Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het Rozenhof
Het bezoek aan de voorstelling in Antwerpen verliep kort en bondig . Terwijl Conny ons een drankje bestelde aan de bar van de cafetaria ging ik toegangskaarten en een programmablad kopen . Ik kon haar zien staan en moest eigenlijk stiekem lachen met al die stijfdeftige dames en heren die daar zaten en die niet beseften dat zij in haar blote kont onder haar wikkelrok stond . Ze stond met de benen wat uit elkaar, waarschijnlijk zorgde haar natte kut voor een plakkerig gevoel bij de heersende warmte . Ik keek al uit naar de rit richting Nazareth ( Deinze ) die ons nog te wachten stond . We bleven niet langer dan noodzakelijk en vertrokken onder een steeds dreigender wordende hemel . We waren Antwerpen nog niet uit toen de hemelsluizen zich openden en de regen met bakken naar beneden viel . We reden heel langzaam op de E17 . Conny maakte van de geboden geborgenheid gebruik om haar blouse open te maken en mij uitzicht te bieden op haar tietjes waarvan de erecte tepels pijnlijk hard naar voor priemden . Ook haar rok maakte ze helemaal open en ze bood me haar kut open en bloot aan in de rijdende auto . Het zicht alleen al bezorgde me een steigerende lul en opnieuw kon ik me amuseren met een boeiend spelletje kutvingeren . Conny liet zich niet onbetuigd en streelde intussen haar harde knopjes en tietjes . Ze liet haar tepels tussen de vingers glijden en kneep er stevig in toen ik met een paar vingers in haar kut binnengleed en haar grot zacht stotend verkende . Haar gekreun werd steeds luider, ze schokte haar heupen omhoog om mijn stotende vingers tegemoet te komen, haar tepels kregen het hard te verduren toen ze tot het maximum werden uitgerokken . Het gekreun van Conny veranderde in gejank en overstemde de radio toen ze voor de tweede keer die dag schreeuwend klaarkwam . Conny geneerde zich helemaal niet meer, zelden had ik haar zo heet en gewillig geweten, en bleef met haar blote tieten en kut onderuitgezakt zitten .
Toen we na een tijd de steenweg naar Deinze opreden kwamen we aan Het Rozenhof . Een discreet rendez-vous hotelletje ( In Nazareth voor de Vlaamse lezers ) parking achteraan met afzonderlijke staanplaatsen . We stapten uit en haasten ons door de plenzende regen naar binnen . Er was een balie met een leuke vriendelijke dame die ons bevestigde dat onze kamer gereserveerd was . Ze ging ons voor naar een weelderige kamer en wenste ons een aangenaam verblijf toe . Nu dat zou het zeker worden . De kamer was voorzien van een mini-bar, een prachtige jacuzzi en een reusachtig bed . De onthaaldame was nog niet helemaal de deur uit of Conny en ik doken op het bed . Daar ze nog steeds in haar blootje liep onder haar kleren duurde het niet lang of haar rok vloog door de kamer gevolgd door haar blouse en eindelijk had ik mijn schatje zoals ik het wou : poedelnaakt . We begonnen te zoenen, onze tongen zochten en vonden elkaar en draaiden een liefdesdans in haar en mijn mond . Mijn handen gingen strelend over haar schouders en zakten af naar haar rug, de zijkant van haar borstjes om te eindigen op haar kont en hun weg naar boven te hervatten . We bleven zo een tijdje van elkaars zoenen genieten tot ik Conny losliet om ook mijn kleren uit te trekken . Terwijl ik me uitkleedde lag Conny me ongegeneerd, met haar benen wijdopen, aan te kijken . Toen ik eveneens naakt was nam ik haar opnieuw in mijn armen en begon haar te zoenen . Met mijn lippen zakte ik af naar haar tietjes en nam een tepel tussen mijn lippen en begon die met mijn tong te omcirkelen . Ze wilde duidelijk meer en dwong mijn hoofd naar beneden maar ik had geen zin in een kut die de ganse tijd in de warme auto had liggen sudderen en stelde voor om de jacuzzi uit te proberen en ons te verfrissen . Terwijl ik het bad liet vollopen ging Conny naar het toilet, dat zich achter een halfhoge schutting bevond, en liet haar plas lopen . Ik hoorde haar pis ruisend uit haar spleet spuiten en kon het niet laten naar haar toe te gaan en mijn vingers op haar plassende kut te leggen . Ze duwde mij lachend weg en zei “ allee zotteke schei uit “ maar ze vond het duidelijk leuk . Toen ze uitgeplast was droogde ze haar kut met een tissue en kwam naar me toe . Samen gingen we in het lauwe kolkende water liggen en lieten ons genietend drijven. Conny kwam naar me toe en legde zich bovenop mij . Onze naakte lichamen deinden mee met de golven van de jacuzzi, ze opende haar benen en hield mijn stijve lul gevangen tegen de ingang van haar kutje . Ze keek me diep in de ogen en zei heel rustig : “ ik zie je graag “ , waarop ze verschoof en mijn stijve paal zachtjes in haar spleet naar binnen liet schuiven . Zo bleven we een tijdje liggen, zonder te bewegen, genietend van de intimiteit in het samensmelten van twee geliefden . Ik wou niet klaarkomen, nu nog niet, ik wou genieten, haar laten genieten, haar proeven, haar genot de voorrang geven .
We gingen uit bad en droogden elkaar af. Elk plekje van elkaars lichaam verkennend . Als twee jongeren namen we elkaar bij de hand en gingen op het bed liggen . Op het kastje naast het bed stond een schoteltje met een aantal condooms en een kleine tube glijmiddel, van service gesproken . Conny ging op haar rug liggen, ze spreidde haar benen en zei “ kom “ . Het zicht op haar kut was mooi, een glad heuveltje met in het midden als een blikvanger een heel kortgeschoren streepje . Haar kale rozebruine schaamlippen glinsterden van het geil dat vanuit haar spleet naar buiten sijpelde . Ik liet me op mijn knieën zakken en begon haar te zoenen, eerst haar lippen , zakte af naar haar tietjes en nam beurtelings haar tepels tussen mijn tanden en beet er zachtjes in . Ik daalde langzaam verder, haar navel verkennend naar haar kut toe . Ik liet mijn tong over haar spleet gaan en verspreidde haar kutsap nog meer . Conny had haar benen opgetrokken en maximaal gespreid . Met beide handen ondersteunde ze haar benen, wijdopen, zich volledig gevend . Ik ging met mijn tong tussen haar schaamlippen en proefde de bitterzoete smaak van haar geil dat rijkelijk stroomde. Terug naar omhoog op zoek naar haar clit, dat lekkere knopje verborgen tussen haar roze vlees . Ik vond het makkelijk, het stond gezwollen van lust en fier vooruit . Ik likte het, omcirkelde het en beet er zachtjes in om het vervolgens tussen mijn lippen te zuigen . Conny begon te zuchten en fluisterde: “ toe ga door, lik mijn kutje leeg “. Ik liet het haar geen twee keer vragen en duwde met plezier mijn tong tussen haar schaamlippen naar binnen en begon gulzig te likken als een beer aan een honingpot . Kreunend trok Conny haar benen nog hoger op zodat haar knieën bijna op haar borst rustten . Niet enkel haar kut kwam vrijer maar ook haar kont werd helemaal beschikbaar . Ik aarzelde niet en liet mijn tong nu ook over het gerimpelde sterretje van haar kontgat gaan . Afwisselend tongde ik haar kut en haar kont tot Conny niet meer wist waar ze het had van hitsigheid . Het geil stroomde nu echt als een beekje uit haar kut. Ik hield het niet meer . Ik nam mijn keiharde lul en bracht hem tussen haar schaamlippen . Ik duwde door en gleed gladjes haar gesmeerde kut binnen .Wat was ze heet en zacht net een oventje dat zich opende . Conny had geen extreem diepe kut en de wijze waarop ze lag met hoog opgetrokken benen bracht mee dat ik tot tegen haar baarmoeder aanstootte . Conny kreunde en hijgde als gek, ze stootte haar heupen naar voor om me te ontvangen . Ik liet me nu ook gaan en begon in en uit haar spleet te pompen . Conny voelde aan het opzwellen van mijn lul in haar kut dat ik op het punt stond klaar te komen . Ze moedigde me aan haar kut vol te spuiten en kruiste haar benen rond mijn rug om mij gevangen te houden . Ik trachtte het ultieme moment nog heel even te rekken maar de spanning was te hoog en spuitend stootte ik mijn stijve lul telkens tegen haar baarmoeder aan . Conny genoot duidelijk even zeer als ik van dit moment al denk ik dat haar derde orgasme van die namiddag wel iets minder hevig moet geweest zijn . We waren uitgeteld en rustten in elkaars armen . Het sigaretje smaakte overheerlijk en de mini-bar was goed voorzien . We hadden tijd op overschot en doezelden elkaar strelend even weg in het zachte bed .
Ik moet echt even geslapen hebben want ik werd wakker door een zachte tong die mijn tepels streelde . Toen ik mijn ogen opende keek Conny me lachend aan en legde haar hand rond mijn stijf wordende pik . Ik trok haar tegen me aan en zoende en beet zachtjes haar nek . Conny stelde voor ons wat te wassen wat we dan ook deden . Toen we ons afdroogden ging ze plots door de knieën en nam mijn lul in haar mond . Voor ze me kende had ze nog nooit een man gepijpt maar door de jaren heen was ze bijna experte geworden . Haar lippen hielden de kop van mijn stijve gevangen terwijl ze met haar tong en speeksel mijn spuitgaatje verwende . Ik trok me voorzichtig terug en legde haar neer op het bed . Ik legde mijn hoofd tussen haar benen maar zij draaide zich in standje 69 op mij . Haar kut boven mijn gezicht begon alweer vochtig te glinsteren toen ik mij naar het kastje rekte en de tube glijmiddel nam . Conny had het wel in de gaten maar zei niets . Ik had reeds ondervonden dat ze het leuk vond als ik haar clit en kut likte en ondertussen haar kontgaatje vingerde en binnendrong . Normaal spoot zij niet bij een orgasme behalve als ik haar zo liet klaarkomen, dan overstroomde ze werkelijk en kwam het kutsap echt in mijn mond gespoeld . Terwijl ik haar clitje likte draaide ik de dop van de tube en deed een royale hoeveelheid glijmiddel op mijn wijs- en middenvinger . Ik smeerde het goedje over haar sterretje en duwde een vinger zachtjes naar binnen terwijl ik haar verder befte . Conny speelde rustig verder met mijn lul of er niets aan de hand was . Toen ik met twee vingers naar binnen wou glijden beet ze zachtjes op mijn pik om me te laten weten voorzichtig en geduldig te zijn . Ze ontspande haar kringspier en al snel gingen mijn twee vingers in en uit haar bruine holletje . Conny verwende mijn stijve intussen rustig verder maar kreunde zachtjes van genot toen ik haar langzaam steeds maar dieper en verder openrok . Ze stopte met likken en zuigen en draaide zich van me af . Ze keek me aan en zei : “ ik wil nu je lul in mijn kutje voelen, neuk me nu “ . Ik draaide haar met haar kontje naar me toe en ging achter haar zitten om haar op z’n hondjes te neuken . Ik duwde mijn stijve tussen haar schaamlippen en gleed haar grot binnen . Direct begon ze achteruit te stoten telkens ik vooruit in haar ging . Al snel werd haar gekreun heftiger en ik begreep dat ze opnieuw naar een orgasme toegroeide . Ik trok mijn stijve lul uit haar kut en leidde hem naar haar sterretje . Met twee handen trok ik haar billen uit elkaar om mezelf meer ruimte te geven . Conny kantelde naar voor om te ontsnappen . Afgezien van wat gevinger was ze nog steeds maagd in dat gaatje . Ook mij had ze daar nog niet toegelaten en ze was het duidelijk ook nu niet van plan . Ik nam haar bij de heupen en trok haar opnieuw naar me toe . Ze liet me toe mijn lul tussen haar billen te leggen en over haar sterretje te glijden . Ik liet mijn handen onder haar door gaan en begon met mijn ene hand haar clit te vingeren en met de andere haar tepels te strelen . Het hielp want ze ontspande zich . Na een paar minuten gleden haar handen naar haar kont en trok ze zelf haar billen uit elkaar . Ze bewoog zo dat de top van mijn lul tegen haar bruine roosje rustte en duwde heel langzaam haar kont naar achter . Ze kreunde luid toen haar sluitspier zich opende en mijn stijve pik haar darm binnendrong . Conny heeft een hete kut, een heel hete kut, maar de sensatie die ik voelde toen ik in haar kont naar binnen gleed was ongeloofelijk . Mijn lul werd als het ware omklemd door haar hitte . Ik durfde me niet te bewegen en liet haar begaan . Eens haar kringspier voorbij ging het plots vlotter en al snel zat ik tot aan de wortel van mijn pik in haar holletje begraven . Conny hijgde, het zweet stond op haar rug . Ik besefte dat het pijn had gedaan om me in haar kontje toe te laten . Plots begon ze te terug naar voor te bewegen . Ik hernam het strelen van haar clit en haar tepels maar ze liet mijn lul helemaal uit haar kont glippen . Ik dacht dat ze wilde stoppen maar ze keek me aan en zegde stilletjes blozend “ Ik wil je kunnen aankijken als je me daar neukt, ik wil je zien genieten “ . Ze nam de tube glijmiddel en begon mijn stijve lul helemaal in te smeren, spreidde haar benen wijdopen en begon de rest van het smeermiddel in en rond haar gaatje aan te brengen . Me in de ogen kijkend nam ze mijn lul en bracht hem voor haar holletje . Plots zei ze: “ duw hem in mij en neuk me. “ Terwijl ze mijn lul geleidde duwde ik mijn heupen naar voor en drong haar lichaam binnen . Ondanks alle glijmiddel moest het pijnlijk zijn; Conny beet op haar lip en de tranen sprongen in haar ogen . Maar ze zette door en kantelde haar bekken zodat ik helemaal naar binnen schoof . Terwijl ze me bleef aankijken liet ze haar hand naar haar kutje gaan en begon ze haar clitje te strelen . Ik legde mijn handen op haar borstjes en streelde haar tepels . Stilletjes begon ik in en uit haar kontje te bewegen. Conny ontspande zich en de strelingen rond haar clit werden intenser . Ze glunderde toen ze twee vingers in haar kut schoof en zei : “ ik voel je door de wand heen bewegen .” Ik ging nu aan een normaal tempo neuken en duwde door tot zover ik kon . Conny had de smaak duidelijk te pakken want ze hijgde en kreunde dat het een lieve lust was . Opeens zei ze:” Ik ga klaarkomen, ben jij nog ver ? “ Ik antwoordde dat ik haar zou volgen en trok mijn lul helemaal uit haar kont terug . Haar sterretje was veranderd in een gapend gat de diameter van mijn lul dat zich echter snel begon te sluiten als een trage knipoog . Ik zette mijn stijve pik opnieuw voor het nu gesloten sterretje en duwde hem langzaam naar binnen om zoveel mogelijk van de sensatie te genieten . De pijn die ze eerst voelde was duidelijk over en Conny genoot nu ook met volle overgave . Toen ze bijna jankend klaarkwam liet ook ik me helemaal gaan en spoot haar darmen vol romig sperma, Conny schokte en beefde en uit haar kut kwamen een aantal gulpen vocht gevloeid . Toen ik me uit Conny terugtrok bleef ook nu haar kontje wijdopen staan en liep mijn zaad in haar bilspleet en vermengde zich met haar eigen kutsappen . Omstrengeld bleven we zitten en zoenden elkaar zachtjes .
We waren moe, Conny was die namiddag vier keer klaargekomen en ik twee keer . Ik liet de jacuzzi vollopen en na nog wat geknuffel hebben we ons samen gewassen . We hadden een blij gevoel van voldaan zijn maar waren een beetje triest dat de dag bijna voorbij was . We betaalden en namen afscheid van de vriendelijke dame van het onthaal en reden een beetje stilletjes huiswaarts . Onderweg vroeg ik Conny of ze genoten had, ze lachte me lief toe . Toen ik haar vroeg of ze niet te veel pijn had gehad toen ik haar kontje neukte antwoorde ze een beetje … maar het was zalig . “ Voor herhaling vatbaar ? “ vroeg ik … “ zeker weten “ zei ze . Na een tijdje stelde ik Conny de vraag of ze het zag zitten te neuken met mijn lul in haar kont en een vibrator in haar kut. Haar antwoord : “ Valt uit te proberen !!! “ waarop me ze lachend zoende . De rit naar haar huis verliep rustig . Ik bleef niet bij haar slapen dat wou of durfde ze niet maar we spraken wel af voor de volgende morgen , dan ging ik haar op film vastleggen terwijl ze voor mij masturbeerde .


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online