Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

vriendin van mijn zus

Ik ben een jongen van 19 jaar en was altijd al verliefd op de beste vriendin van mijn zus. Deze schone dame was 31 jaar oud en heeft grote volle borsten. Het was voor mij een must om haar eens lekker te mogen penetreren.

Op een dag kwam ik thuis van werk en mijn zus zat ook thuis. Ze zei op een gegeven moment tegen mij van "Angelique komt dadelijk langs, maar ik moet dadelijk een paar uurtjes weg, want ik heb een spoedklus." (Angelique is dat lekker mokkel van 31 jaar oud.) Ik dacht natuurlijk van YES, dit is mijn kans. Ik ging mezelf lekker douchen, en ik had mezelf nog maar net afgedroogd of de bel ging. Drie keer raden wie. Juist. Ik stond in mijn boxershort voor de deur met natte haren. En daar stond ze, Angelique. Ik keek in mijn ooghoeken naar haar borsten en zag haar tepels opzwellen. Ik voelde mijn genotsspier ook opzwellen, dus ik zei van "ik ga me even verder omkleden, ik ben zo bij je". Toen ik bovenaan de trap was kreeg ik een erectie die gewoon pijn deed, want ik had al een lange tijd niets meer gehad. Ik durfde eerst niet naar beneden, maar ja, aan de andere kant wist ze dat ik graag een keer grof gezegd met haar wilde neuken. Ik ging naar beneden met mijn harde paal, en daar zat ze op de bank, een klein beetje onderuit gezakt met haar grote C-cup. Ik zei: "wil je iets drinken". "Ja" zei ze met een geile stem. Ik heb het gehoord van je zus dat ze pas over een paar uur thuiskomt, hebben we samen mooi tijd om iets leuks te doen, zei ze met zaadvragende ogen. Ik kreeg een brok in mijn keel, maar ik zette me daar overheen, en ging naast haar zitten. Ik zei: "wat wil je zoal doen dan, (met beverige stem)". Nou zegt ze, ik heb gehoord dat je wel iets leuks met mij zou willen doen. Toen kreeg ik weer die vanoude erectie. "Ja" zei ik. "Van wie heb je dat gehoord", vroeg ik. "Dat doet er niet toe", zei ze. Maar aangezien dat je zus nog lang niet thuiskomt, kunnen we wel iets doen." Ik had een joggingbroek aan met daaronder een boxershort. Mijn erectie kwam onder mijn short uit en stak als een tentpaal uit in mijn joggingbroek. Dit viel haar natuurlijk op en vroeg of ik mee naar boven ging. Dit kon ik natuurlijk niet afwijzen, dus ik liep mee. Ze vroeg of ze onder de zonnebank mocht. Ik zei: "natuuuuuurlijk". Ze trok haar kleren uit en ik zag haar in een beha en een string staan. Ik had het niet meer. Ze vroeg of we nog zonnebankcreme hadden. Die hadden we nog, dus ze begon zich in te smeren terwijl ik toekeek met een erectie en starende ogen. Af en toe keek ze me heel geil aan, je weet wel zoals vrouwen dat zo goed kunnen. Ze vroeg of ik haar rug in wilde smeren. Dat aanbod sloeg ik natuurlijk niet af. Ik ging achter haar zitten met mijn dikke 20 cm lange tentpaal in mijn broek. Ze zei: "Je hebt wel een grote piemel", terwijl ze er langzaam ineens met haar hand over streelde. Ik zoende haar in haar nek en keek over haar schouders naar haar borsten. Haar tepeltjes waren zo hard als beton en ik kon het niet laten. Ik pakte haar borsten vast en begon ze wild te kneden. Ze kreunde en ze zuchte. Ze wreef met haar lekkere kont tegen mijn paal aan. Ik trok haar bh los, gooide haar op haar rug, en begon haar tepeltjes te likken. Toen trok ik haar string naar beneden die lekker in haar kale natte kut bleef plakken. Toen zakte ik met mijn mond naar beneden en begon haar heftig te likken. Ze bewoog alle kanten op en ik kon merken dat ze ervan genoot. Na 10 minuten was het zover, "Ik Kom!", zei ze al kreunende. Ik zei "NEE, ik heb jou lang genoeg verwend, nu is het jouw beurt". "Da's goed", zei ze met een geile stem. Ze pakte mijn harde knots vast en begon me te zuigen als een gek. Ik zei na 1 minuut al dat ik klaarkwam. Ze zei, "trek je af en spuit alles in mijn mondje en over mijn borsten". Zo gezegd zo gedaan. Ik pakte mijn piemel vast en spoot alles over haar gezicht en in haar haar en over haar bosten en buik. Zo'n orgasme had ik nog nooit gehad. Maar mijn piemel bleef hard, dus stopte ik hem in haar kale natte poesje. Na verloop van 3 a 4 minuten kwam zij ook al schokkende klaar. Ze was niet onder de zonnebank geweest, maar we hebben samen nog wel een keer in de douche geneukt waar zij zeker nog eens 3 keer klaarkwam. Na verloop van dit 'avontuur' kwam mijn zus thuis. Ze vroeg: "Hebben jullie je een beetje vermaakt zonder mij?" We knikten allebei ja. We hebben dit nog veeeel keer overgedaan, en het past ons allebei goed!




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online