Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn lieve kat
ik heb een super speciale kat, genaamt moortje.
vroeger toen ze een klein poesje was, is ze mishandelt door hoor vorige eigenaar, die hellaas niet bekend is.
ze is weggelopen van haar baasje, en mensen vonden haar mager en met wonden.
ze heeft lang in de dierenasiel gezetten.
moortje vertrouwde niemand meer, ze viel iedereen aan. dus ze is elke keer verkocht, maar ze brachten haar terug omdat moortje hun aanviel.
toen ik mijn katje was kwijt geraakt vond mijn vader dat zielig, en ik ben dol op zwarte katten, dus kocht hij moortje.
die dag was zo geweldig, moortje deed eerst heel kattig, maar na een maandje waren moortje en ik de beste vrienden.
Ik was de enige die met moortje mocht spelen en met haar mocht knuffelen.
maar ze begreep me ook, als ik verdrietig was, kwam ze altijd bij me knuffelen, en als ik ziek was, lag ze altijd bij me. ik heb een aantal moeilijke jaren gehad, maar moortje maakte me altijd weer vorlijk.
hellaas heb ik maar 5 jaartjes plezier van haar gehad, we hebben haar vanochtend in moeten laten slapen.
een week geleden was alles nog oké !
maar nu is ze er niet meer.
haar longen waren gekrompen door longkanker, en de dierenarts kon niets meer doen.
gister avond toen ik thuis kwam, ging ik op de stoel zitten, en ik keek hoe moortje daar lag.
ze kon haar achterpoten niet meer gebruiken omdat daar zuurstof gebrek was.
en toen moortje me zag zitten, probeerde ze met haar voorpoten naar me toe te kruipen.
het lukte haar en zachtjes lag ze tegen mijn voet aan.
het zag er zo zielig uit, dat ik erg hard moest huilen.
die nacht kon ik niet slapen,een voorgevoel.
om 3 uur 's nachts ging ik even kijken.
ze keek me heel zielig aan, en ik wist niet wat ik moest doen, ik was alleen maar aan het huilen.
ik heb haar een flinke knuffel gegeven, en heb een briefje achter gelaten voor mijn vader, dat ik er graag bij wou zijn, als ze ingeslapen zou worden, kon ik nog afscheid nemen, en ik had geluk want ik had de eerste 2 uur vrij.
de volgende ochtend zag ik de klok.
raar waarom had mijn vader me niet wakker gemaakt voor moortje.
ik kwam beneden, en zag dar moortje er niet meer was.
mijn vader had me niet wakker gemaakt, omdat hij dat onnodig vondt.
nou heb ik geen afscheid van haar kunnen nemen.
ik mis haar echt enorm, en als ik aan haar denk, lopen de tranen over mijn gezicht.
moortje was als een mens voor me, en ik zal haar nooit meer vergeten

rust in vrede mijn schat.

Denise foget

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online