Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de vervallen datum van chips
verleden week ging ik naar de hobby league en ik was er al een hele tijd bezig met mn maten ondereen ik had enorme honger.
dus ik pakte een pak chips en ik at het op.
na zoveel uren had ik er wel een stuk of 4 op van hele zakken.
plots kreeg ik enorme hoofdpijn en mn vrienden zagen het.
ik ging toen naar huis direct mn bed in.
het was nog geen half uur later en ik moest kotsen.
heel de nacht bleef het door gaan.
ik wou een bericht sturen naar mn baas dat ik niet kon komen.
maar mn belwaarde was op dus ik moest het op de manuele manier doen.
ik ging naar daar en schreef een brief, vlak daarna belde ik de dokter en ging naar de dokter.plots moest ik terug overgeven op de plaats waar mn baas zat.
moest ik dat nog opkuisen bah!!!
daarna ging ik door naar de dokter.
hij riep me nog maar net binnen of ik kotste op zijn schoenen, en ik kreeg meteen een halve week rust!
later op de week als ik me beter voelde ging ik naar de hobby league en vroeg weer chips.
ik had al een halve pak leeg toen ik het zag het was gewoon overtijd en het smaakte en je proefde er echt niets van.
ik ben toen naar de bar gegaan en ben het gaan zeggen die keek alles na, alles was slecht al vanaf juli deze zomer2011. ik heb mn uitleg van het ziek zijn door die slechte pakken chips te eten uitgelegd en die ging er nieuwe halen en ik kreeg als beloning 3 pakken chips terug!!
ik heb uiteraard ook mn exuses aangebode aan de dokter toen dat was geen pretje!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online