Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

nieuwe huis bekijken
Floor had ik enkele maanden niet meer gezien ,sinds zij ergens anders is gaan werken.
Eind juli belde haar op om te vragen hoe het haar verging.
Gezien zij weinig tijd had belde zij mij later op de dag terug.
Al snel was ons gesprek we moesten elkaar snel weer eens zien.
Op een vrijdag ochtend spraken wij af bij haar in het nieuwe huis.
Floor getrouwd 35 jaar lekker figuur 1.67 lang.
Ik ben ouder 51 jaar maar zie er nog goed uit.
Na wat gezoek in de nieuwe wijk kwam ik op het gegeven adres aan.
Ik belde aan het terwijl het nog maar net 9 uur was geweest.
In eerste instantie werd er niet open gedaan.Na 2 keer bellen zag ik door een klein venster aan de zijkant van de voordeur iemand geheel in het wit naar de deur toekomen.
Het was Floor die open dee.
Ik stond nog onder de douche !O dan ben je nu nog niet aangekleed zeker/
Nee riep ze terug ,zou je wel eens willen zien wat daar onder mijn badjas zit ?
Een beetje ongemakkelijk voelde ik mij wel ,maar tegelijkertijd ook een spanning.
Floor gaf aan mij te gaan zitten ze kwam er zo aan.
Binnen een mum van tijd kwam ze aangekleed naar beneden.Ík zag wel dat ze geen bh droeg enkel een t shirt en een kort rokje.
In mijn gedachten ging "zou ze ook geen slipje dragen"" ?
Ik voelde mij door de situatie geil worden.Na twee kopjes koffie en wat gepraat over koetjes en kalfjes werd het tijd om het huis te bekijken.
Eerst de zolder ,badkamer etc. Een kort moment later stonden wij in de slaapkamer met een waterbed erin !
We stonden heel dicht tegen elkaar ,ik werd steeds meer opgewonden van het idee dat hier Floor met haar man lekker alles kunnen doen ,wat ik diep in mijn binnenste ook wel zou willen doen met Floor.
Floor kwam voor mij staan en vroeg of ik het huis mooi vond en ook of ik haar nog aantrekkelijk vond.
Op het antwoord hoefde zij niet te wachten ,ik kuste haar hartstochtelijk op haar mond. Onze tongen vonden elkaar en al snel was het zoenen over gegaan in geilheid.
Ik betaste haar borsten en voelde haar gezwollen tepels'Ik trok haar t shirt uit en zoog mijzelf vast aan haar borsten.Kreunend liet Floor zich achterover op het waterbed vallen.
Ik ging met mijn hand onder haar rokje en voelde een miniscuul slipje wat intussen zeiknat was geworden/
Met twee vingers tegelijk gleed ik de kutje binnen.Mijn hemel wat was dit lekker Een klein plukje haar licht gezwolle schaamlippen ,wat opendstaand kutje en vreselijk nat.
Ik wil dat je me neemt ..hard neemt ,ik ben van jou !
Ik kon mijn oren niet geloven ,in een mum van tijd had ik geen kleding stuk meer aan en lagen wij te rollen op het water bed.
Ik moest dit kutje proeven ,en neuken !
Zo wijd als ging spreiden Floor haar benen.Ik likte en zoog haar van voor tot achter-
Al snel kwam haar eerste orgasme.
Ik vulde haar kutje op twee drie en vier vingers neukte ik haar hard en intens.
Floor kreunde en steunde er riep dat ze weer klaar kwam.
Direct daarna draaide ik haar om om haar zo diep mogelijk te nemen.
Ze stak haar kontje naar achteren en stak mijn lul diep in haar smachtende grotje-
Ik geloof niet dat ik ooitzo diep en hard heb geneukt ,Floor zwiepte mij op tot ongekende hoogte.
Veel had ik niet nodig om tot een volledig orgasme te komen.Diep in haar loosde ik mijn zaad in haar.
Weer kwam Floor klaar-
Ik rolde van haar af en legde har terug op haar rug.
Ik kon nietvan haar afblijven en likte nog even lekker aan dat kutje ,proevend van mijn eigen zaad.
Floor gaf aan nog een keer te willen.´
Ik vingerde haar zo intens mogelijk met drie vingers en een vinger in haar kontje ,het gebeurde wat ik nog niet eerder heb meegemaakt .Floor kwam spuitend klaar ! Het leek wel een douche .Floor werd compleet overmant door dit orgasme en gilde en kreunde -Na dat ze enigsinds wat bij was vertelde zij mij dat ze nog nooit spuitend was klaargekomen.Als dank zoog ze mijn lul weer stijf en zoog mij tot de laatse druppel leeg .Ik spoot voor het eerst in het mondje van Floor ,iemand waar ik jaren mee heb gewerkt en nooit eerder iets en nu dit vandaag ! Uitgeput friste ons zelf op ,en gingen naar beneden.Floor zat nog te shaken van dit al-
Weet je zei ze dit is zo fantastisch geweest ,ik ben er volledig van onderste boven. Zie ik je nog eens =
Ik nam afscheid van Floor en zou zeker nog eens terugkomen.Ik zal er over schrijven .

garoet

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online