Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

kerstfeest
het was een week voor de kerstweek van de sint,bernard school.
max had erg zin in het kerstfeest.
hij was van plan om lekker te eten met zijn vrienden.
vorig jaar kon hij het niet binnenhouden en gooide alles eruit in de wc.
hij wou dat het dit jaar wel goed ging.

op schhol maakten ze allemaal dingen bijvoorbeeld: kerstbomen van papier, kerstmandjes en leuke tekeningen.
max geloofde al 2 jaar niet meer in de kerstman maar hij vond kerstmis nog steeds het leukste van het jaar, na zijn verjaardag.
max had veel vrienden en hoefde zich nergens voor te schamen bij hen.
een keertje was hij bijna in elkaar geslagen door een pestkop, gelukkig kwamen zijn vrienden net langs om hem te helpen.


een paar dagen voor het kerstfeest was max al helemaal klaar.
1 pilletje tegen het kotsen, zijn netste pak en zijn nepleren schoenen had hij al ingepakt.
voor het kerstfeest zal hij niks eten omdat ze daar al genoeg krijgen.

op de avond van het kerstfeest was max er klaar voor.
hij had zijn pak en schoenen aan en hij had de pilletjes ingenomen.
hij had met zijn vrienden afgesproken voor de school zodat ze samen naar binnen konden.
toen max bij school kwam waren bijna al zijn vrienden er al.
ze gingen alvast naar binnen voor het voorgerecht.
toen iedereen in de klas zat had de meester een mededeling over het eten.
toen de mededeling afgelopen was kwamen de ouders met allemaal eten de klas binnen.
max keek er vol belangstelling naar en pakte zijn bord alvast.
toen was het eten begonnen en max had meteen zijn bord vol.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online