Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Teveel liefde op je vork nemen
Dit waargebeurd verhaal begint op 3 juni 2006 Ik liep stage in een restaurant te Curacao, Saai ! overdag niets te doen een paar opgeblazen nederlanders die kwamen lunchen. Ik verveelde me dood en elke dag wou ik naar huis.
Ik had wel een paar vrienden.. gewoon wat studenten die ook op Curacao stage liepen.maar ze woonden ver weg van de ''middle of nowhere berg'' waar ik in een kamertje van 4 bij 4 zat. Mijn ouders kwamen na 3 weken kijken en ik speelde natuurlijk mooi weer,tenslotte hadden zij de hele reutemeteut betaald. De enigste ''vriend'' die ik daar had was de gespierde kok die niks anders deed dan proberen mijn kamer binnen te sluipen als ik lag te slapen, jaa daagg die deur gaat echt wel op slot!
Aangezien mijn ouders in het mooiste hotel van Curacao sliepen ben ik daar enkele nachten blijven slapen. ik had vrij en tegen betaling kon je daar overdag blijven. ( all inclusive)
Ik voelde me voor eventjes blij dat ik weer een beetje terug was in mijn oude luxe leventje en niet in n kleine stinkkamer met verotte bakbanaan en te harde broodjes.
's avonds was er een show, en aangezien mijn ouders het heel druk hadden met allerlei haarzone's en kleding die gekreukt was besloot ik alvast naar onder te gaan om de show te bekijken en misschien nog wat mannelijk gebruind schoon die in het hotel sliep,who know's ik had al 3 weken.( behalve die marinier en dat lekkerding)geen man meer aangeraakt!
Ik had intussen al genoeg wijntjes op en zag heeel achteraan een jongen van de entertainment staan, ik was hem een beetje aan aant staren ( ik filosofeer nogal als ik gedrnken heb) en hij had dat behoorlijk in de gaten.
Hij kwam op mij af en zei 'hi' en liep door , aangezien ik m niet nakeek en beetje onverschillig (tipsy) reageerde kwam hij terug en zette een glas water voor mijn neus.
(voor hemzelf wel tevaarstaan) haha..
We praatten over vanalles en de volgende dag zat ik natuurlijk weer naar de show te kijken en hij kwam de hele tijd naar mij toe tussendoor om te praten. De dagen daarop ging het niet veel anders maar ja ik ben zelf ook in de entertainment geweest en ik weet hoe flirterig alles er aantoe gaat ! ik besteedde er verder nieta l teveel aandacht aan maar begon hem stiekem na een week of 2 wel erg leuk te vinden. we gingen samen naar de stad om te lopen, praatten samen , vertelde elkaar alles maar verder ging het niet. Ik werd er zelf een beetje ongemoedelijk van aangezien ik hem zooo graag een kus wou geven en hij was zo lief en galant..Ik merkte dat hij mij ook lief vond aangezien hij eerlijk zei dat hij de hele dag aan mij dacht en hij hield mijn hand vast ( tuurlijk denken jullie, dat doet hij bij alle blonde dames )Dat dacht ik ook ! naja,, 's avonds had ik dus de grootste blunder gemaakt van mijn hele liefdescarriére: Ik had natuurlijk iets teveel malibu-cola's op en dacht mijn versierkunsten in de strijd te gooien. Ik zei dat ik naar mijn kamer ging en hij liep mee (hand in hand) aan het eind van de gang wou ik hem kussen en hij draaide zijn hoofd weg ivm de bewakers ( personeel + gast = ontslag) ik begreep dat helemaal verkeerd en ben weggegaan..ik voelde me zooo stom ! ik dacht dat hij mij gewoon afwees de idioot! ik werpte me gewoon voor zijn voeten en mijn Adonis stapte gewoon over mij heen ! ik heb alle mannen afgezworen en heb mezelf de hele nacht opgepept zo van slag ( ik dacht ik ga mijn excuses aanbieden, en ik zeg niks meer) Volgende dag was er echter niks aan de hand. we praatten er niet meer over. 's avonds kwam hij naar me toe en vroeg of ik meeging naar Mambo, Hij was jarig geweest en hij ging met zijn vrienden een avond uit. Daar aangekomen stonden we te kijken naar de band..ik voelde wel dat hij me steeds lichtjes aanraakte en mijn hand vastpakte maar na de blunder van de vorige dag durfde ik niks meer te doen ! na een tijdje gingen zijn vrienden een stukje lopen en stonden wij te praten.. opeens kwam hij dichter naar mij toe en kuste hij me ( ik ben nog nooit zo in de wolken geweest als toen) we zoende de hele avond en ik wou niet dat de nacht zou eindigen..ik vroeg hem mee naar mijn kamer..hij vroeg zachtjes aan mij: You're sure you want me to come? natuurlijk zei ik en hoopte dat hij mee zou komen. Uiteindelijk is hij mij in het busje gestapt en kwamen we aan bij mijn kamer.. Hij kuste me zachtjes en trok mijn kleren uit: Wat ben je mooi,, zegt hij zachtjes terwijl ik zijn T-shirt uittrek. Hij streelt me zachtjes en komt voorzichtig in me.. zo fijn en teder ,, ( beter dan die marinier die onderhand het bed door de muur heen beukte) we vielen in elkaars armen in slaap en de volgende ochtend konden we niet van elkaar af blijven.. ik was zo verliefd. Ik wist alleen niet wat hij vond..De dagen erna wilde ik alleen maar bij hem zijn.. dat kon natuurlijk niet omdat hij steeds moest werken.. tot op een dag we samen naar de stad gingen en ons gesprekje ging zo : Laike ( collega) zei dat wij iets hebben, ze verveelt me er de hele tijd mee. ik : nou vind je dat erg dan? hij zo : nee.. ik: nou wil je bij mij zijn dan ? hij: ja ik: nou dan vanaf nu! Vanaf die dag sliepen we constant bij elkaar en gingen we de leukste dingen doen.. tot ik na 3 weken naar huis moest en hij achterbleef op dat kleine eilandje 9000 km verder.
Thuisgekomen heb ik er alles maar dan ook echt alles aan gedaan om maar in contact met hem te blijven. telefoonrekeningen á €750,- per maand !! brieven de hele reutemeteut. anderen verklaarden mij voor gek : ( je ziet die vent toch niet meer; denk je nu echt dat jij voor hem de enige bent; hij heeft toch allang 6 anderen gehad; hij komt toch niet naar nederland) van die uitspraken moest ik dag in dag uit aanhoren. Maar ik bleef volhouden dat hij wel echt voor mij ging en wel bij mij wilde zijn. die dagen waren echt om moe van te worden.. het enige lichtpuntje in die dag waren de minuten die ik met mijn jamaicaanse god deelde. en zo gauw ik het verbreken van de verbinding knopje indrukte de wolk bovenm mijn hoofd weer in regen uitbarstte. Ik was zoo verliefd maar kon het met niemand delen. Na 3 maanden ben ik voor 2 weken teruggegaan en heb weer een heerlijke tijd beleefd; vrijen in het hemelsblauw water, bbq met de familie, slenteren hand in hand door de stad, alles wat je maar kon bedenken. en na die 2 weken kwam die donkere wolk uit NL mij weer halen. 9 lange uren terug in het vliegtuig en weer werken..met mijn dushi in mijn gedachten elke minuut.. het duurde nog 10 maanden voordat hij zou komen en ik was er van overtuigd dat we het nooit zouden halen. 10 maanden !! bijna een jaar !! zonder elkaar ook maar 1x te zien..dat houdt niemand vol..dat contact verwaterd..
Maanden heb ik aan de telefoon met hem gehangen 3x per dag.. 3x is de datum verzet wanneer hij zou komen tot ik echt geen hoop meer had.
Tot de dag zelf heb ik zonder hoop gezeten overtuigd dat hij toch niet zou komen. De dag dat hij zou komen was ik op van de zenuwen! ik kon geen hap door mijn keel krijgen en elk haartje dat verkeerd zat moest opnieuw 10x gestijld worden.
Dat moment vergeet ik nooit meer dat hij de gate uitkwam en mij na 10 maanden eindelijk kustte. Die nacht ben ik bij hem gebleven en werd ik wakker met 5 zuigzoenen in mijn nek zo erg dat mensen vroegen of ik gewurgd was. Nee niet gewurgd was ik dat was zeker !
Tot nu zijn we nog steeds samen en ik geniet elke minuut dat ik bij hem ben. We leren elkaar nu goed kennen, de goede en slechtere kanten. Maar ook dat we super veel van elkaar houden en we weten zeker dat we bij elkaar willen zijn.. Dit is eigenlijk 1 van de ''vakantieliefdes'' die het wel halen en ook al zijn er veel cultuurverschillen ( Jamaica-Nederland) we leren veel van elkaar en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met de toekomst.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online