Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een avondje fitness
Ik had al een tijdje op het idee zitten broeden. Elke donderdagavond is mijn vriendin, Jill, een paar uur weg naar haar fitnessclub. Ik dacht er al een tijdje aan haar eens op een aparte manier te verwelkomen. Gedurende enkele weken had ik zo een paar ideetjes uitgeschreven en een paar boodschappen gedaan en deze avond zou ik dan al mijn plannen eens uitproberen….

Om een uur of negen stuurde ik een SMS naar Jill met de boodschap: “Kleed je maar luchtig, het is hier warm…�. Als ze een half uurtje later, veel vroeger dan anders, thuis kwam, hing er een briefje op de deur met de boodschap: “Ga naar de badkamer en zoek daar naar verdere instructies… neem ondertussen gerust wat extra lectuur mee. Onnodig mij te zoeken…�. Al snel begaf m’n vriendin zich naar de trap. Die had ik sfeervol met wat kaarsjes verlicht, en ook boven was er enkel wat sfeerverlichting. Op de trap had ik ook een paar bundeltjes erotische lectuur gelegd, een van de favoriete opwarmertjes van Jill.

In de badkamer had ik haar mooiste lingeriesetje met een sjaaltje klaargelegd en een dampend bad laten vollopen. Wat geurende olie erin, wat sfeerkaarsjes errond. Op de spiegel hing een briefje: “De temperatuur stijgt, pak rustig een bad, neem er wat lectuur bij… met dit lingeriesetje voel je je daarna zeker meer op je gemak. Trek het aan en wacht dan op meer instructies. … Hou het sjaaltje in de buurt. Als je drie keer op de deur hoort kloppen, bind je het maar voor je ogen�.

Ondertussen had ik mij in een andere kamer verstopt. Toen ik hoorde dat mijn vriendin in bad lag, sloop ik naar de badkamerdeur en keek ik door het sleutelgat. Ik zag dat ze zich lekker inzeepte, zich daarna afspoelde om vervolgens in van de bundeltjes te nemen die ze op de trap had gevonden. Ik had er expres verhaaltjes bij gestoken over fantasieën die ze regelmatig had: wat vastbinden, een beetje lesbisch, … Ik was er zeker van dat ze daar van zou genieten en ze al snel vochtig zou worden daar beneden.

Na enkele verhaaltjes zag ik dat ze stilaan uit het bad kwam. Tijd voor wat extra actie…. Ik zag hoe ze zich volledig afdroogde, insmeerde met bodylotion, haar lingeriesetje aantrok en dan op de rand van het bad nog wat verder las. Al snel klopte ik drie keer op de deur. Ze verschoot even maar bond daarna onmiddellijk het sjaaltje om. Daar stond ze dan, wat hulpeloos, in het midden van de badkamer.

Toen ik binnenkwam pakte ik haar onderarmen vast, gaf haar een zachte zoen in haar nek en controleerde even of de sjaal wel goed omgebonden was. Toen ging ik met haar naar de kamer, die ik tot dan op slot had gedaan. Ik had ervoor gezorgd dat het daar lekker warm was. Ik legde haar in het midden van het bed, op haar rug. Ik ging op haar zitten, pakte een pols en bond die met een eerste paar zachte handboeien aan de bedrand. Ook de tweede pols volgde. Ik voelde hoe Jill’s ademhaling versnelde. Handboeien, dat had ze nog nooit meegemaakt… Zo liet ik ze dan even liggen, wat mij toeliet nog even wat extra dingen klaar te leggen. Telkens als ik iets verlegde, zag ik hoe Jill opschrok en ik kon me zo inbeelden dat ze zich afvroeg wat er allemaal op haar ging afkomen. Ze stelde ook allerlei vragen maar ik antwoordde enkel met een grote stilte…

Na een tijdje kwam ik naast haar op het bed zitten, en kuste ik haar zacht in de hals en op haar schouders. Al snel verplaatste ik m’n aandacht naar andere delen van haar lichaam. Als ik haar oorlelletjes likte kreunde ze voor de eerste keer zachtjes. Ondertussen streelde ik haar ook zachtjes. Hoewel ik natuurlijk begon met strelingen van haar buik, werd ik al snel nieuwsgierig en voelde ik al eens of haar tepels hard begonnen te worden en of haar slipje al enige tekenen van vochtigheid vertoonden. Na een tijdje begon Jill duidelijk te heviger te ademen, bijna te hijgen…. Tijd voor wat meer actie, dacht ik zo.

De BH die ze aanhad was er een zonder bandjes, die bovendien vanvoor openging. Dus die kon ik gemakkelijk uitdoen. Dat liet me toe haar borsten met m’n mond te verkennen. Al snel zag ik hoe haar tepels groeiden. Ondertussen begonnen m’n vingers ook in haar broekje op verkenning te gaan. De opwarming had duidelijk effect gehad, Jill was nat als nooit tevoren…

Toen ging ik ter hoogte van haar benen zitten en trok ik ook haar slipje uit. Daar lag ze dan, helemaal naakt, geblinddoekt, vastgebonden, een beetje hulpeloos. Ik kuste verder haar tepels, borsten, buik en ging zo verder naar haar dijen. Alles lekker langzaam. Jill deed spontaan haar benen wat open zodat ik overal goed aankon. Toen pakte ik, zonder lawaai te maken, een ijsblokje. Eerst liet ik wat druppels smeltwater tussen haar borsten vallen en na enkele druppels draaide ik met het ijsblokje rond haar tepels. Ik zag hoe Jill van pure opwinding haar rug kromde. Als haar tepel lekker stijf was van het koude gevoel, naam ik hem in m’n mond om hem weer op te warmen. Terwijl ik de ene tepel opwarmde, liet ik de andere al wat rillen met het ijsblokje. Dan weer al zuigend die tepel opwarmen… Na een tijd liet ik het ijsblokje ook over haar buik naar haar navel glijden. Ik ging op mij knieën tussen haar benen zitten en likte dan het smeltwater van aan haar navel tot aan haar borsten op. Stilaan verhuisde ik naar lagere regionen. Haar kaal kutje, met enkel een streepje erboven, lachte me als het ware toe. Met het laatste stukje ijsblokje ging ik even over haar dijen en raakte ik haar schaamlippen en klit aan. Opnieuw kromde ze haar rug. Rustig legde ik haar benen nog wat meer open zodat haar schaamlippen al wat open kwamen te staan. Ik zag hoe Jill helemaal ontspande maar ook hoe ze haar poes naar me toe duwde. Ze wou duidelijk meer.

En dat kreeg ze: terwijl ik eerst haar dijen streelde, verlegden mijn handen hun actieterrein al snel naar haar lippen. Met m’n twee handen trok ik haar lippen wat meer uit elkaar zodat ik haar clit duidelijk zag. Het vocht stroomde uit haar kutje en dat wou ik natuurlijk proeven. Met m’n tong ging ik haar kutje verkennen. Eerst enkel de lippen, maar al snel duwde ik m’n tong wat naar binnen. Met m’n vingers streelde ik ondertussen haar clit. Daarna draaiden we de rollen om: eerst ging er één vinger op verkenning in haar diepe grotje, maar snel volgden een tweede en derde vinger. Ondertussen likte ik haar clit, goed aangemoedigd door haar alsmaar harder wordende kreunen…

Toen bracht ik nog een verrassing in het spel. Met twee lange sjaaltjes bond ik elk van haar voeten aan de zijkant van het bed, maar wel op zo’n manier dat haar knieën omhoog bleven. Dat gaf me een prachtige blik op haar poes en, vooral, alle plaats voor m’n volgende attribuut. Eerst likte ik Jill nog eens lekker en met enkele vingers ontspande ik haar poes nog eens goed. Als ze weer goed begon te kreunen stopte ik even en nam een splinternieuwe vibrator van de kast. Voor zover ik wist was dat de eerste keer dat ze daar kennis mee zou maken. Ik ging naast haar zitten, kuste nog eens elk van haar tepels en bracht de vibrator voor haar poes. Als ik haar aanraakte zag ik hoe Jill verschoot: vanuit mijn huidige positie, naast haar, kon het onmogelijk mijn lul zijn die haar poes wilde binnendringen. Ik liet me echter niet van de wijs brengen en duwde de vibrator stukje per stukje verder in haar poes. Als hij er wat inzat, zette ik hem eerst zachtjes aan, en begon haar dan als het ware te pakken met de vibrator. Bij elke stoot met de vibrator duwde ik hem wat dieper zodat hij er uiteindelijk helemaal inzat en de lustknopjes vanvoor en vanachter hun werk konden beginnen doen. Het duurde niet lang voor Jill zwaar begon te kreunen en te schokken. Als ik bovendien nog eens aan haar tepels begon te zuigen kon ze het absoluut niet meer houden en kwam ze zwaar hijgend klaar. Haar orgasme leek wel te blijven duren en door heel haar lichaam te razen. Schokkend trok ze aan de boeien en sjaaltjes.

Als ze na een tijdje bijgekomen was, maakte ik haar los en deed haar blinddoek af. Helemaal uitgeteld kroop ze met haar warme lijf tegen me. Nadat ze een pak lieve woorden in mijn oor had gefluisterd vielen we samen in slaap. Midden in de nacht maakte ze me echter wakker waarna ze me nog eens op haar heel eigen manier bedankte. Maar dat is voer voor een volgend verhaal…


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online