Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De dood is niet het einde
Tessy woonde samen met haar tante Els.
Vandaag moest haar tante naar een verjaardag feestje.
Els zei: liefje, ik ga vandaag naar verjaardagfeestje, ik kom pas rond 02:00 s'nachts thuis.
" Goed," zei Tessy.
Tante nam haar rode lipstick uit haar tas ging naar de spiegel en smeerde het op haar lippen, Bah Tessy vond dat maar vies...
Els zei: Lieverd, hier liggen de sleutels van de voor en achterdeur voo het geval als er iets gebuerd !
" Ja, ja :zei Tessy ik ben al 14 hoor!
Els ging de deur uit.
Eigenlijk had Tessy helemaal niet gehoord dat de deur toe ging, maar ja dacht ze, wat kan er nu mislopen ?!
Tessy ging naar de zetel met een zakje paprikka en een bllikje fanta.
"Aaaah, dit is pas leven, zei Tessy.
Na een tijdje werdt Tessy moe en wouw slapen, ze keek naar de klok, t'was 23:00.
Els vertrok 1u geleden.
Tessy ging naar boven, ze plofte neer op haar bed, en speelde nog een spelletje op haar g.s.m dan deed ze het nachtlampje uit en viel in slaap.
Ze was het vergeten, DE VOORDEUR !!!
Tessy werd om 01:00 wakker beneden hoorde ze een raar geluid, ze werd bang, toen hoorde ze voetstappen op de trap, iemand kwam naar hier, vlug keek ze naar haar g.s.sm , nee tante kon het niet het was nog maar 1:05...
Tessy ging gwn liggen, de deur van haar kamer kraakte open, voor dat ze kon zien wie het was werdt ze bij haar mond genomen, er werdt stilletjes gezegd :
"Ssst, durf geen woord uit te brengen
Het klonk als een mannenstem, zo schor,...!
Tessy werd doodsbleek van de schrik...
Ze hoorde de man in haar oor fluisteren: "Het einde is naderbij"
Van die zin kreeg Tessy kippevel van.
ze maakte allerlei bewegingen, om te kunnen zien hoe de man eruitzag, hij had een masker aan.
Voor dat tessy iets kon zeggen, pakte de man zijn zakmes uit zijn jaszak en zei : "Vaarwel !!!
Dan sneed hij in haar been, het bloed druipte erraf...
Ze kreeg nog 3 steken in haar nek, nadien zag ze alleeen maar zwarte plekken voor haar ogen, de man pakte haar op en smijte haar tegen de kast, alles zat vol bloed, de witte trui van de man zat vol met spatte bloed !
Tessy zag alles wit nadien een heldere ster, die dichter en dichter kwam, en inneens...
Was ze dood ?!!!!
jaaaaaaaaaa ze was dood...
het werdt 10 na 2u de voordeur ging open Els was er, ze riep: Schatje, waar ben je ?!
Els ging de trap op en werdt gepakt en gewurgd door de man.
De man ging weg, en kwam *nooit* meer terug, er spookte alleeen woorden in zijn hoofd : " Ik krijg je wel "
ze een kinderstem, en er klonk ook:
" Ik kom je halen " door een andere stem...een paar dagen later werd de man dood gevonden, en nooit maar dan ook nooit is iemand te weten gekomen hoe... !!!
Dus blijf op je hoede en als je alleen thuis blijft, kijk de voordeur dan altijd na ...



Ik zou graag hebben dat jullie er een mening op geven,
alvast bedankt !!!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online