Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De Engelsman
Ik ben een vrijgezel en mag er wel wezen, heb blond haar, blauwe ogen, ben klein maar slank en ben nét 42 geworden. Ik woon sinds een jaar of vier in het zonnige franse zuiden waar ik de kost verdien met het onderhouden van tuinen en de fruitpluk tijdens het seizoen. Ik ben dan ook mooi gebruind en stevig gespierd. Nooit had ik gedacht dat ik hier, in de uithoek waar ik terecht gekomen ben, zoveel aandacht zou krijgen van alle mogelijke mannen! Oude, héle oude, jonge en jawel, héle jonge mannen, allemaal heerlijke mannen in alle maten en gewichten met alles erop en eraan!
David, want zo heet natuurlijk elke Engelsman, was er één van. Wie had ooit gedacht dat deze ernstig kijkende, op en top Engelsman niet alleen een lieve maar ook hete, lekkere, geile bliksem van een man zou zijn?
We hadden elkaar al meerdere keren ontmoet, hij had me steeds héél vriendelijk begroet, alsof hij werkelijk blij was me te zien, en me zelfs al een paar keer een drankje aangeboden, maar meer dan dat was er nooit gebeurd. Ik wist niet of hij getrouwd was of een vriendin had, hij was in ieder geval, net als ik, altijd alleen, en ik voelde me zeker tot hem aangetrokken.
Het gebeurde de avond van het jaarlijkse feest in het dorp waar hij woonde. Het was een prachtige zwoele avond en de meeste vrouwen waren, net als ik, luchtig gekleed. Het was een internationaal gezelschap, vooral Fransen natuurlijk maar ook Nederlanders, Engelsen en een paar Belgen, zo’n 250 man schat ik. We hadden samen met nog een paar andere vrienden geaperitiefd en toen we aan tafel plaatsnamen vroeg hij me beleefd of hij mijn tafelheer mocht zijn voor de avond, hoe “gentlemanlike�! Hem warm lachend aankijkend zei ik met een knipoog dat ik daarop wel gehoopt had! Hij nam plaats, legde z’n hand op m’n arm, keek me diep in de ogen en zei heel ernstig, “hier droom ik al maanden van�. De vonk sprong over en vanaf dat ogenblik hadden we alleen nog oog en oor voor elkaar. Hij was niet alleen leuk om te zien, een mooie kop grijs haar, een volle grijze baard en felle lichtblauwe ogen, maar hij bleek ook zeer intelligent te zijn, hij was een gepensioneerde arts die overal kon over meepraten en leuke anekdotes kon vertellen. Hij was niet meer zo jong, zo’n jaar of zestig denk ik, maar hij had nog een mooi en stevig lichaam. Vooral zijn lekkere kontje, ik hou van stevige billen, was me onmiddellijk opgevallen.
Ik had een kort rokje aan en tijdens ons gesprek voelde ik héél af en toe, als bij toeval, een zachte hand over mijn naakte benen. Ik had al in weken geen man meer gehad, mijn lipjes spanden zich en ik voelde een zalige hete gloed tussen mijn benen. Ik wou niets liever dan dat hij daar en op dat moment met zijn warme vingers mijn klitje zou strelen maar ik vreesde dat ik hem nooit zo ver zou krijgen. Toen zijn andere buurvrouw me een vraag stelde deed ik of ik haar niet goed kon verstaan door al die drukte, en boog me ver genoeg naar hem toe om met mijn hand eventjes langs zijn pik te kunnen strelen. Hij had heel duidelijk het begin van een erectie en het voelde allemaal lekker dik en stevig aan. Hij begon er warempel van te blozen en keek me een beetje overdonderd aan. Op dat moment besefte ik pas echt dat dit nieuw voor hem was, dat die lieve aanrakingen voor hem al een hele stap waren en dat ik het beter rustig aan kon doen want anders zou ik hem heel zeker afschrikken.
De spanning steeg naarmate de maaltijd vorderde en het heerlijke eten en de lekkere wijn hun werk deden. Het werd donker en de feestverlichting gaf alles een warme, gezellige gloed. Hij werd langzaam maar zeker een beetje stoutmoediger en zijn hand kwam regelmatiger op mijn billen terecht. Ik deed mijn benen wat verder open en duwde mijn muisje een beetje richting zijn hand terwijl ik hem recht in de ogen keek en met mijn blik probeerde te zeggen dat ik het goed vond, dat hij verder mocht gaan, dat ik eigenlijk niets liever wilde! Hij keek me open aan en zijn zacht lachende blik vertelde me genoeg, hij genoot hier ook van, hij vond dit even heerlijk als ik. Hij fluisterde in m’n oor dat ik er stralend uitzag, dat ik mooi was, dat ik alles was wat hij zocht in een vrouw, dat hij al maanden alleen maar aan mij kon denken. Dit verwarde me toch wel een beetje, dit was geen flirt meer, dit was warm, liefdevol, hier moest ik voorzichtig mee omgaan. Ik had vooral vréselijk hard gehoopt dat dit zou uitdraaien op goeie, hete seks maar als hij ook nog echte gevoelens voor me had?! Zou mijn gereserveerd Engels doktertje echter zijn mannetje kunnen staan? Zou hij mij m’n gang laten gaan? Zou ik hem overal mogen aanraken, héél intiem, en hem op alle manieren mogen bevredigen? En zou hij hetzelfde doen voor mij? Mij langs alle kanten strelen met een zacht likkende tong, mij overal vullen met een zalige harde onverzadigbare pik! Mijn kutje werd natter en natter en ik wist dat, wanneer ik hem aankeek, hij aan mijn blik kon zien dat ik verschrikkelijk geil was en hem wilde, nu, hard, diep, lang!
Ik ging naar het toilet en stopte m’n kletsnatte stringetje in m’n handtas, het voelde heerlijk vrij. Toen ik terugkwam was de muziek beginnen spelen en werd er gedanst. Ik wou gaan zitten maar hij stond onmiddellijk op en leidde me met z’n hand op mijn rug naar de dansvloer. Ik keek naar hem op en duwde me dicht tegen hem aan zodat ik zijn erectie tegen mijn onderbuik kon voelen. Hij sloot even z’n ogen, legde toen één hand midden op mijn kont, keek me aan met z’n felle blauwe ogen en wreef toen héél zachtjes en behoedzaam met z’n stijve pik tegen me aan alsof hij bang was té opdringerig te zijn.
Dit was feest! Een lieve, mooie man die je openlijk aankijkt terwijl hij je duidelijk maakt dat hij vréselijk naar je verlangt. Ik werd er slap van in m’n benen en hield me stevig aan hem vast. Er bestond niemand meer… Na een tijdje gingen we terug naar onze plaatsen en bestelde hij nog een lekker drankje voor ons beiden. Hij keek me aan en vroeg me heel beleefd of ik zin had om met hem naar huis te gaan? Rare! Natuurlijk wou ik met hem mee!
We wandelden samen naar mijn auto, daar aangekomen trok hij me zachtjes naar zich toe en kuste me teder op de lippen, ik beantwoordde z’n zoen, nam z’n hand en leidde hem onder m’n rokje naar m’n onbedekte poesje. Hij zette grote ogen op en keek me een beetje verward aan, hij aarzelde even maar ik knipoogde hem toe en toen legde hij z’n hand op m’n poesje en streelde met z’n vingers zachtjes over m’n klitje. Hij voelde hoe nat ik was en als reactie daarop begon hij me heftiger te zoenen, onze tongen vonden elkaar in een lange intieme kus. Hij zoende heerlijk, dit was in ieder geval een uitstekend begin. Ik legde mijn hand op z’n pik en voelde een stevige erectie, dit kon niet meer stuk! Hij legde me uit waar hij woonde en we vertrokken elk apart met onze auto. Het was maar min of meer om de hoek en ik parkeerde achter het huis zodat ik niet te zien was. Hij kwam naar me toe, nam me in zijn armen, kuste me en leidde me naar een immense sofa vol zachte kussens op een gezellig terras naast een groot zwembad. Hij schonk een drankje uit en kwam naast me zitten. We zoenden en streelden elkaar maar hij was toch nog steeds een beetje terughoudend. Ik vroeg hem wat er scheelde.
Hij bekende aarzelend dat hij nog steeds getrouwd was, ze waren al lang geleden uit elkaar gegroeid en toen hij besloten had zich in Frankrijk te vestigen was zij in Engeland gebleven. Voorlopig was er nog niet over een scheiding gesproken omdat er tot hiertoe voor geen van beide de behoefte was geweest om vrij te zijn voor iemand anders.
Hij keek me aan met een verlegen blik en zei dat het hem speet dat hij het me niet eerder verteld had, maar hij was bang geweest dat ik hem dan geen kans zou geven, hij had het zo ver laten komen omdat hij me onweerstaanbaar vond!? Hoe lief!
Hij vroeg me of dit een probleem was en zei dat hij het zou begrijpen moest ik nu niets meer van hem willen weten. Ik keek hem diep in de ogen en zei dat ik zijn oprechtheid enorm kon appreciëren en dat ik hem geloofde. Ik zoende hem zachtjes op de mond en zei “voor mij is dit meer dan seks, ik verlang naar je, ik wil je, nu en helemaal… maar ik heb gevoelens voor je en ik hoop dat dit wederzijds is, anders is het misschien beter dat we er hier en nu mee ophouden.� Hij keek me lang en doordringend aan en zei “ik ben verliefd op je, al van de eerste keer dat ik je zag, ik had nooit gedacht, nooit durven hopen of dromen dat een mooie vrouw als jij, die zoveel jonger is, zou verlangen naar een man als ik.� Hij ging verder met tranen in de ogen “ik wil je alles geven wat ik heb, m’n liefde, m’n lichaam, ik verlang naar je, ik wil je beminnen en in je verdrinken, ik hou van je…�. We kusten elkaar heel teder, als was het een belofte… Voorzichtig begon hij me uit te kleden, ondertussen likte en zoende hij zachtjes elk vrijgekomen plekje en ik rilde van genot. Ik wou hem van zijn kleren ontdoen maar hij hield me tegen en zei “laat me je proeven�, hij spreidde m’n benen zodat hij een vol zicht had op m’n natte poesje. “Zo mooi�, zuchtte hij, “je bent zo verschrikkelijk mooi�, en hij kwam langzaam dichterbij. Hij beroerde m’n klitje zo lief en teder dat ik het geil langs m’n billen voelde lopen, hij likte het op en keek me genietend aan. “Je smaakt heerlijk, ik wil alles, ik wil je helemaal.� Hij stak z’n tong in m’n kutje en kreunde diep, hij wreef tegelijkertijd met z’n neus heerlijk over m’n klitje, hij ging dieper en dieper, likkend, strelend, voelend, een orgasme kwam aanrollen maar dat vond ik nog véél te vroeg, hier wou ik elke seconde van genieten. Ik duwde hem behoedzaam van me af en begon z’n broek los te maken, z’n erectie was nu enorm en tekende zich hard af tegen de stof. Langzaam trok ik z’n rits naar beneden en bevrijdde hem, het was de mooiste pik die ik ooit gezien had! Stijf rechtop, net niet té groot maar lekker dik, stevig en keihard, een pik waar je alleen maar van kan dromen en hier was hij, helemaal alleen van mij en helemaal klaar voor mij!!! Hij deed zijn hemd uit en trok me dichter naar zich toe, hij streelde en likte mijn borsten, het was een zalig gevoel iemand zo te zien genieten van m’n lichaam. Ik nam z’n lekkere harde pik in m’n éne hand en omsloot z’n zware warme ballen met m’n andere. Héérlijk, het geil droop uit m’n kutje maar daar sloeg ik geen acht op, ik wou hem proeven. Ik likte met het puntje van m’n tong héél zachtjes z’n eikel die er fier, paars en gespannen bovenuit stak, hij smaakte heerlijk! Er kwam een kreun diep vanuit z’n keel. Hij trok me recht, legde z’n beide handen op m’n billen, drukte me tegen zich aan en gaf me een heerlijke tongzoen. “Niet te vlug, ik wil een hele nacht lang van je genieten�. Hij legde me neer op de sofa en kwam naast me liggen, hij zoende en streelde me en stak een vinger in mijn kutje. Hij nam een tepel in z’n mond en zoog zachtjes, z’n vingers speelden ondertussen met m’n klitje, hij stak er een vinger in, in en uit, in en uit, en nog één, en nog één, zaaaalig! Ik was zo nat dat het een zacht soppend geluid maakte waar hij wild van werd! Hij duwde z’n paal op en neer tegen m’n dij en hijgde zachtjes. Maar ik wou meer, ik wou die heerlijke stijve pik in me voelen, ik probeerde op hem te gaan liggen maar daar vond hij het blijkbaar nog te vroeg voor. Hij draaide zich om en nam me boven op zich, hij trok me naar zich toe en begroef z’n gezicht tussen m’n benen en ik had die heerlijke stijve lul voor me. Ik gleed met m’n tong van onder naar boven over z’n pik, nam z’n ballen in m’n mond, sabbelde op z’n eikel en schoof hem daarna zo diep mogelijk in m’n keel. Z’n pik trilde van genot en af en toe ontsnapte er een kreun aan z’n lippen en ik genoot even intens. Ondertussen werd ik heerlijk gebeft, z’n tong maakte heerlijke cirkeltjes over m’n klitje en z’n vingers gingen langzaam in en uit m’n gespannen kut, hij had ook een natte vinger in m’n kontgaatje geduwd dus werd ik geneukt langs twee kanten. Het geil moest op z’n gezicht druipen, ik voelde weer een orgasme komen en maakte me los. Ik liet hem rechtop zitten en kroop op hem. Ik schoof tergend langzaam z’n grote dikke pik bij me naar binnen. Ik had nog nooit zo’n dikke pik in me gehad en m’n kutje werd heerlijk open gerekt en volledig gevuld, ik was nauw en ik voelde dat hij het heerlijk vond. Ik bewoog traag en uitdagend op en neer en liet hem telkens tot aan z’n eikel uit me glijden om hem dan lekker diep terug te nemen. Hij gromde van genot, kneedde m’n billen en duwde me, telkens hij helemaal in me zat, dieper en dieper. Dit was pas neuken! Hij zoende en streelde me overal waar hij maar bij kon, het was heerlijk! Toen tilde hij me op alsof ik niets woog en draaide me om zodat ik op m’n knieën met m’n kont omhoog op de zetel terechtkwam. Hij stak z’n tong in m’n kutje en ging toen omhoog naar m’n kontgaatje dat hij zachtjes beroerde. Ik dacht dat ik gek werd! Zo’n intiem contact en zonder schroom had ik nooit van hem verwacht! Het maakte me nog warmer en geiler. Hij stak z’n tong diep in m’n kontgaatje, stak een paar vingers in m’n kutje en streelde met z’n andere hand met klitje. Dit hield ik niet lang en ik kwam klaar met een rauwe kreet! Hij bleef me bespelen en m’n orgasme duurde voort tot ik hem smeekte op te houden. Hij lachte en kuste zachtjes m’n billen, ging rechtop staan en stak toen, zonder enige waarschuwing, z’n stijve pik met een ferme stoot héél diep in m’n kletsnatte kutje. Ik schreeuwde het uit, dit was zalig, hij neukte me met lange diepe halen en kreunde ondertussen “ik hou van je, je bent van mij, ik neem je, ik neuk je diep in je zachte natte kutje, je heerlijke lijf, …�. Hij beukte op me in, steeds sneller en dieper. Toen draaide hij me om en legde me languit op de sofa, hij kwam op me liggen en duwde z’n warme pik zachtjes terug naar binnen, hij neukte me eerste traag en diep maar toen sneller en sneller, dieper en dieper, hier waren geen woorden voor! Hij gromde en kreunde en toen hij uiteindelijk uitriep “ik kom, ik kom…� was er bij mij ook geen houden meer aan, we schreeuwden het samen uit, we hielden elkaar stevig vast en duwden telkens onze bekkens zo dicht mogelijk naar elkaar toe, traag bewegend, in en uit, in en uit. Dit was een gevoel dat we beiden zo lang mogelijk wilden vasthouden. We lagen uitgeput in elkaars armen en hij streelde en kuste me teder, me ondertussen lieve woordjes toefluisterend. Toen ik terug een beetje op adem was gekomen keek hij me diep in de ogen en deed me een belofte…
Daarna hebben we nog lekker gezwommen en heeft hij me in het zwembad nog eens heel lief en teder bemind. Ik had nooit gedacht dat mijn degelijke Engelsmannetje tot zo’n heerlijk seks in staat zou zijn. We hebben samen de nacht doorgebracht en ’s morgens had hij een heerlijk ontbijt klaar op het terras, sindsdien zijn we onafscheidelijk en beleef ik de beste seks ooit! Hij is hard, zacht, charmant, ruig, lief, teder, sexy, dit alles in één man en in én uit bed, hij is écht alles wat je maar dromen kan. Het leeftijdsverschil speelt voor mij geen rol, hij is de man die ik wil en voor altijd!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online