Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

marco en lisa
Ooit heel lang geleden gebeurden er iets wat heel onwerkelijks b=beller hij word gebeld
2 mensen ontmoeten elkaar bij ongeval wat nogal raar ging. m=marco beld beller

Lisa huilt en huilt het houdt maar niet op ze blijft maar huilen.
Tot ze een hand op haar schouder voelt .
Hoi ik bedoel gaat het kan ik wat voor je doen.
Lisa stopt abrupt met huilen ze schrok.
Wie ben je wat doe je dit is privé de politie heb de weg af gesloten niemand kan hier komen hoe kom jij dan hier ik kan je niet eens.
Sorry ik vind het vreselijk voor jou en je vader ik ben getuigen ik heb het zien gebeuren.
Vroeg marco haar zin negerend.
Ik vind het echt vreselijk voor je ik heb je een beetje bekeken toen ik je hier zag en hoorde dat jij zijn dochter bent.
Je staat hier al uren terwijl je vader al in het ziekenhuis is.
Ik weet het maar waar bemoei jij je mee.
Ik probeer je te helpen ik heb een auto....
Jha en ! onderbrak Lisa hem ik heb er niks mee te maken dat jij een auto heb daar heb ik nu toch niks aan.
Maar ik heb me zin nog niet eens of gemaakt misschien kan ik je met mijn auto naar het zieken huis brengen naar je vader.
O sorry zo had ik nog niet gedacht.
Het maakt niet uit hoor ik snap je reactie volgens mijn ben je behoorlijk in de war.
Nee dat niet ..denk ik tenminste.
Nou oké kom op stap in dan breng ik je naar het zieken huis.
WHO is dit jou auto.
Ja dit is hem.
Oké ik heb een klein bakkie en jij heb een grote sport auto.
De auto had een blauwe kleur en was een ferari .
Hoe kan je het betalen.
Nou ik heb goed betalend werk als je wil kan ik voor jou ook wel voor werk zorgen maar dan wat minder zwaar.
Ach ik kan zwaar werk best wel aan hoor ha.
Ik denk het niet weet je wel welk werk het is .
Nee niet echt vertel als je met me een keer ergens mee naar toe wil.
Misschien legt er aan waar heen..
Naar me werk .
Oké is goed maar eerste wil ik naar me vader.
Ja natuurlijk wil je dat ik moet ook morgen pas weer werken.
Een kwartiertje later kwamen ze aan bij het zieken huis in het laatste kwartier niet meer gepraat.
Lisa schaamde zich waarom had zijn nou zo kort af gedaan en zo gemeen tegen marco terwijl hij zo lief tegen haar had gedaan.
Ze moest haar eigen maar gaan verontschuldigen tegen over hem.
Toen ze in het ziekenhuis waren aan gekomen had marco bij de balie gevraagd waar Lisa haar vader lag.
Ze mochten nog niet bij haar vader pas als het bezoek uur was.
Marco keek op zijn horloge shit het is al 2 uur ik moet over 1 uur bij mijn maat zijn.
Maar als jij wil kan ik hem af bellen. Hij keek Lisa aan als jij denkt dat je het niet alleen aan kan moet je het zeggen dan bel ik hem af zeg het alsjeblieft. nee ik kan het wel aan maar ik gun het je om naar je vriend te gaan. Nee ik blijf hij liep naar de telefoon en begon te bellen.
Pieeeep pieeeeeeeep pieeeeeeep
B: Ja hallo met miin
m:ja met mijn marco ik kan niet komen sorry .
b:o ja onze afspraak waarom niet eigenlijk?
m:er is iets tussen gekomen.
b: wat ik bedoel wie is er tussen gekomen.
m:wat? Een ongeluk het gebeurden voor me neus.
b:o nou leuk zeg maar daar heb jij toch niks mee te maken?
m: ja wel ik moet getuigen morgen en een meisje de dochter van de man die is geschept ik ga haar helpen.
b:o oké dan goed maar dan gaan we over morgen wel uit toch?
m: nee dat kan niet studie je weet ik moet ook nog afstuderen.
b:o ja dat ook nog nou dat stomme school oké onze afspraak volgende week dan?
m: nee ook niet proef examen.
b:shit man nou ja dan maar niet He jij belt mijn wel He als je weer kan.
m:ja is goed .
b: jo ik spreek je man goed luk met dat meisje.
m: ja bedankt hoor ik spreek je binnen kort wel weer He.
b:jha doei ik spreek je weer maat waneer jij me belt niet vergeten.

Marco legt de telefoon weer op de haak en loopt weer naar Lisa toe.
Gaat het al een beetje.
Ja en eigenlijk ook weer niet.
Ik vind het super dat je me helpt en nog lief ook.
Je voelt aan als een vriend die ik al20 jaar kan of zo iets maar toch ik kan je net 1 uur of zo denk ik .
Dankjewel . Wil je vanavond hier blijven slapen?
Nee sorry ik wil het dol graag maar..
Maar dan doe je het toch als je het dol graag wil.
Ja maar me moeder dan is zij alleen en zij heb ook steun nodig ze zal zich nu al wel afvragen waar ik ben gebleven ik wil niet dat ze nu nog onrustiger word.
Je heb gelijk ik had het kunnen weten ik snap het kom dan breng ik je naar huis toe.
Nee dat hoeft niet.
Waarom niet .
Ik ga liever lopen om rustiger te worden en te genieten van de mooie avond die afschuurlijken dingen met zich mee heb gebracht aan het begin.
Juist daarom ik breng je liever naar huis ik wil niet ..ja ik wil niet dat...jou ook wat over komt.
Je bent lief voor me oké ik vind het goed je mag me brengen maar tot de hoek van de straat.
Oké is goed ik snap het je wil niet dat je moeder me ziet.
Jawel maar niet nu ze zal denken dat je me vriendje ben en ik denk dat ze daar nu niet aantoe is want het is niet zo maar dat zal ze niet begrijpen.
Ja is goed maar ik breng je wel naar huis en dat geeft mijn een veilig gevoel.
Hoe bedoel je .
Ik vind het gewoon veiliger dat ik je naar huis toe mag brengen.
Oké maar gaan we nou.
1 minuutje later zitten Lisa en marco in de auto. ze rijden naar het huis van lisa en asl ze daar aangekomen zijn stopt de auto van marco zo als afgesproken op de hoek van de straat maar er kom nog iemand de hoek omlopen al ze zijn uit gestapt.
Jeetje wat moet ik nu fluistert Lisa.
Wat is er dan .
Me moeder loopt net de hoek om met me hondje.
Ik zie het nu ook draai je rug naar haar toe.
Oké.
Mevrouw versteeg loop stug door en zegt niks ook niet als ze langs Lisa loopt.
Ze staat nu achter Lisa en loopt nog door.
Ze neemt nog drie stappen en draait zich dan abrupt om.
Lisa? Ben jij dat ?
Lisa draait zich om om te kunnen bekijken in welke situatie ze nu weer was gekomen.
Mam ? Vroeg Lisa ongelovig als of ze dee dat ze haar moeder nog nooit hier hadt zien lopen.
In plaats om Lisa op haar kop te geven renden ze naar haar toe en sloot haar in.in haar armen.
Lisa maakten zich weer los.
Wie is dit mompelde mevrouw versteeg daarna.
O eeuw mam dit is ...
Ik ben marco noem me maar gerust Marc. ik heb niks me Lisa hoor ik kan er nou pas een...
Marco keek op zijn horloge en daar op volgeden.
Ik kan haar pas zo’n 3 uur.
Ik vond haar op de plaats van het ongeluk ontroostbaar was ze ik heb haar geholpen en haar proberen te troosten en dat is zo’n beetje gelukt maar dat krijg ik natuurlijk nooit helemaal voor elkaar.
Mevrouw versteeg gaf een klein glim lachje en zij daar op.
Dankjewel voor wat je heb gedaan dat heb vreselijk geholpen bij Lisa dat weet ik zeker en wat Lisa helpt helpt mijn ook .
Kan ik je een slaap plek aan bieden voegden mevrouw versteeg er meteen aan toe.
Nee bedankt dat hoeft niet.
Inmiddels stonden ze al bijlis haar huis en was Lisa naar boven gestuurd.
Maar Lisa verstond nog net het laatste zinnetje wat marco had gezegd.
Ik kom morgen nog wel even langs om te kijken hoe het met Lisa is.
Oké is goed maar kom wel voor 1 uur daarna breng ik haar even naar de dokter of jij moet dat willen doen.
Graag doe ik dat voor Lisa .
Dat was het laatste wat mevrouw van steeg en marco hadden gesproken.
Lisa was al in een diepen slaap gevallen .
Toen in de vroege ochtend haar wekker ging tenminste dat dacht Lisa.
Mevrouw van steeg wekten haar dochter.
Lisa bezoek voor je.
Lisa bezoek voor je .
Lisa werd wakker Lisa zij mevrouw van steeg marco is er voor je hij brengt je ook om 4 uur naar de dokter voor een onderzoekje.
Lisa dacht na wat was die marco toch een fijnen jongen zo lief ze vond hem wel leuk maar hij miojn denk ik niet. Hij is zo lief voor me en blijk baar mach me moeder hem ook wel anders had ze mijn nooit aan hem toe vertrouwt om naar de dokter te gaan.

word vervolgt

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online