Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

zaadslet marion geeft ton een beurt
ik nam marion regelmatig anaal en begon te bedenken hoe zou ik dat vinden, hoe zou dat voelen, ik vertelde marion van mijn gedachte hierover en marion zei; ik bedenk wel wat.op een dag belde marion mij op kantoor en zei; ik loop de hele dag al met een stijve, ik heb zin om te neuken met je als je thuis bent, dus schiet een beetje op.
eenmaal thuis gekomen trof ik marion aan op de bank, ze had haar hand onder haar strakke zwart/wit geruite rokje,ze droeg haar witte, hooggehakte laarzen tot half op haar dijen, en een diep uitgesneden strak wit topje waardoor haar opvallend harde tepels heen priemden, ze moest wel erg opgewonden zijn dus, ze zei, kleed je uit, ik zit al de hele middag met een stijve pik en heb zin om te neuken, even later stond ik naakt voor haar en marion begon onder haar rokje masturberende bewegingen te maken, door deze bewegingen schoof haar rokje omhoog en kwam er een voorbindpenis tevoorschijn, met stomme verbazing bekeek ik marion, wat een geil gezicht was dat, marion met een stijve pik van ongeveer 18 cm, deze zat met bandjes vast en stak bij marion ook zo'n 10 cm naar binnen, terwijl bij elke beweging ook haar klit werd bewerkt, ze begon harder te trekken aan de kunstpik en zo neukte ze ook haar zelf, ze keek mij aan en zag mijn pik stijver worden en ze trok nog heftiger aan haar eigen pik, even later kwam ze schokkend klaar, ze zei jezus, wat is dit lekker en zei; ik heb het heet gekregen en ze trok haar topje uit, haar grote tieten sprongen tevoorschijn en ze pakte ze met haar handen beet en bracht haar tepels naar haar mond en begon eraan te zuigen, ze zei; pijp me, ik begon aan haar pik te zuigen en te trekken, wetende dat de penis in haar kut ook weer z;n werk deed waardoor marion weer geil werd , ze begon te gillen..lekker..ga door..zuigen..kom op ...ik kom weer klaar, ze gilde het uit en schudde met haar dijen van genot,even later zei ze; nu ben jij aan de beurt, marion zat op de bank en ik stond voor haar, ze pakte mijn pik en begon te pijpen, ondertussen pakte ze de tube glijmiddel en ze vette haar vingers hiermee in, ze liet haar vingers over mijn anus glijden en masseerde deze, even later voelde ik haar vingers bij mij naar binnen komen, ze gingen dieper en dieper, ze rekte mijn kontgaatje op,ze pijpte mij ondertussen stevig en even later spoot mijn zaad in haar mondje, ze opende haar mond en uit haar mondhoeken stroomde het zaad, ze ving het op in haar hand en zei; draai je om, ze smeerde het zaad over mijn kont en zei; op je knieen, ik bukte en marion kwam achter mij zitten, ik voelde de schachten van haar laarzen strak tegen mijn dijen en haar enorme tieten lagen op mijn rug, marion duwde haar pik tegen mijn anus en zei, zo..nou ga ik jou eens neuken, ze gaf wat meer druk en ik voelde de pik binnen dringen in mijn kont, marion maakte rustige kleine bewegingen en ik zei, het mag wat harder hoor het gaat goed, marion reageerde gelijk, de halen werden langer en harder, bij elke stoot voelde ik haar tieten op mijn rug slaan en haar tepels leken wel spelden, lekker hard van geiligheid waren deze geworden, ze begon zelf ook te kreunen van genot, het tempo ging nog een tandje hoger en ook ik had het niet meer en begon ook te kreunen, marion pakte nu mijn stijve pik beet en begon tijdens het neuken af te rukken, haar hand flitste over mijn penis heen, en met haar pik stootte ze tegen mijn genotsplekje binnenin zodat ik even later gillend klaarkwam, zo heftig had ik het nog nooit beleefd, marion gilde ook ; jezus..wat geil..ik kom ook..en ook marion kwam weer klaar, ze trok de penis uit mij en liet zich over mij heen vallen, ik zakte door mijn knieen en zo lagen we uitgeput op de grond.
hierna kleden we ons aan,marion moest het rokje en laarzen aanhouden van mij en ook haar topje weer aan doen, ik zei we gaan nog een stukje rijden, even later zaten we in de auto, we gingen op een terasje wat drinken en ik geniet altijd van de blikken van mensen naar marion als ze er zo bijloopt, laarzen doen echt wat losmaken bij de meeste, wetende dat marion hier ook opgewonden van raakt reed ik naar huis, eenmaal binnen trok ik haar topje over haar hoofd, zoog mij vast aan haar tepels en trok haar string van haar kont en duwde haar voorover op de trap,ik haalde mijn stijve pik uit mijn broek en neukte haar van achteren, lange, harde,diepe halen, marion bewerkte met haar hand haar klit en zo kwamen we allebei bijna gelijktijdig klaar, hierna namen we een bad en zo genoten we nog na van dit geile avondje

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online