Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Is dit nog te redden?
In 2007 leerden we elkaar kennen van gezicht kende ik jou.
Jij relatie achter de rug en drie kinderen.
Ik net gescheiden en 2 kinderen.
Spannend allemaal.
Liefde genoeg dit is heel speciaal.
Al heel snel woonden we samen en werden we een samengesteld gezin.
Allemaal jongens.
In 2009 werd ons leven verrijkt met een zoon van ons samen!
Dit bracht ook veel spanningen met zich mee die ik niet had voorzien.
Jij liep over van liefde vanaf het begin. Ook heb je vanaf het begin je ex vriendin heel veel toegelaten in verband met je kinderen.
Dit is lang geduurd voordat dit zover was dat je inzag wat voor moeite ik ermee had. In 2010 begonnen de spanningen iets meer.Jij kreeg last van angst-paniekstoornissen.
De nodige ellende met je ex bleef doorgaan en werd mij verteld door jou dat ik de problemen had met je ex en niet jij!
Dit heeft er opnieuw voor gezorgd dat ik een muur heb opgebouwd om mijn hart heen.
Ik heb nooit in deze 5 jaar eisen aan je gesteld altijd rekening gehouden met jou, je kinderen.
Hoe vaak heb je gezegd ik hou van je?
3 of 4 keer in deze periode.

Je bent in mijn ogen niet voor mij door het vuur gegaan zoals ik had gehoopt.

Er is heel veel gezegd in de afgelopen periode waar jij niet bij stil staat, omdat het voor jouw vanzelfsprekend is dat jij daar mee om kunt gaan.

Jij bent met mij ook een verbintenis aangegaan uit liefde.
Ik ben heel bitter geworden van de ellende elk woord wat je zegd doet pijn.

Wat is ervan de liefde nog over?

Ik heb in jou ogen ook veel verkeerd gedaan.

Vanaf nu ga ik de eis stellen je gaat voor me vechten in elk opzicht dit heb ik nodig om weer uit mijn dal te komen!

Ik heb geen zorgboerderij die altijd voor voor jouw klaarstaat.
Andersom ook zonder altijd een andere prioriteit te hebben.

Dan krijg je op het laatst vanzelf het gevoel dat we er wat bijhangen?

Dit is de reden dat ik me in alles aangevallen voel.


секс магазин
секс магазин
секс магазин
секс магазин

istanbul escort  
izmir escort  
antalya escort  
ankara escort  

antalya sex shop  
antalya sex shop  

sex shop sakarya  
sakarya sex shop  
sakarya erotik shop  
sakarya sex shop  

niğde sex shop  
sex shop niğde  
niğde erotik shop  
niğde sex shop  

malatya sex shop  
malatya sex shop  
malatya sex shop  
malatya sex shop  
malatya sex shop  

malatya seks shop
malatya seks shop

samsun sex shop  
samsun sex shop  
samsun sex shop  
samsun sex shop  
samsun sex shop  
samsun sex shop  
malatya sex shop  

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online