Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn aantrekkelijke lieve vrouw
Het is rond dag 14 na de laatste menstruatie van mijn vrouw. Ik weet gewoon dat zij dan erg geil is en op elk moment van de dag mijn grote pik wel wil ontmoeten. Zo ook onze laatste vakantie in Frankrijk. We hadden 2 weken een klein romantisch huisje geboekt aan de Franse kust. Voor de vakantie voelde ik dat er heerlijke momenten zouden aanbreken wanneer we samen lekker aan het relaxen waren onder het genot van een goed glas wijn en een lekkere hap eten. Op een dag stond ik lekker te koken en kwam ze ineens naast me staan en plaatste haar hand direct op m'n kruis. In een mum van tijd stond m'n pik overeind en gierde de adrenaline door mijn lijf. Ik draaide me om trok haar lekker dicht tegen me aan en ik voelde haar warme tong in mijn mond. Mijn hand daalde af naar haar inmiddels warme plekje onder haar strakke buikje. Ze had een lekkere strakke, dunne linnenbroek aan en ik voelde dat haar lippen al lekker naar buiten zwelde. Ze zij:"ik ben erg opgewonden en jij weet wat voor dag het is vandaag...'. Zeker wist ik dat. De eisprong was een feit en de poes van mijn vrouw droop van het geil. Al snel maakte zij mijn broek open en stak haar hand erin. Zachtjes kneedde ze mijn paal en een siddering ging door mijn hele lichaam. "Kom", zei ze en ze sleepte me mee naar de slaapkamer. We vielen op bed en we trokken om de beurt elkaars broek uit. Het kutvocht kwam al door haar string heen en ik kon het niet laten om alvast een keer lekker met mijn vinger door haar natte spleet te aaien. Een kreun volgde en direct daarna trok ik de string snel uit. Ik vingerde haar op een rustig tempo en elke keer wanneer ik de klit raakte vertraagde ik een beetje en werd haar gekreun een kort moment heviger. Na enkele minuten kreeg ze haar eerste hoogtepunt en sprong ze boven op mij. Toen was ik dus aan de beurt... Mijn boxer trok ze snel uit en nam direct mijn inmiddels knetterharde pik in één keer in haar mond. Ze pijpte me heerlijk en elke keer voelde ik haar warme tong over mijn eikel razen. Ze voelde precies wanneer ik klaar dreigde te komen en meteen stopte ze. Toen was het mijn beurt om haar eens een lekkere likbeurt te geven. Ik legde haar met de billen op de rand van het bed en ging zelf naast het bed op m'n knieën zitten. Zo had ik haar kletsnatte poes recht voor m'n mond en liep ik ook niet het risico een zere nek te krijgen. Zachtjes kuste ik de binnenkant van haar bovenbenen en langzaam kroop mijn tong naar boven. Ik had haar laatst lekker kort geknipt, dus dat was bij zulke momenten erg aangenaam. Ik liet mijn tocg helemaal in haar natte kut glijden en af en toe pakte ik met mijn lippen haar kleine schaamlipjes en zoog er zachtjes aan. Wederom een heerlijke kreun... Vervolgens bleef ik maar haar klit met mijn tong stimuleren en bracht ik mijn hand onder haar billen en duwde zachtjes mijn duim in haar vagina. Haar hele lichaam begon te trillen en het ritme werd steeds meer opgevoerd. Na een minuutje kwam ze heerlijk klaar en trok me het bed weer op. 'Ik wil nu lekker jouw paal in me voelen", zei ze. Ze gezegd, zo gedaan. Wat is de pil toch een perfect voorbehoedsmiddel. Ze duwde me op me rug en ging met haar natte kut bovenop me zitten. Wat een prachtig uitzicht had ik toen. Wat een mooie vrouw, ze is werkelijk prachtig geschapen. 2 mooie ronde volle borsten staken vooruit en wat was het heerlijk om die even lekker te masseren met m'n beide handen. Haar buik is lekker strak en daaronder haar zalige grotje, die nooit te veel schaamhaar bevat. Ze duwde m'n hele pik naar binnen en wiegde heerlijk rustig op en naar en kreunde zachtjes. Oh, wat was dit een genot. We voerden het tempo wat op en na enkele minuten kwamen we precies tegelijk klaar. Ik spoot haar kut helemaal vol en ik scholkte wel 10 keer na. Ze viel voorover en we klemde elkaar helemaal vast... fantastisch! We bleven lekker een half uurtje liggen en kletsten wat met elkaar. Wat een fantastische vakantie was dit..."Schat, schenk jij even een wijntje in?"

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online