ga je naar dit adres toe.
Ik vroeg met een trillende stem mag ik een vriendin meenemen?
De man zegt: 1 vriendin en niet meer en geen politie of zo iets dergelijks.

5 minuten later staat Sam voor de deur en zitten we in de auto op weg naar dat adres.
O meid zegt Sam als ik dit had geweten dan …
En ze maakte de zin niet af.
Ik zat stil voor me uit te kijken en zat te denken hoe ik Eithan had ontmoet bij de bruiloft van clover en Alex.
Ik zag hem toen staan en wist dat hij de ‘waren’ was.
Terwijl ik in gedachten was verzonken waren we bij het adres aangekomen.
Zo meid zei Sam en we liepen naar de deur het was een oud vervallen huisje in een arme wijk.
En terwijl ik op de deur klopte greep Sam naar mijn hand.
De deur ging open en daar stonden we dan met zijn tweeën in een rare muffe gang met allemaal vrouwen.
een lange donkere vrouwen begeleiden ons naar en kamertje waar het donker was en ik moest even wennen.
Toen mijn ogen gewend waren zag ik een lange man met een baardje en stekeltjes zitten.
Hij had een zwarte jas aan en zat met een vrouw op zijn schoot.
De vrouw stond op en liep naar ons toe en pakte onze handen en trok ons mee naar de stoelen die voor de man stonden.
Ze zei: ga maar zitten hoor.
We gingen gehoorzaam zitten en de man keek mij doordringend aan.
Hij knipte met zijn vingers en de vrouw kwam naar hem toen hij fluisterde wat in haar oor en ze ging weg.
Nog geen minuut later kwam ze terug en vroeg of Sam met haar me ging omdat dit haar niks aan ging.
Sam zei niks en liep met haar mee ze knipoogde nog naar me en weg was ze.

Daar zat ik dan alleen met die man in een donkere kamer.
Ik voelde me totaal niet op mijn gemakt.
Net toen ik wat wou zeggen stond hij op en deed het gordijn een stukje open.
Zo dus jij bent Joelle! : zegt hij met een zware stem.
Ja zeg, ik trillend.
Nou, nou Eithan boft maar met zo’n knappe meid en knipoog naar me.
O dat doet hij zeker ja zeg ik een beetje arrogant.
Trouwens ik ben Tonny zegt de man.
Wil je wat te drinken? : vroeg hij.
Nee dank je: zeg ik verbaasd hoe kun je in zo’n situatie als dit nu aan drinken denken?
Na een paar minuten zwijgend te zitten staren komt er een man binnen en fluistert Tonny wat in zijn oor.
Nou joelle jij wilt Eithan graag zien of niet?
Ja duh zeg ik een beetje geërgerd.
Ik denk bij me zelf was een domme vraag.
Nou kom maar mee en hij pakt me hand en trekt me mee.
Terwijl ik mee loop vraag ik me af wat er met Sam is gebeurd.
He, Tonny wat is er met Sam gebeurd?
O die hebben we naar huis gesteurd meid die was niet nodig hier.

3. Het pakketje.
We liepen naar een donkere kamer waar ik niks kon zien.
Zo zegt Tonny als je hier even gaat zitten zullen we hem even fatsoeneren.
Fatsoeneren denk ik bij me zelf wat hebben ze met hem gedaan?
Als er naar een kwartier eindelijk de deur opengaat zie ik Eithan daar staan met een blauw oog een bloedneus en gescheurde kleren.
Van schrik begin ik te huilen en wil hem omhelzen tot een man me terug trok in de stoel.
Zo dametje zegt Tonny als jij je lieve manneke nog een keer wil zoenen moet eerst je wat dingen voor ons doen.
Ik ga snikkend zitten en zegt: nou vertel maar dan.
Jij gaat voor ons dit pakketje bezorgen bij de bank.
Ik zag het pakketje en dacht nou als dat alles is valt het reuzen mee.
Nieuwsgierig dat ik was vraag ik wat er in het pakketje zit.
O zegt Tonny, dat is nou drugs.
Verschrikt zeg ik dru... drugs?
Ja, drugs meisje en je geeft het aan de directeur en je zegt: cadeautje van je grote vriend Tonny Bandiras.
Ok en dan?
Zoen je hem op zijn mond en loop je weg.

De volgende dag loop ik met een tasje waar het pakketje in zit naar de bank.
Er staan twee bodyguards buiten en het zweet breekt me op.
Als ik langs hen loop lachen ze vriendelijk.
Pff dat heb ik gehad denk ik.
Als ik naar de balie loop staat er een man in een net pak ik loop op hem af.
Goedemiddag: Zegt de man vriendelijk.
Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, ik wil graag de directeur spreken zeg ik zo lief mogelijk.
O maar mevrouw waarom dan?
Ik ik ja nu moet je wat verzinnen ik wil geld overmaken.
Maar mevrouw dat kunt u ook bij mij doen.
Nee, ik wil de directeur en wel nu.
Oké, mevrouw dat is goed hoor en hij loopt bang naar de directeurskamer.
Een kwartier later gaat de deur open en staat er een jongeman van ong. 30 jaar oud.
Nou nou denk ik bij me zelf ook niet lelijk.
Zo u wou mij spreken: zegt de man iets geïrriteerd.
Jah onder vier ogen zeg ik verlegen.
Oké, komt u maar mee en hij begeleid me naar zijn kantoor.
Zo en wat wou u weten? : vraagt hij als we binnen zijn.
Ik heb hier een pakketje voor u van tonny Bandiras zeg ik heel zachtjes.
WAT schreeuwt hij.
Hier zeg ik stottert en geen hem het pakketje en net als ik hem een zoen wil geven geeft hij me klap.
Wat doe jij dan zegt hij schrikkerig.
Dat dat o dat mag ik niet zeggen denk ik ineens ik vind je een lekker ding en ik wil je zoenen mag dat niet?
Ineens wordt hij rood en is erg verlegen ik denk dit is mijn moment en pak hem op zijn bek.
Een kwartier lang staan we te zoenen.
Tot er een man binnen kwam we keken allebei verschrikt op.
O sorry baas stoor ik soms? Vraagt de man.
Zo denk ik dat is alles nu snel weg maar als ik net wil weglopen grijp de directeur mijn vast en wil me weer zoenen.
Ik stribbel tegen en loop naar de deur toe.
Waarom wil je niet? Zegt de directeur.
Ik ik moet gaan zeg ik stotterend en loop weg.

4. De maffiabaas.
Zo! : zeg ik als ik weer binnen kom in het rare gebouw dat was de eerste opdracht.
Mag ik nu Eithan terug?
Nee, zegt Tonny met een gemeen lachje dit was nog maar het begin.
Je krijgt nu de opdracht.
Je gaat naar dit adres: Molendijk 24
Je belt er aan en doet precies wat er gezegd wordt.
Je doet alles maar dan ook echt alles.
Oké, zeg ik een beetje chagrijnig en loop naar de deur om in de auto te stappen maar net als ik in de auto wil stappen grijp een man me vast en begint met te zoenen als ik om kijk zie ik dat Tonny het is en terwijl hij me zoent in mijn nek zegt hij: schatje als je terug bent wacht ik op je.
En hij laat me los en loopt weg naar de deur.
Ik sta nog een beetje verbaasd te kijken terwijl ik in de auto stap.
Als ik bij het adres kom zijn de gordijnen gesloten.
Ik bel aan en er doet een vrouw open die bijna naakt is.
Zo zegt ze herkauwen op een kauwgomentje.
Tonny heeft dus een nieuwe en ze lach een beetje arrogant.
He, dames schreeuwt ze en er komen nog 5 andere meiden nar de deur die ook schaars gekleed zijn.
Tonny heeft een nieuwe chick gesteurd.
Kom er in meid zegt ze terwijl ze me naar binnen trekt.
Ik ben Linda en jij?
O ik ben joelle hoi.
Zo meid dus jij wilt striptease danseres worden?
Een wat zeg ik stom verbaasd.
O nee echt niet, denk er niet over.
O maar als Tonny je gesteurd heeft, ben jij die chick waar hij die vent van vast houd?
Ja, dat ben ik ja.
Oké, dan hebben we een opdracht voor jou jij moet gaan dansen voor de baas van de maffia groep ‘de gangsters’.
Oké, en hoe ver moet ik me uitkleden? Vroeg ik.
Ze begonnen allemaal heel hard te lachen.
Nou meid dat mag je zelf weten zei Linda een beetje bespottelijk.
Nog die zelfde avond stond ik in het geheime kantoor van de maffia baas.
Hij kwam binnen en ik zag dat het tonny was.
Hoi, zei ik vrolijk wat kom jij doen?
Ik ben de maffia baas zet hij met een glimlach van oor tot oor.
Oké, zeg ik terwijl ik de muziek opstart.
Nou zeg ik ga maar eens lekker zitten in je stoel want hier kom ik.
Terwijl ik sta te dansen zit ik te denken wat de derde opdracht zal zijn en wat Tonny nou met mij moest.
Ik ben zo in mijn gedachten verzonken dat ik niet merk dat ik al bijna naakt voor hem sta.
Net als ik nog een beha en string aan heb stop ik.
He, wat doe je?zegt hij terwijl hij mijn lichaam op neemt.
Ik stop je hebt niet gezegd hoe ver ik moet dus.
En ik kleed me aan en loop weg.

5. Rickje.
Ik loop naar het huis met de vrouwen pak mijn spullen en ga naar het huis waar Eithan is.
Als ik daar aan kom zit Tonny buiten te wachten.
Je hebt niet gedaan wat ik heb gezegd.
Dus hebben we Eithan even geholpen.
En terwijl hij dat zegt zie ik Eithan naar buiten kruipen.
Jij jij eikel zeg ik terwijl ik Tonny probeer te schoppen.
Ho meisje: zegt Tonny terwijl twee mannen Eithan weer mee nemen naar binnen.
Wat wat gaan ze met hem doen vraag ik erg boos.
O maak jij je daar maar geen zorgen over maak jij je maar zorgen over morgen meid.
En hij loopt lachend weg.
Daar sta ik dan zonder dat ik wat kan doen.
Spontaan begin ik te huilen ineens voel ik een hand en ik kijk verschrikt om.
Wie staat daar het is de directeur van de bank.
Van angst en blijdschap omhels ik hem.
Wat kom je doen? Vraag ik nog huilend maar nu van blijdschap.
Toen je weg ging dacht ik, wat ben ik dom, heb ik de liefde van mijn leven ontmoet laat ik haar lopen en toen ben ik je gaan zoeken.
O zeg ik een beetje geschrokken uh ja…
Wat is er zegt de directeur.
Nou ik moest het doen omdat ik mijn man moet reden en ik vond je wel een lekker ding maar ik voelde niks bij die kus, sorry.
O ja nou dan ga ik maar weer en hij loopt bedroefd weg.
Nee schreeuw ik ineens ik voel wel wat voor je maar als ik in eens weg ga bij mijn man kan ik ook niet doen hij heeft mij nodig vooral nu.
Ineens staan we te zoenen midden op straat in de regen.

De volgende ochtend woord ik in een vreemd bed wakker in een vreemd huis naast de directeur.
Hoi, lieverd zegt hij terwijl hij me begint te zoenen om mijn buik.
O hoi zeg ik nog een beetje verbaasd.
Sorry, maar wat doe ik hier vraag ik.
O weet je het niet meer van vannacht? Zegt de directeur verbaasd.
Uh nee directeur sorry.
O schatje zeg maar Rick.
O denk ik ineens ik weet het weer.
O, van vannacht was een foutje sorry ik wist niet meer wat ik deed ik vind je heel leuk en lief maar ik wil echt niks ik ben een getrouwde vrouw zoals je weet zeg ik terwijl ik naar de deur loop.
Hopelijk vind je de vrouw van je leven doei doei.
Pff dat was ook weer een avontuur denk ik.

6. de ergste opdracht ooit.
Als ik bij het huis aan kom zie ik Tonny al staan.
Zo zegt hij en heb je je opdracht goed gedaan?
Opdracht? Zeg ik zo verbaasd dat hij moet lachen.
ja je opdracht!
En dat was zeg ik nog steeds verbaasd.
Nou Rick vermaken.
O uh ik denk dat ik die wel goed heb gedaan ja zeg ik een beetje lachend.
mooi zo dan komt nu je vierde opdracht.
jij moet de baas van de winkel ‘rich’vermoorden.
Wat nee, o nee dat doe ik niet zeg ik erg bang.
O dus je doet het niet dan zien Eithan ook nooit meer kun je lekker met Rick trouwen hè meid.
O dat is waar denk ik ik doe het voor Eithan die ik trouwens ook al dagen niet heb gezien.
Oké, maar moet het echt dood zijn?
Ja, echt dood! En je hebt een kans en anders gaat Eithan er aan.
O nee dat niet doe dan mij maar alsjeblieft zeg ik terwijl ik op mijn knieën smeek.
Nee Eithan en het moet voor middennacht 12 uur anders…
Oké, is het enige wat ik kan zeggen.

De volgende ochtend sta ik met een pistool in het park waar de baas van de winkel zou komen.
Ik heb 1 kogel en kan dus maar een keer schieten.
Daar sta ik dan met een pistool.
Net als ik wil weg lopen komt er een man aan met twee bodyguards naast zich.
En wordt ik op mijn mobiel gebeld: met Tonny die man is het! En hij hangt weer op.
Nu komt het er op aan denk ik.
Ik ga met mijn hand onder mijn jas en voel de koude ruwe trekker van het pistool, ik pak het vast en trek hem langzaam onder mijn jas vandaan.
En net als ik hem wil richten klopt er iemand op mijn rug, als ik me omdraai zie ik een zwerver staan.
Hij zegt mevrouw heeft u wat geld voor mij?
Ineens grijp ik naar mobiel en belt het nummer:0695492371 Tonny.
Jah met mij!: Zeg ik moet ik schieten of maakt het niet uit wie?
Nee als hij maar neer geknald wordt vind ik het best zegt hij.
Ik hang op en zeg tegen de zwerver je kunt 200 eurie verdienen als je die kerel neer knalt en je bek houd over mij.
De zwever keek vol verbazing en pakte het pistool terwijl ik weg liep hoorde ik een knal en keek om de man was dood.



7. Eindelijk.
Toen ik weer bij het gebouw kwam stond Tonny al te wachten hij zei tegen mij: schatje, je bent een engel hier is je man en flikker nu op.
Hij duwden Eithan naakt naar me toen en deed de deur dicht Eithan moest huilen en we hebben een uur in elkaar armen gestaan.

Later thuis vertelde Eithan het verhaal nog eens.
Maat ik heb niet geluisterd ik zat te denken aan onze toekomst die ik vandaag nog wil beginnen.
Ik leg mijn hand op Eithan’s mond en zeg Eithan ik wil een kind van je en wel nu meteen.
Eithan keek met verbaasde grote ogen en zetten een grote lach op en rende naar boven.
Hoe onze toekomst er uit ziet!
Zoals ik het wil VOLMAAKT.

EINDE!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online