Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verrassing
Het was vroeg in de ochtend. Iris en Tessa zijn al lang wakker. Ze kunnen niet meer slapen, want pappa en mamma hadden een verrassing voor hen. Dat hadden pappa en mamma gisteren avond verteld en dat er iets was. Tessa en Iris vonden het al raar dat Iris niet meer op haar eigen kamer mocht slapen. Maar ja ze vinden het ook wel heel gezellig. Twee uur later kwamen pappa en mamma bij de tweeling op de kamer en zei de tweeling tegelijk mamma wat is de verrassing nou ik wil het zo graag weten. Mamma begon te lachen en ze zei: er komt nog een tweeling bij. Tessa en Iris waren even heel stil. Toen zei Iris mag ik dan nooit meer op mijn eigen kamer slapen? Nee zei pappa zacht. Iris keek even sip maar toen zei ze tegen Tessa hiep hoi dan mag ik altijd bij jou op de kamer slapen. Maar er staan zo weinig dingen op de kamer van de nieuwe tweeling en de kamer van ons. Ik weet daar wel wat op. zei mamma, we gaan als jullie de kleren aan hebben lekker voor de laatste keer met z’n vieren naar IKEA. want de baby komt al over 13 weken. Iris zei even niks maar toen keek ze naar haar zusje. En riep blij: “mamma en pappa wat ben ik blij dat er nog een tweeling bij komt. Pappa zei “schiet nou maar op met aankleden want het is nog een heel eind rijden. Twee uur later kwamen ze bij de afslag IKEA “eindelijk zij pappa we zijn er� Iris en Tessa zaten naast elkaar achter in de auto. Ze zaten er over te denken wat ze wilden hebben een 2 meisjes of 2 jongens wat zou het leukste. Iris vond 2 meisjes, maar Tessa vond een jongentje het leukst. Ze stapten uit de auto. Pappa en mamma en Iris en Tessa renden naar binnen want het regende heel hard. Toen ze binnen waren pakten ze een karretje en deden hun jas uit want het was warm in IKEA. Ze liepen door IKEA en pappa en mamma pakten steeds iets voor de nieuwe tweeling. Tessa en Iris mochten allebei iets uitzoeken. Iris had een spiegel en Tessa had een krukje want ze had er ook al een, maar nu had ze er ook een voor Iris. Ze liepen nog twee uur in IKEA en daarna gingen ze naar het restaurant een gebakje eten. "kom we gaan�zei pappa. “ja goed� zei mamma. Ze gingen terug naar huis, maar Iris en Tessa keken naar niet buiten anders zagen ze wel dat ze niet naar huis gingen maar naar Mac donalds en daar kregen ze nog een happy meal. Een half uur later gingen ze weer naar huis. Ze vielen in de auto in slaap. Even later waren ze thuis. Pappa en mamma brachten Tessa en iris naar hun kamer en gingen zelf de kamer van de baby’s inrichten. Toen gingen ze naar bed. 2 maanden en 4 weken erna moest s’nacht mamma opeens naar het ziekenhuis en 1 uur daarna waren er 2 baby’s geboren Thom en Robin. Thom zag er precies het zelfde uit als Robin. Allebei even lief.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online