Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In de kroeg, uit de kroeg


Een afspraak bij een kroeg, hij staat al ongeduldig te wachten, zij zit al binnen en slaat hem stiekum gade...
Hij is groot stoer en blond, lange manen sieren zjn gezicht, die spijkerbroek zit als gegoten om een paar heerlijke billen, en dat shirt vraagt erom om met de tanden van het vege lijf gescheurd te worden...
Maar ze had besloten dat ze nog even zou wachten met kennismaken, laat hem maar wachten dat maakt de mannen hongerig van verlangen, en dat was nou precies wat ze wilde...een hongerige man meemaken...
Ze had zich voor die avond in het zwart gestoken, ze hield van zwart, zwart kleed af, en ze voelde zich altijd prettig om een onopvallende verschijning te zijn....
De muziek was heerlijk, precies waar ze van hield, het maakte haar losser en ontspannen....
Ze stond op, en ging naar die grote knuffelman toe, die maar naar buiten zat te staren, te wachten op iemand die hij graag wilde leren kennen...
Ze tikte op zijn rug, een vleugje axe africa hing om hem heen, damnnnn das gevaarlijk...oefff
Hij draaide zich om, keek in een paar groenige bedroomeyes, en was verloren..
Haaaaaaaaaiii zei ze...en een rilling ontsnapte hem...
Ik zat al binnen, maar zat even stiekum te gluren naar je, gewoon omdat ik dat leuk vind...
Zijn blik zakte naar haar mond, ze gebruikte alleen wat gloss, dat gaf een verzachtend effect...
Die mond, ze vroegen er gewoon om om gekust te worden, ze haalde haar tong langs haar lippen en zijn keel werd gortdroog.
Hij probeerde te slikken, en zei haaaai terug, het klonk als een gekras van een viool, en baalde vreselijk dat ze al gelijk zo'n effect op hem had....
Ze staarde hem even aan, zullen we gaan zitten en wat te drinken nemen?
Ja is prima, zei die, en was blij even te kunnen gaan zitten, zo kon hij nog even bijkomen van die sexy uitstraling die hem overviel als een hete deken...
Toen het drinken op de bar stond en ze genoten van de muziek werd er over koetjes en kalfjes gesproken, niets byzonders eigenlijk, maar de wederzijdse spanning was bijna tastbaar, hij zag hoe ze een slokje nam, en hoe haar lippen vochtig werden door het drankje, en de manier hoe ze haar lippen bevochtigde als ze sprak, haar lach sprankelde om haar heen, net als haar heerlijke geur...
Hij voelde zich week worden, beter als die nog maar even bleef zitten, anders zou het genant worden besloot hij...
he wat zeg je, hij schrok op uit zijn overpeinzingen..
Ik vroeg of je wilde dansen, de muziek is geweldig hier lachte ze...
Hij verschoot van kleur, shit, hoe redde hij zich hier uit.?
Hij kleurde toen ze naar zijn lippen staarde, kom nou met me dansen fluisterde ze in zijn oor, ik moet zo weer weg....
Ehm...oke dan, hij baalde vreselijk dat ze weg moest, maar ja dat wist hij van te voren, altijd als iets leuk of spannend wordt, is het snel ten einde..
Ze pakte zijn hand en trok hem van zijn kruk af, leidde hem naar de dansvloer en wurmde zichzelf in zijn grote armen tegen zijn brede borst aan...
Hij slikte 3 x moeilijk toen ze zichzelf naar hem toetrok om te slowen..
Ze kon het niet helpen dat ze verstijfde toen ze tegen hem aandanste en zijn opwinding bemerkte, shootttt, had zij dat....slik..nu het hoofd koel houden anders werd het vuurwerk...
Ze genoot van zijn aanwezigheid zo dichtbij, zijn geur, zijn knuffellijf zoveel groter dan het hare, zijn stem, zijn grapjes, zijn opwinding tegen haar buik die, hij nu hij had gemerkt dat ze het had gemerkt, en het niet vervelend vond pesterig tegen haar aandrukte....
Op haar beurt staarde ze pesterig naar zijn lippen, af en toe diep in zijn ogen, zag ze het goed, hield die blik nu een belofte in?
Tijd om te gaan, haar opwinding was dan niet zichtbaar, maar haar gevoel zei te gaan, anders zou ze grof de fout ingaan..
Ze zei te moeten gaan en dat het zeer aangenaam was, teleurgesteld liet hij haar los, ze kon nu zijn opwinding duidelijk zien, hij schaamde zich niet blijkbaar..
Hij zei, ok, ik laat je gaan, zullen we even naar buiten gaan?
Ok, laat me maar uit, dan loop ik zo naar huis toe, en inmiddels was het stikkedonker geworden, het was een maanloze nacht..
Samen liepen ze naar buiten, bij een poortje trok hij haar opeens het poortje in..
Hier wil ik even met je praten zei die..
Geschrokken keek ze hem aan, hier had ze niet op gerekend, ze likte even haar lippen af, en slikte, ok wat wil je weten?
Even staarde hij haar aan, ze zag alleen de twinkeling in zijn ogen, opende haar mond iets om wat te zeggen toen die opeens haar beetpakte, en haar vol op de mond pakte en zijn tong ruw bij haar naar binnen liet dringen..
Ze kreunde van schrik, werd eigenlijk direct overweldigd door zoveel brute geilheid dat ze niet anders kon dan te reageren, ze opende haar mond iets verder, en gaf hem gelijk lik op stuk voor zoveel brutaliteit....
Hij trok haar mogelijk nog steviger tegen zich aan, fluisterde tegen haar lippen dat ze hem vreselijk opwond zonder dat ze er wat voor deed, en dat hij haar wilde afstraffen omdat het eigenlijk niet kon...
Ze trilde van opwinding, haar ogen waren half gesloten toen ze hem geil aanstaarde, praten lukte even niet, maar haar lichaam sprak voor haar, hij zag haar hijgende ademhaling, haar borsten deinden op en neer, haar tepels stonden strak naar voren, en haar lichaam voelde warm en gewillig aan...
Hij schokte toen hij ineens heel brutaal een hand op zijn gulp voelde, die op en neergaande wrijving maakte dat zijn toch al zwaar kloppende lul helemaal gek, hij voelde het voorvocht komen, dit is het moment van stoppen of doorgaan, meer keuzes waren er niet..
Hij keek haar aan, ze staarde naar beneden, naar wat ze deed, hij tilde haar hoofd op met beide handen, en dwong haar hem aan te kijken, misschien dat ze nog niet helemaal door wat ze met hem deed, misschien wilde ze dit helemaal niet echt, dat moest hij nu te weten zien te komen, anders kon hij zich echt niet meer beheersen...
Met halfgesloten ogen keek ze hem aan, die blik was zo geil, hij verloor accuut zijn zelfbeheersing, pakte haar ruw bij de schouders, zette haar klem tegen de muur en zijn lichaam, en pakte haar ruw op de mond..
Zijn tong drong diep in haar mond, en hij proefde haar zoete smaak, dat schreeuwde om meer...
Al maanden hield hij zich in, nu zag hij haar voor het eerst en verloor meteen zijn zelfbeheersing, dit kon niet, maar god wat deed deze vrouw met hem...
Weerloos van zoveel sexuele geilheid liet ze het met zich gebeuren, eindelijk iemand die haar overdomineerde, dat was wat ze al jaren zocht maar nooit kreeg..
Ze zakte van geiligheid zowat door de knieeen, ze probeerde hem ook aan te halen, maar hij was haar voor, wild trok hij haar de kleren van het lijf totdat ze naakt voor hem stond, ze had geen flauw benul van hoe die dat nou voor elkaar kreeg, het ging zo snel, het kon haar ook eigenlijk niet schelen ook, het enige wat ze wilde was het meemaken van het hier en het nu, en een wilde man die zich absoluut liet gaan...
ze kreunde toen hij zijn lippen op haar keiharde tepels zette en zachtjes beet, zoog en eraan trok...
Met wilde bewegingen trok ze hem het shirt van het lijf terwijl hij zijn broek uitrok en net zo naakt was als onze lieve Heer hem geschapen had...
Verbijsterd staarde ze naar zijn heerlijk geschapen lul, zijn paarse kop glom in het weinige licht van de straatlantaarns, verder was die roomblank en dikke aders sierden de stam, verrukt zag ze een heerlijk stel ballen hangen, voor hij haar tegen kon houden zakte ze door de knieen en zoog zich vast aan zijn kloppende lul, met lange diepe halen wist ze hem te laten schokken en te laten grommen, vlug liet ze haar tong over de gladde eikel gaan, en hij greep haar pijnlijk bij de haren toen haar tongpiercing even het meest gevoelige plekje beroerde, dit ging hij zo niet lang volhouden, ruw pakte hij haar bij de haren en trok haar omhoog, duwde haar tegen de muur, keek haar aan, voelde met zijn vingers beneden in haar lekere kutje, voelde dat daar niet teveel aan moest gebeuren daar die druipend en gezwollen was..
Hij pakte haar ruw beet, zette haar met de buik tegen de koude stenen muur, trok haar kont naar achteren door haar bij de heupen te pakken en die naar achteren te trekken, ging erachter staan, en stootte in ene keer diep bij haar naar binnen...
Ze moest zich van de muur afzetten om niet met haar hoofd keihard tegen de muur aan te bonken, ze gooide haar hoofd naar achteren, zijn hand hield die voor haar mond om zo een schreeuw te smoren, ze wankelde, en schokte toen ze puur hard en zonder pardon van achteren geneukt werd, hij spaarde haar niet, het vlees gloeide, het vlees kletste, hij sloeg haar op de blanke kont, hij pakte haar beet, draaide haar om, tilde haar op om haar zo op zijn kloppende lul te spietsen, haar rug schuurde tegen de muur, maar de pijn bracht nog meer genot, haar borsten schudden heen en weer, hij pakte haar vol op de mond, tongde haar steving, voelde de bekende tinteling komen en zijn zak verstrakte, hij zette haar gauw neer, tilde 1 been hoog op, zakte door zijn knieeen, en ramde hem nog 1 x diep die geweldige kut in, die droop van de geiligheid, hij voelde haar schokken, haar kut trekken aan zijn lul, hij knikte door de knieeen, zijn borsthaar plakte van het zweet, zijn schaamhaar droop van het geil, zijn zak kneep samen en met een paar hele harde diepe stoten en wild met zijn hoofd schuddend spoot hij haar vol terwijl ze schokkend op zijn lul zichzelf klaar reed, naschokkend kwamen ze weer tot de werkelijkheid...
Beschaamd kleedde ze zichzelf weer aan, terwijl hij verbaasd toekeek.., zijn pik nog kloppend en druipend van het zaad, zijn brede borst nahijgend..
Hij voelde een enorme spierpijn opkomen, die wilde heks heeft het uiterste van hem gevergd, en nu vluchtte ze weg van hem....
Sorry mompelde ze, en vloog haar auto in, en reed weg.....


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online