Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

vrachtwagen
ik ben vrachtwagenchauffeur bij een groot bedrijf in nederland.
vannacht reed er een collega uit de fabriek een keertje mee omdat hij wel eens wilde weten waar wij zoal leverde.
na een uurtje gepraat te hebben over alles en nog wat vroeg hij of ik niets te lezen had.
ik zei hem dat er in de la alleen pornoblaadjes lagen.
hij vroeg wat ik daar mee moest,je bent toch getrouwd?
ik antwoorde hem dat ik altijd s'nachts moest rijden en daarom doordeweeks thuis van sex niet veel terecht kwam.
en aangezien ik toch van tijd tot tijd mijn zak moest legen ik het dan maar zelf moest doen.
hij knikte en begon de boekjes te lezen.
het was donker in de cabine maar ik hoorde opeens een geluid,toen ik het cabinelicht aandeed zag ik dat hij zich zat af te trekken.
zo,lekker,vroeg ik?
hij zei;ja,sorry maar ik wordt hier beregeil van en jij doet het toch ook met jezelf?
dat is waar maar het gerucht ging dat jij homo was?
nee joh,ik ben bi!
ik vroeg;hoe is dat nou,zo met een man sex hebben?
weet ik niet, was zijn antwoord.
ik ben nog maagd.
o,nog nooit iemand afgetrokken of gepijpt?
nee zei hij.
ik werd verschrikkelijk geil van dit gesprek en vroeg of ik hem maar eens moest helpen?
maar je bent toch getrouwd?
als jij niks zegt doe ik het ook niet,was mijn antwoord en ik stopte op een parkeerplaats waar het donker was.
ga maar op het bed liggen zei ik en ik zag dat hij een pik van ongeveer 18 cm had.
toen hij lag ben ik naast het bed gaan zitten en begon te pijpen.
dit was ook mijn eerste keer dat ik een pik in mijn mond had,maar het was beregeil.
na een minuut riep hij al dat hij klaarkwam,maar ik zoog lekker door.
ik proefde voor het eerst geil van een andere man,wat was dit zalig.
volgende week gaat hij weer mee en dan gaan we misschien wel verder? wie weet.
groeten van een naar ik nu pas ben achtergekomen bi

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online