Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

help!
Het is kerstmis in het bos.
De familie van twee mooie meisjes;Any
en Elke zijn niet al te rijk.Maar tog zijn ze gelukkig!Op een dag gingen hun ouders weg,maar kwamen niet terug.
daar zaten ze helemaal alleen.
ze wisten dat ze s'nachts alles toe en opslot moesten doen,want in het bos waren ze niet alleen!s'Nachts klonk er een jammerend geluid,Any stak een kaars aan en wat zag ze?De mist was er die is waarschijnlijk door de schoorsteen gekomen!Flug pakten ze de kaars en begon er met in de lucht te zwaaien,haar kleine zusje zag dat ze het niet alleen aankon.Elke pakte een stuk brandend hout en begon er ook mee
in de lucht te zwaaien.Zamen hielpen ze elkaar,eindelijk was de streit afgelopen en konden ze weer gaan slapen.
want als je de mist in aademde versteende je,en dieren werden veslonden.
3uur later,
anja werd wakker om 5 uur en zag iets in de hoek zitten,ze dacht dat het Elke was maar nee ,ze licht naast haar in het bed van mama en papa!
Elke werd ook wakker en dacht dat Anja in die hoek zat.
Wie was het dan?Er viel een straal licht op en het was een trol!
Een groote gemeene trol met een mes vol bloed!De twee meisjes zagen rood van de schrik!De trol kwam naar de twee meisjes met het mes.
Anja was te laat bij de deur en werd een 4 gangen diner voor de trol.
EINDE
WORD VERVOLGD

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online