Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Honden,waargebeurt)
max/shiva ( 9 jaar een hond)

Toen ik 1 jaar was,was er een hond Shiva genoemd..echt een schatje.
alleen ik werdt geboren,en werdt Shiva steeds drukker...dus deden we hem weg.
Alleen me tante wou ook graag ook een hond. Dus gaven we Shiva aan hun alleen is de naam verandert in:Max.
Tjah dat maakt mij niet uit alleen ik moest toen al huilen,en ik weet nog heel goed toen ik max in de kinderwagen deed :S. Ach ja toen was ik 1 hé.En toen hadden we geen hond meer al hoewel heeft max het niet slecht hij wordt nu nog steeds lekker verwend.Maar ik vond het niet leuk dat ik geen huisdiertje meer had.afentoe goudvisjes alleen die gingen na twee,drie dagen alweer dood. Dus daar kon ik ook niet goed mee worden.

Ik ben nu 11 ( bijna twaalf) en heb nu naar lang zeuren, wel weer een hond :D Het is een reutje. Boomer genoemd..dat is toch wel z'n lieverdje echt hij heeft het ook super hier !!!,ik ben nu wel heel gelukkig met het hondje.
Toch mis ik max nog wel een beetje.
Alleen ik kan hem altijd ij m'n tante zien,daar ben ik allang blij om ;)
Nou Ciao!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online