Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een dag samen
Een dag samen
Ik kan mij bijna niet herinneren dat we samen helemaal alleen in huis zijn geweest. Meestal is er wel een van de twee aan het werk of zijn de kinderen thuis. Ik kijk naar mijn vrouw, inmiddels 30 jaar getrouwd en toch ziet ze er nog betoverend mooi uit. Ze draagt een jurk waar al haar vormen mooi in uitkomen en als ze iets naar voren leunt kun je de mooie rondingen van haar borsten zien en het dunne randje van de Saphh BH die het geheel maken alsof het uit een tijdschrift is geknipt. Haar nagels zijn glad en glanzend met een prachtige diep donkerblauwe kleur. Ze heeft schoenen met hoge hakken aangetrokken om ze wat in te lopen en het lopen erop wat te oefenen voor de aankomende bruiloft van onze oudste zoon. Het zonlicht dat door het keukenraam naar binnen valt geeft haar kastanjebruine haar een prachtige glans en ik ben bij het zien van al dit moois weer helemaal verliefd geworden. Nou ja, maak daar maar gewoon geil van want dat is op dit moment wel het juiste woord. Ik strijk met mijn hand door die prachtige bos met krullen en duw haar met mijn onderlichaam tegen het aanrecht. Door haar hakken zijn we bijna gelijk van lengte en het kan niet anders dan dat zij mijn stijve lul heeft opgemerkt die kloppend aanvoelt en ik stevig tegen haar aan heb gedrukt. Ik zoen en lik haar zachtjes in heer hals, de geur van haar parfum is heerlijk zoet en ik doet de opwinding alleen nog maar verder toenemen. Ik wil haar neuken, gewoon stevig en hartstochtelijk neuken. Het komt niet vaak voor dat we het rijk alleen hebben en een betere kans dan dit ga ik niet krijgen voorlopig.
Ze duwt mij lachend van haar af, ze heeft wel degelijk door waar ik op uit ben maar geeft aan nog veel te veel op het programma te hebben staan. Terwijl ze de rij aan activiteiten opsomt glipt ze langs mij heen en even later ik hoor haar hakken tikken op de trap naar boven. Ik ben nog steeds geil en vastbesloten het niet zomaar op te geven. Zachtjes loop ik de trap op naar boven en zie haar gebogen voor de wasmachine staan bezig het beddengoed dat is afgehaald erin te stoppen. Haar in bed sleuren is daarmee uitgesloten maar aan de andere kant windt de outfit mij zo op dat het zonde zou zijn dit allemaal uit te trekken. Zachtjes ga ik achter haar staan. Geen voorspel, ik laat mijn hand onder haar jurkje door tussen haar benen door glijden. Ze schrikt even van de plotselinge aanraking want heeft totaal niet in de gaten gehad dat ik achter haar ben komen staan. Ze heeft kousen aan in plaats van panty’s en met mijn volle hand tussen haar benen begin ik daar haar zacht katoenen onderbroekje heen haar kutje stevig te masseren. Dit keer duwt ze mij niet van zich weg maar zet juist haar benen iets verder uit elkaar waardoor ik er nog beter bij kan. Met mijn vingers trek ik de rand van haar broekje iets opzij en voel dat haar schaamlippen zacht en gezwollen aanvoelen en ze in heel korte tijd al drijfnat is geworden. Ik duw mijn duim diep bij haar binnen den laat twee vingers langs en rond haar klit glijden waardoor zij licht begint te kreunen en het wasgoed uit haar handen laat glijden.
Met mijn vrije hand heb ik mijn broek los weten te maken en door de spanning die er al die tijd al op mijn lul staat springt hij bijna vanzelf naar buiten. Schuin omhoog en met aderen zo dik als kabels. Ik manoeuvreer hem zo dat ik met mijn lul je jurk wat optil en schuif hem langs mijn hand recht voor de opening van je vagina. Heel even laat ik hem op het randje rusten, haal mijn duim eruit en in plaats van zachtjes binnen te dringen stoot ik hem in een keer ver naar binnen. Je slaakt een klein kreetje en diep in jou kut voelt het alsof een warme hand zich om mijn lul heeft gesloten en hem nog verder naar binnen trekt waardoor een soort vacuüm lijkt te ontstaan.
Ik sla mijn arm om je heen en zoek je klit weer op. Met lange halen begin ik je te neuken terwijl ik je van voren masseer. Af en toe laat ik hem heel diep in je even rusten om dat sensationele knijpende van jouw warme natte kut goed te kunnen voelen. Als ik hoor hoe jouw ademhaling versnelt begin ik stevig door te neuken. Soms met zoveel kracht dat mijn ballen doorzwaaien en met een licht kletsend geluid tussen je benen door tegen je kut slaat. Je kreunt dat je op het punt van klaarkomen staat en bijna op hetzelfde moment begint jouw hele vagina wand zich samen te trekken. Alsof mijn lul van onder af aan begint op te zwellen voel ik hoe het zaad naar voeren geperst wordt en met kracht bij jou binnen spuit. Het orgasme is tot diep in mijn onderbuik voelbaar en het schokken van mijn harde paal tot diep in jouw onderbuik.
Met je kont duw je mij naar achteren waardoor mijn nog altijd stijve naar buiten wordt gedrukt. Je draait je om en gaat gehurkt voor mij zitten en zuigt zonder je handen te gebruiken mijn eikel tot diep in je mond. Met je warme tong lik je het resterende zaad op, knijpt even plagerig stevig in mijn ballen en zegt “die is alvast schoon, nou allen de was nog maar”. Je staat op, trekt je broekje recht en gaat verder met het volstoppen van de wasmachine. Bezweet maar met o zo een heerlijk gevoel ga ik naar beneden, genieten van de rest van de ochtend met een heerlijk kopje koffie en de krant.


İstanbul'un en elit ve en popüler erotik shop mağazası olduğumuzu kendimiz değil, 11 yıl boyunca bizi tercih eden siz değerli müşterilerimiz belirtiyorlar.


istanbul seks shop

Fakat sex shop ürünleri satışında sadece İstanbul genelinde değil, tüm Türkiye geneline hizmet vermek ve tüm şehirlerimizde sektörde ön planda olmayı hedeflemiş bu konuda sürekli kendini yenileyen trend ürünlerle stoklarını yenileyerek sizlere hizmet eden bir firmayız.

İstanbul seks shop denildiğinde aklınıza birçok web sitesi ve mağaza gelebilir. Ancak Nokta Shop ile irtibata geçtikten sonra doğru, güvenilir, dürüst alışverişin Nokta Sex Shop ile olduğunu anlayacaksınız. Bu konuda 11 yıldır daima iddialıyız. Nokta Shop sadece ürün satmak ve kar gütmek amacından çok daha önemli bir vizyona sahibiz; o da müşteri memnuniyeti! Sektördeki başka firma ve web siteleri ile aramızdaki kalite farkının yanı sıra müşteri memnuniyeti ile dahada öndeyiz. Nokta Shop'u tercih eden tüm müşterilerimize teşekkür ederiz.

   



Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İstanbul Erotik Shop



İstanbul Erotik Shop



İstanbul Erotik Shop





gaziantep escort
istanbul escort
izmir escort
konya escort
istanbul escort


sex shop
vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör

vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör

vibratör
geciktirici sprey
strapon
realistik vibratör
realistik penis
sex makinası
belden bağlamalı
gay sex shop
anal vibratör
sex shop
geciktirici sprey
realistik vibratör



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online