Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

naar de dokter
Naar de dokter


Dokter Jansens keek vermoeid naar zijn horloge. "Oef, reeds 20 uur", dacht hij. Nog een uurtje en het spreekuur zat er op. Vandaag had hij niets anders dan ouwe zaagjes over de vloer gekregen, die allemaal last hadden van ingebeelde kwaaltjes. Maar vanavond had hij ten minste iets om naar uit te kijken. Hij zou omstreeks 22 uur vertrekken naar zijn favoriete nachtclub vol geile danseresjes. "Ja ja", dacht hij bij zichzelf, "het is alweer een week geleden". Ondanks het feit dat hij zich elke avond had afgerukt, werd het verlangen naar vlees en kutsap nu toch wel groot... Daar in die nachtclub moet je maar met je vingers knippen en die hete wijfjes gaan al met hun benen open liggen, zeker als je dokter bent. De laatste tijd merkte hij echter dat zelfs die slanke, dansende lichamen wat saai begonnen te worden. Altijd hetzelfde ritueel: kijken, lachen, drankje aanbieden en na twee coktails had hij 'm er enkel nog maar in te steken en hij kon zijn zaad laten vloeien. En fin, hij besloot maar eens om naar zijn volgende, en hopelijk laatste, patient te gaan.

"Dag dokter", zei Barbara met een zacht stemmetje. "Hallo Barbara!" antwoordde hij en gebaarde haar te gaan zitten. Ze zag er vreemd uit vanavond. Barbara droeg een kort rokje en een spannend rood bloesje, waarin haar weelderige vormen duidelijk zichtbaar waren. Rood... zijn lievelingskleur... Het was hem eigenlijk nog nooit opgevallen, maar in feite was ze wel een knappe griet. Nog wat jong, maar knap.

"Zo Barbara, wat scheelt er meisje?" "Wel, dokter, ik heb een vervelend probleem. Ik weet dat u eigenlijk geen gynaecoloog bent, maar u bent de enige arts die ik vertrouw. Zou u mij eens kunnen onderzoeken?" Wat vreemd, dacht de dokter, het leek wel alsof ze haar stem zo sexy en zo zwoel mogelijk wou laten klinken. Zou ze hem...? Nee, onmogelijk. De dokter schaamde zich voor zijn stoute gedachten. Hij kreeg waarschijnlijk die indruk omdat hij zo verdomd heet liep de laatste dagen. "Natuurlijk Barbara". Hij probeerde die "natuurlijk" niet tè enthousiast te laten klinken. "Maar wat scheelt er precies?" "Wel dokter, het is eigenlijk een vrij gênant probleem..." Barbara keek hem met een zwoele blik recht in de ogen, gedurende enkele seconden. "De laatste tijd is het altijd zo vochtig daar beneden. Ik denk dat er iets mis is." Een flauwe glimlach speelde om haar lippen en eindelijk had dokter Jansens het door. Ze wilde vanavond blijkbaar iets meer dan een routine-onderzoek. Hij voelde zijn lid al zwellen in zijn broek en hoopte vurig dat het haar niet zou opvallen. Ze ging verder: "Ja, en telkens als ik mijn benen over elkaar sla, krijg ik van die gekke kriebels en wordt het nog natter." Haar zwoele stem maakte de dokter gek en hij kreeg al zin om haar ter plekke vol te spuiten. Hij besloot om het spelletje mee te spelen. "Wel, Barbara, vlei je maar neer op die bank daar," zei de dokter half stotterend van de opwinding, "en ik zal je eens grondig onderzoeken." Heupwiegend tippelde ze naar de bank en op haar meest sexy manier vleide ze zich neder en ging alvast met haar benen open liggen. Mijn god, ze draagt niet eens een slipje! Allemaal opgezet spel dus. Evens rees de vraag wat ze in godsnaam in hem zag. Met zijn 40 lentes was hij toch geen spek voor haar bek, dacht hij.

Ze keken elkaar recht in de ogen en hij zag dat ze zelf moeite had om zichzelf te beheersen. De dokter boog zich voorover en genoot de volle aanblik op haar duidelijk overhitte poesje. Hij zou ze wel wat afkoelen. Daar mocht ze van op aan!

"En, dokter, zie je al iets?" Met trillende handen beroerde hij voorzichtig haar schaamlippen en trok ze zachtjes uit elkaar. "Je hebt gelijk, Barbara, je kutje is inderdaad wat vochtig. Maar ik ken een goede methode om je probleempje op te lossen." Plotseling ging Barbara recht zitten. Ze greep zijn gulp en opende traag de rits terwijl ze de dokter weer die zwoele blik gunde. Zijn lul leek er uit te springen, eens de broek helemaal was geopend. Barbara opende haar mond en begon overal lekjes te geven. "Hmmmmm, wat doet ze dat lekker geil", dacht de dokter. Met haar handen hield ze zijn lid stevig vast en duwde hem dieper en dieper binnen in haar lekkere mondje. "Hmmmmm, wat heb je een lekkere lul", kreunde ze zachtjes tussen twee lekjes in. Hij voelde haar lippen over zijn eikel schuiven en een rilling kroop door zijn hele lichaam. "Ohhh, heerlijk!" Zo goed was hij in eeuwen niet gepijpt geweest! Net voor hij zijn zaad wou spuiten, stond Barbara recht. "Kom, schatje laat mij eens zien wat je kan. Laat je jarenlange ervaring maar eens op me af komen, want ik ben nog nooit zo nat en zo geil geweest", fluisterde ze in zijn oor. Ze ging gebogen voor hem staan en leunde met haar armen op de onderzoekstafel. "Pak me maar eens stevig!" En daar zag hij ze weer. Haar natte kut was intussen al paars geworden van opwinding. Hij pakte Barbara vol ongeduld bij de heupen en razend van opwinding schoof hij bij haar naar binnen. "Ohh een lekker strak kutje, waarschijnlijk door haar jonge leeftijd." Dat was wel eens iets anders dan die grieten uit de nachtclub, wiens kutten al zo uitgelebberd waren dat hij ze nauwelijks nog voelde. Hij sidderde helemaal en moest zich echt inhouden of hij spoot haar reeds vol. Langzaam duwde hij zijn pik naar binnen en hij trok er hem even langzaam weer uit. Hij had ooit in een of ander seksboekje gelezen dat vrouwen daar gek van werden en blijkbaar was dat zo want plotseling kreunde Barbara het uit. "Hmmmm, ga verder schtaje! Ik kom al bijna klaar! Spuit me lekker vol met je geile sperma!" De dokter stootte sneller en sneller en Barbara kreunde harder en harder. De dokter greep Barbara's grote, stevige borsten vast en aan haar gehijg te horen, vondt ze dat heel leuk. "OOhhhhhh, jaaaaaa!" gilde ze. "Harder!!" beval ze hem en ze bewoog nu op zijn ritme. "OOeoeoeoe", ik kom klaar dokter. "Ohhhhh." Uitgeput en volledig bevredigd liet ze zich op de onderzoekstafel vallen. Net toen de dokter zich begon af te vragen waar hij met zijn sperma heen moest, stond Barbara recht, zakte door haar knieën en begon hem als een bezetene te pijpen. Hij greep haar haren vast en duwde haar hoofd op en neer. Het meisje zoog harder en harder en hij voelde zijn lichaam sidderen. "Kom, dokkie, bedek mijn gezichtje maar met je heerlijke zaad! Ik heb honger!" Plotseling voelde hij het komen. "OOhhhh!" Daar vloog het witte spul in het rond en Barbara genoot van het leuke schouwspel. De dokter, wiens hoofd nu helemaal rood was, slaakte nog een laatste zucht en zakte door de knieën. Dit was seks! Dit was wellust en hij hoopte meteen dat dit niet Barbara's laatste bezoekje zou zijn.

Het meisje nam haar handtas en knipoogde. "Dag dokter", bedankt voor het onderzoek en tot de volgende keer...




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online