Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vampier!!
Aan een donker maan stond een wolf te janken.
niet ver vandaan was er een kasteel in dat kasteel woonden er een man.
en zijn naam was prof.plasma.
hij had eens een toverbruisel gemaakt
en dronk het op hij kreeg vleugels,scherpe tanden, en de nijging om bloed te eten de vampier vloog weg ver weg.

hey sharon , we gingen toch nog naar dat feestje ja ik kom al nog alleen me haar.
nou hier ben ik dan wat vind je van me kleren.
waarom heb je je pyama aan??vroeg sandra.
me moeder zegt altijd als het laat is doe je pyama aan dus doe ik me pyama toch aan.
nee ga trug naar boven en doe normale kleren aan.
toen vertekkte de kinderen naar het feestje in de holst van de nacht.
de kinderen kwamen verdwaald in het bos terecht ze renden maar ze waren te laat daar kwam de vampier aan. hij zij wie wil als eerst.
ikk b...e...nnn n..iie.t l.ekk.errr hoo.rrr. stoterde sharon.
maar je bloed rijkt heerlijk.zij de vampier.
blijf van haar af kwam.
zozo zij de vampier.
zal ik dan met jou beginnen?
sharon weet jij wat ik denk?
ja, wegrennen!!!
ze rende weg maar de vampier had hun in de val gelokt ze zaten vast.
maar achter wasa gelukkig een uien winkel jaapis uien.
de vampier vloog weg hij zag fakkels met vuur hij vloog snel weg.
ik wil weer mens worden dacht hij.
hij ging naar zijn kasteel en probeerde alles kakkerlak , vis ,tomaat.
wat was het nou moet er nog iets bij.
ja nu weet ik het me kleren hij trok al zijn kleren uit het stonk.
hij deed het erin en toen dronk hij het op hij kreeg weer normalen tanden
en heten gewoon weer prof.plasma.
en wij weten dat die prof nog wel langs komt vliegen.
want wij zijn dol op Vampieren!!!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online