Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Wulps en Gewillig 2
Vandaag regende het pijpestelen, het weer was om te huilen zo beroerd, zuur lag Tory onder haar dekens.
Ze had een hoek aan het strand gereserveerd voor vandaag, met z'n allen wilden ze een americaanse party houden.
Iedereen zou wat eten of drinken meenemen, je kon dan denken aan: allerlei salades, warme broodjes, stokbrood, knoflookboter, baquettes, bergen vlees, zoals: worstjes, speklapjes, kippepootjes gekruid of ongekruid, snitzeltjes, gehaktballetjes..

Iemand had zelfs een frituurpannetje kunnen regelen met een joekel van een verlangsnoer, die ze bij de dichtsbijzijnde strandtent in mochten pluggen.
Een ander had een magnetronnetje op de kop weten te tikken, en weer een ander had een klein koelkastje geregeld, want wist hij, "bier drink je koud" alles was naar goeddunken geregeld, en nu hoorde ze water kletteren...

Zuchtend belde ze Marli op, wat moest ze nu doen, het weer was pet, ze hoorde van onder haar dekens het water kletteren..
"Jij bent zeker niet helemaal wakker he, muts" zei Marli...
"Hoezo", knetterde Tory gelijk terug..
"Kijk eens naar buiten dan"..
Tory lag nog onder haar dekens, kamer stikkedonker doordat ze geen zin had haar bed uit te komen, ze hoorde toch buiten het water kletteren, genoeg redenen om er niet uit te komen.
"Waarom"?, kan ik nog zuurder worden, ik kan vanuit onder mijn dekens horen dat het zeikt van de regen" mekkerde Tory met een zurige ondertoon van nijd..
"Dan zou ik als ik jou was toch de moeite maar eens nemen te gaan kijken, het zal je meevallen, ik ga hangen, zie je zo, laterssssssss"....

Tuut tuut, opgehangen..
Zuchtend stond ze op, luisterde naar het water waarvan ze dacht dat het de regen was, strompelde slaperig naar haar verduisterende gordijnen, en rukte ze nijdig open..
Knipperend tegen het felle zonlicht staarde ze naar buiten.

Wat was dan dat water?????

Achterdochtig liep ze de overloop op, voor zover ze het wist was ze alleen, haar ouders waren op vakantie, en haar broer was een weekend weg, die verwachtte ze voorlopig niet terug..
Het kwam vanuit de douche, ze was niet bang uitgevallen, maar toch niet zo heldhaftig om de douchedeur open te rukken, dus legde ze eerst haar oor tegen de deur....
Een raar geluid kwam tussen het ruisen van het water door, maar ze kon het niet plaatsen.
Heeeeeeel zachtjes duwde ze de deur open, en stak haar hoofd om het hoekje..

Veel kon ze niet zien, er hing veel damp, dus liep ze zachtjes de douche in..
Na een paar tellen kon ze door de mist heen het douche-gordijn zien.
Maar nog kon ze het geluid niet thuisbrengen, wel hoorde ze een zacht gekreun, een soort soppend geluid, ze liep verder tot aan het gordijn.

Met 1 vinger trok ze het douche-gordijn iets opzij...

Vaag kon ze de contouren van haar broer, eigenlijk stiefbroer ontwaren..
Roy was 24, trainde zich suf, en zat veel op zijn kamertje te leren, al woonden ze al jaren bij elkaar, ze kende hem nog steeds niet echt goed..
Hij stond met zijn rug naar haar toe, zijn hoofd hield hij naar achteren, hij stond daar wat krampachtig, ze kon het niet echt goed zien door de enorme waterdampen.

"Heej, Roy, gaat het wel"?????
"Wat doe je thuis, ik had je heel niet verwacht, schrik me rot"!!!"

Als door een bij gestoken draaide Roy zich om, en deed verwoedde pogingen zijn keiharde lul te verbergen onder zijn handen...
Met grote ogen keek Tory haar broer aan, haar ogen zakten van zijn gladde natte lijf naar beneden waar hij stond te stuntelen met zijn handen..

"Ehhh, sjit heej, pffff" ze wist zich even geen houding te geven, maar Tory zou Tory niet zijn om niet toch even een commetaartje te plaatsen..
"Sjee Roy, ondanks dat je mijn broer bent, wat voor een stuk vlees probeer je daar voor mij te verbergen"?

"Jezus Toor, ik sta me kapot te schamen, wat maak je me nou zeg"..

"Je kent me dus nog niet he stiefbroertje, nou je stiefzusje houd hier wel van", en om de daad bij het woord te voegen stapte ze in haar witte slaap-shirt zo bij hem onder de douche..

Geschrokken deinsde hij opzij, en vergat zijn lul te verbergen onder zijn handen..
Tory stond onder de douche, haar witte shirt plakte om haar wulpse lichaam.
Met een scheve grijns keek ze hem aan..
Het warme water kletterde op haar rode haren, naar beneden, en haar t-shirt was in een oogwenk doorweekt en doorzichtig.

Roy was na een mislukte date direct naar huis gekomen, de avond was goed begonnen..
Het meisje in kwestie was een leuke spontane griet geweest, ze hadden gegeten, en na het eten de kroeg in.
Hoe later het werd, hoe meer ze ging drinken, en hoe meer ze dronk, hoe meer ze aan iedereen ging plakken..
Roy had nog wel een poging gedaan om te zoenen, maar dat liep op niets uit, teleurgesteld is hij toen weggegaan.

Thuis kon hij niet slapen, en was hij onder de douche gaan staan..
Terugdenkend aan wat er had kunnen gebeuren was hij opgewonden geraakt, en ineens stond zijn stiefzusje voor zijn neus.
Wat een ramp, wat een genante vertoning, hij kon wel janken van schaamte...

Tory zag de schaamte van haar stiefbroer, zijn weggedraaide hoofd, zijn zakkende erectie..
"Zeg, wat is dit nou"?
Ze pakte de slapper wordende lul van haar stiefbroer,
en zette 1 been op de rand van het bad naast de douche..

Geschrokken dat Tory zomaar zijn lul pakte, bleef hij gespannen staan.
Niemand anders dan hij had er ooit aan zijn lul gezeten, niemand wist dat hij nog maagd was op zijn 24e....

Hij staarde Tory aan, staarde naar haar lichaam, dat tshirt liet niets meer te raden over...
Grote stijve tepels priemden zowat door het shirt heen, ze had een gewelfde buik, het zag er zo geil uit zoals ze nu stond, met haar been leunend op het bad, haar hoofd iets naar hem opgeheven, haar lippen vol en half geopend, en haar hand op zijn lul..
Langzaam trok ze aan zijn lul, hem geil aankijkend...

Zijn schaamte voorbij voelde hij het bloed met scheuten weer terug zijn lul inlopen...
Geil keek hij toe wat Tory met zijn lul aan het doen was..

Tory wist niet wat hem scheelde, maar wie het ook mocht zijn, in haar buurt geen slappe lul, van wie ook..

Langzaam voelde ze zijn lul stijf worden, hij schokte onder haar trekkende bewegingen, een flinke blauw/paarse eikel kwam onder het velletje vandaan.
Ineens ging ze naar voren met haar bekken, trok haar shirt iets omhoog en wreef die dikke knop langs haar hete klit..
Roy wist niet waar hij zijn handen moest laten, en legde ze stom op haar schouders, hij schokte, wist niet wat hem gebeurde, dit was geil, en dit is niet eens neuken...

Net toen Tory een andere houding wilde aan nemen om zichzelf eens lekker op die dikke paal te rijgen voelde ze dikke warme stralen over haar handen, Roy schokte, kreunde, kromp in elkaar, en gleed uit...

Met een grote vloek stond hij op, keek beschaamd naar Tory...
Ze keek hem aan, "jij bent nog maagd he?"
Hij schudde van ja, en keek weg...
Even was het stil, alleen het geluid van water dat het laatste zaad wegspoelde was hoorbaar...

"Niet lang meer broer, jij gaat vandaag met mij mee naar het strand, kleed je om"..
Blij dat ze verder niet doorvroeg, spoelde hij zich snel af, en ging zich aankleden, pakte zijn zwembroek in, en weigerde er verder over na te denken aan wat er zich in de douche had afgespeeld...

Tory douchte zich snel af, kleedde zich aan, pakte vlug haar spullen, gaf een brul naar Roy dat ze wilde gaan, startte de auto, wachtte tot hij zijn spullen achterin had gegooid en was ingestapt.

Even keek ze hem aan, "geloof me broer, we gaan een leuke dag tegemoet, tijd dat je eens gaat leven in plaats van dat gehang op je kamer" met die woorden gaf ze gas, en knalde hij zo hard met zijn hoofd tegen de hoofdsteun aan, dat zijn tanden ervan klapperden....

Aangekomen op het strand was bijna iedereen er al, er hing al een heerlijke sfeer.
De zon scheen lekker, het zand voelde lekker koel aan, iedereen was zijn ding aan het regelen op het strand..
Marli en haar vriend hadden de windschermen al opgezet, Pieter en zijn kornuiten hadden koelkastje, frituurpannetje en magnetron al staan, een paar andere meiden waren druk met broodjes bezig, en nog een paar andere stelletjes waren stoelen en handdoeken aan het neerzetten..
Toen Tory met haar broer arriveerde steeg er een luid gejoel op, Tory had muziek mee, het laatste om een fijne dag te hebben..

Toen iedereen na een uurtje hard zwoegen eindelijk lag stond de zon al hoog, draaide de muziek vollop, was Roy aan iedereen voorgesteld, en stond de bbq op te warmen...
Ineens stond Marli op en liep op Tory af, "ik heb een verrassing voor je geregeld" en lachte licht vals...
"Hmmm wat dan"?
"Kijk maar eens achter je, veel plezier muts" en ze draaide zich om en liep weer terug naar haar vriend, maar niet zonder nog even te knipogen en haar duim op te steken...

Verbaasd draaide Tory zich om, en keek recht in het lachende gezicht van Maik...
Snel stond ze op, vloog Maik om de hals en kuste hem vol op de heerlijke lippen..
Maik pakte haar met zijn beide handen om haar gezicht beet, en gaf haar een diepe hartstochtelijk tongzoen, en als in reactie drukte Tory haar heupen tegen zijn heupen aan..

Ietwat jaloers keek Roy toe, zijn stiefzus was behoorlijk geliefd, ze had de boel goed geregeld voor vandaag, had hem aan leuke spontane meiden voorgesteld, maar na vanmorgen had hij eigenlijk alleen maar oog voor die geile stiefzus van hem.
En wie was nu weer die Maik dacht hij...

Lachend en met een blos draaide Tory zich om naar Roy, en stelde Maik voor als "oude bekende" en ze giechelde erbij...
Roy schudde hem hartelijk de hand, maar met een steek van jaloezie in de maag..

Roy ging verderop liggen, de zon werd heet, hij voelde het tintelen op zijn schouders...
"Hallo mooie broer van Tory, je schouders zien rood, zal ik je even insmeren"?
Een leuke brunette was naast Roy gaan zitten in kleermakerszit..
Roy bekeek haar even, ze was niet zijn smaak, maar hij had zich voorgenomen niet al te kieskeurig te zijn, net als zijn zuster...
Met een glimlach, en dapperder dan hij zich voelde, pakte hij de zonnebrand, en gaf die aan de brunette die zich voorstelde als Manuela..

Hij ging op zijn buik liggen, met zijn gezicht naar Tory en Maik, en betrapte zich erop dat hij door het gluren bloedgeil werd.
Manuela kletste honderduit over alles en iedereen, smeerde naar hartelust zonnebrandcreme over zijn gespierde schouders en rug...
Af en toe gaf hij antwoord terug, maar echt boeien deed het hem niet, en bleef gefascineert naar zijn zus kijken, en nu ook naar de andere stelletjes.

Tory lag op haar buik half over Maik heen, met haar benen wijd, ze aaide over zijn borst door zijn borsthaar heen, en kuste hem af en toe..

Bijna iedereen lag bij zijn meisje of vriend, of er vormden zich voor die dag stelletjes...

De drank ging er goed in, bier werd als water gedronken, de meiden dronken wijn uit plastic bekertjes, de drempels van fatsoen werden steeds lager, bikinistukjes werden al gauw uitgedaan, en de zonnebrandolie werd rijkelijk uitgesmeert..

Tory hield met een scheef oog haar broer in de gaten, ze zag dat hij lag te gluren..
Ze stelde Maik op de hoogte van haar stiefbroer, die was er wel voor in om de goeie jongen vandaag de dag van zijn leven te geven...

Tory ging nog verder wijdbeens liggen, en trok haar bikinibroekje hoger haar kutje in.
Haar kutlipjes hingen naast het broekje, ze deed haar bovenstukje uit, en wreef met haar stijve knoppen over de borst van Maik..
Maik woelde door de vuurrode haren van Tory, en voelde zijn lul zwellen..
Die keiharde knoppen van Tory, en het geloer van haar stiefbroer geilde hem enorm op..
Met zijn rechterhand pakte hij een borst en draaide Tory op haar rug, en kuste haar vol op haar lippen...

Tory werd bloedgeil van het idee, Maik kuste heerlijk, met zijn lippen klemde hij haar lippen, zijn tong was overal, zijn hand kneedde zachtjes haar tepels, en zakte lager naar haar kutje toe, ze spreidde haar benen wijd, en Roy kon haar broekje nat zien worden....

Hij lag ademloos te kijken op zijn buik, zijn lul steigerde in het zand, hij voelde het voorvocht al lopen, allemachtig die zus kon er wat van, en dat woonde al jaren bij hem onder 1 dak...
Manuela was inmiddels naast hem gaan liggen, en keek hem aan..
"Geil gezicht he, al dat gegeil om ons heen"?
Roy schrok, en keek haar aan..
"Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ja, het doet me wel wat", en om het te bewijzen draaide Roy zich om, en kwam zijn steigerde lul tevoorschijn die nog maar net in zijn zwembroek paste..

Manuela keek begerig naar Roy, zijn lul, en weer terug..
Ging op haar knieeen zitten, deed haar benen wijd, en Roy kon zo haar zeiknatte kruis zien...
Manuela verspilde geen tijd, ze pakte Roy vol op zijn lippen, haar tong draaide rondjes met die van Roy, haar handen graaiden gretig naar de lul van Roy..

Roy wist niet goed wat te doen met zijn handen, dus bleef hij met een scheef oog naar zijn zuster kijken, en graaide wat naar de borsten van Manuela...

Tory had de lul van Maik beet, en trok eraan, en Maik had haar bikinibroekje naar beneden getrokken en vingerde dat het een lieve lust was terwijl hij haar nog steeds tongde, Roy kon Tory horen kreunen, en ze draaide wild met haar kont, en stootte zo af en toe omhoog met haar kutje..

Roy zag dat de andere stelletjes ook al lagen te geilen, niemand hield zich meer in, sommigen lagen al open en bloot te neuken, dus wat kon hem het nog verder schelen, hij pakte Manuela bij haar schouders, drukte haar neer op haar rug, rukte haar bovenstukje uit, trok haar broekje uit, ging tussen haar benen zitten, rukte zijn eigen broek van zijn kont af, en lachte al zijn witte tanden bloot....
Manuela lachte geil terug, ging plat op haar rug liggen, deed haar benen naast elkaar omhoog, en toen wijd, spreidde met haar vingers haar natte kutlippen wijd open zodat Roy recht in het natte hart kon kijken...

Het voorvocht druppelde uit zijn gladde eikel, Roy kwam naar voren en keek als in trance hoe hij zijn dikke gezwollen eikel, nat van het vocht tegen de klit van Manuela aandrukte en heen en weer haalde...
Steeds sneller, totdat Manuela begon te sidderen, "jaaaaaaaaaa, ram die klit, neuk me plat," met een snelle beweging zette Roy zijn dikke druipende eikel tegen het natte gat van Manuela, en ramde hem er tot aan de wortel in, en viel over haar heen...

Met diepe halen neukte hij alsof zijn leven ervanaf hing, Manuela klemde haar lange benen om zijn middel, en stootte keihard terug, vlees kletste tegen vlees, ineens stopte Manuela, duwde hem ruw van zich af, en gaf een lel op de kloppende druipende lul van Roy..
Stomverbaasd zat hij op de knieeen, en voelde zijn lul krimpen...

Je zuster heeft je de dag van je leven beloofd vernamen wij, dus die ga je krijgen siste ze tussen haar tanden door....

Met grote ogen zag hij iedereen naderen, Maik ging liggen op de plek waar Manuela net lag, Manuela hing boven de dikke knop van Maik die Tory geil voor haar omhoog hield, langzaam en kreunend liet Manuela zich zakken, en wel zo dat Roy het goed kon zien, daarna leunde ze ver voorover, en likte Tory haar geil openstaande aarsje, ohhhhhhhhh mekkerde Manuela, Tory maakte dat aarsje goed nat, "en nu jij broer" en wenkte hem dichterbij te komen..

Langzaam kwam Roy dichterbij, ging tussen Maik zijn benen zitten, voor Manuela's kontje...
Omdat zijn lul wat was afgezakt, pakte Tory Roy's lul, en zoog hem diep naar binnen..
Roy schokte en kromde zin rug van de felle aanval, hij pakte zijn stiefzus bij de haren en ramde zijn lul diep in haar keeltje...
Met lange diepe halen werkte ze hem in rap tempo weer op volle sterkte, stopte met pijpen en stuurde zijn natte druipende lul naar het openstaande aarsje van Manuela toe...

Heel zachtjes schoof hij met behulp van Tory zijn kloppende lul dat strakke aarsje in.
Door de dunne scheidingswand van anus schede, voelde hij de dikke lul van Maik kloppen, die kreunend heel zachtjes heen en weer bewoog..

Ineens overspoeld door een enorme geilheid begon Roy te stoten, Maik stootte eveneens, Manuela begon te kermen, en draaide rondjes met haar kont..
Een algeheel gevoel van totale vrijheid en geilheid overstroomde haar, ze gilde en kreunde, en stootte als een razende naar achteren teneinde de beide lullen dieper in zich te voelen bewegen, haar kut jeukte en klopte, en ze wilde meer!!!!!

Pieter, een van de vrienden van Tory kwam met een dikke kloppende lul boven het hoofd van Maik zitten en stak zijn lul in de mond van Manuela, die als een gek tekeer ging met die twee mannen, Manuela zoog eraan alsof het haar allerlaatste doel op aarde was...

Rechtopstaand op zijn knieeen, 1 hand op zijn rug, de andere in de haren van Manuela, pompte hij zijn dikke knop in haar mond, en kreunde er luid bij...
Zuig me geile bitch kreunde hij...

Tory ging boven de kont van Manuela staan, en hield met 2 vingers haar kutlippen van elkaar, kutsap droop eruit, Tory pakte Roy zijn hoofd, die met gesloten ogen van pure geiligheid aan het stoten was, en dwong hem zijn ogen open te doen, "kijk broer, lik me"!!!
Met de punt van zijn tong draaide hij rondjes om de megadikke klit van Tory, die accuut begon te schokken.
Wild pakte ze haar broer bij de haren, en drukte zijn hoofd hard tegen haar kutje aan..

Roy voelde Maik bewegen in Manuela, die dikke lul schoof heen en weer in die dikke kut, Manuela stootte hard naar achteren, en zoog hard aan de lul van Pieter die stond te kreunen en te kronkelen, dit werd Roy teveel..

Hij stopte met likken, greep Manuela bij haar hard stotende kont, en ramde zo ruw en hard zijn op springen staande lul naar binnen, dat Maik het ook niet meer hield, en bijna gelijktijdig brulden de heren hun orgasmen schor en ongeremd de ether in...
Roy voelde de laatste slierten die in die kont spuiten en verloor zelfs bijna het bewustzijn, Maik sloot zijn ogen en stootte en stootte, en spoot met alles wat die in zich had, en kreunde dattie niet meer kon..
En net toen de heren dachten dat het voorbij was, voelden ze Manuela verkrampen en krijsend haar kuttegeil over hen heen spuiten...
Krampend, schokkend, kwijlend, en totaal van de wereld beleefde ze haar geilste orgasme ooit....

Tory stond geil en trots toe te kijken, haar broer, geen maagd meer, heeft zojuist zijn eerste orgie meegemaakt....

Pieter die snel zijn kloppende lul uit de krijsende Manuela had gehaald, zag Tory kijken, terwijl ze met een paar vingers haar klitje bewerkte...
Hij twijfelde geen moment, drukte haar op haar knieeen, en schoof zo zijn op springen staande lul diep haar kutje in...
Met een kreun van genot onderging Tory deze geweldpleging.
Haar klit jeukend, hongerig, haar tieten, gespannen en geil, haar mond naar adem happend omdat Pieter haar zo wild en ongeremd nam, haar handen steunend om niet om te vallen deden haar bijna tot waanzin drijven, ze gromde en draaide wild haar hoofd heen en weer...

De rest van de groep kwam eromheen staan..
Marli, normaal 1 van de rustigste meisjes ging wijdbeens voor Tory zitten.
Met 1 hand spreidde ze haar kutlippen uit elkaar, en met de andere dwong ze Tory haar klit te likken..
Ze was zo geil geworden van alles om haar heen dat ze zich helemaal liet gaan, ze vingerde zich naast het likken dat het een lieve lust was...
Trok zichzelf aan de tepels, en smeekte om zaad..

Nu lieten de heren zich dat geen 2e keer zeggen, een stuk of 6 vrienden gingen om hen heenstaan..
Tory werd nog steeds keihard geneukt door een van geiligheid briesende Pieter, ze likte af en toe door de geile kut van Marli, maar kon niet veel meer doen dan deze beestachtige geile neukpartij ondergaan...

De heren gingen om hen heen staan, en begonnen zichzelf af te rukken, met hun ogen strak op dit geile tafareel gericht..
Al schokkend en kreunend begon de eerste al te spuiten, dikke witte stralen in het gezicht van Marli, die het geil oplikte, de 2e kon het ook niet langer houden, kreunend en schreeuwend spoot die over de bezwete rug van Tory heen..
De derde rukte als een bezetene, zijn eikel glanste in de zon, zijn hoofd was rood van inspanning, zijn hand ging snel op en neer, zijn andere om zijn zak heen geklauwt, vol geile spanning wachtte iedereen op de straal...
Zweet liep van zijn gezicht, Marli kon het niet meer aanzien, en kromde haar rug en spoot haar geile kuttekwijl zo in het gezicht van Tory, aaaaaarhhhhggggggg, krijste ze, ze schokte ongecontroleerd..
En tegelijkertijd spoten 3 vrienden zo hun zaad op haar buik, gezicht en haar geile sproeiende kutje....

Tory hield het ook niet meer, ook haar uithoudingsvermogen hield een keer op, ze hapte naar adem, begon ongecontroleerd te schokken, hijgde kreunde, bokte, haar kut zoog de lul van Pieter nog verder naar binnen, en hij kon niet anders dan komen, dikke witte stralen spoot hij die dikke kut in, met grote bolle ogen keek hij naar die schokkende kont, en kwijlde haar onder, zijn zak trok helemaal zijn buik in, God wat geil, scheuten trokken door zijn lijf heen, en ebden even later weg....

10 Minuten later zat iedereen met wat drinken voor zich uit te staren, bek af door de sex, de zon stond hoog aan de hemel, de muziek weerklonk over de zee, en de bbq lag vol met heerlijk vlees...

Tory stond als eerste op, "mensen, ik ga zwemmen, wie gaat er mee"?
Kreunend stonden ze allemaal op, en al joelend en elkaar op de blote kont kletsend renden ze het water in...

Wat was Roy blij dat hij vandaag was meegegaan, zo'n geile zuster, dat had hij nooit verwacht, en dat onder 1 dak..
Hij voelde zijn lul alweer zwellen toen hij achter de groep aan rende, dat beloofde wat...




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online