Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ik was verrast


Het was vrijdagavond en ik was alleen thuis. Ik zat wat te balen omdat mijn vriendin op pad was om kleren te kopen. Ik keek wat tv en verveelde mij mateloos. Om een uur of 7 ging de bel en ik was verrast wie dat nou kon zijn. Het was de broer van mijn vriendin en zijn vriendinnetje. Die twee komen wel vaker langs en ik was nu erg blij dat ze langs kwamen omdat ik alleen was. Nadat ik ze wat te drinken had gegeven, babbelde we over van alles en nog wat. Na een uur wilde Rob (de broer van m'n vriendin) een computerspelletje doen op mijn computer. Hij was helemaal weg van dat spel en ik gaf hem zijn zin. Hij zat al snel te rammelen op het toetsenbord. Ik ging samen met zijn vriendin verder kletsen. We hadden het veel over onze aankomende bruiloft. Wij hadden het over onze bruidsuite en ik liet haar het plaatje zien. Ze kwijlde helemaal weg van het hemelbed en ik zag haar dagdromen. Ik weet over Tanja meer dan ze zelf weet. Ik heb verhalen gehoord van Rob over haar die er niet om liegen. Zo vindt zij in tegenstelling tot de meeste andere vrouwen en ook die van mijn vriendin, het niet erg om sperma door te slikken. Ik ben dan ook best jaloers op hem. Ik heb het vroeger wel eens mee gemaakt bij mijn ex, maar die moest dan zonnodig haar tanden poetsen als ze de boel binnen had. Hoe bedoel je ondankbaar.
Ik keek haar aan en zag het zo voor mij hoe ik haar mondje zal vol spuiten. Ik kwam weer op de gewone wereld en Tanja zei tegen mij "Zit je al op je huwelijksnacht?" Ik lachte en knikte van ja en dacht 'Ze moest eens weten.' Ze vertelde dat je daar flink wat leuke standjes kon doen. Ik merkte dat ze duidelijk opgewonden was, want hierover sprak ze bijna nooit met mij. Ik knikte weer ja en lachte verleidelijk. Ik kreeg nu weer beelden voor mij hoe zij onder mij lag en mijn ballen leeg zoog. Als een bezetene zoog ze al het zaad uit m'n ballen. Ik zag haar ogen glinsteren bij een volgende lading sperma die in haar mondje kletterden. Ik kwam weer terug van mijn fantasie en maakte een zucht. Ze vroeg of ik het moeilijk had. Ik zei: "Ja, alleen de gedachte al maakt me gek.' Zij wist niet dat ik het over haar had. Maar ik besloot een plannetje op te zetten. Ik weet dat Tanja erg op mij gesteld is omdat ik er mede voor gezorgd heb dat zij bij elkaar zijn. Ik heb dan ook een streepje bij haar voor. Ik wilde weten hoever dit streepje ging. Dus ik besloot om haar wat te vertellen over ons seksleven. Ik vertelde haar dat ik niet veel te klagen had, maar dat er altijd wat te wenzen blijft. Ze werd nieuwsgierig en vroeg mij wat er dan te wensen was voor mij. Ik zat op de goede weg en vertelde het hele verhaal aan haar. Het is een lang verhaal over vroeger en niet zo leuke ervaringen. Ze knikte de hele tijd begrijpend en ik zag haar medelevend kijken naar mij. Ik vertelde dat het ooit misschien zal goed komen en dat ik dus nog steeds hoop had. Ik zei: "Maar ik verlang al een tijd naar een flinke pijpbeurt. Zo eentje waarbij je ballen bijna uit je zak gezogen worden." Ik deed net alsof ik me schaamde en zei dat het mij speet zulke taal uit te kramen. Ze begreep me wel en zei dat ze het wel kon begrijpen en dat ze wel wist dat mannen gek zijn op pijpen. Toen zei ze waar ik op zat te azen: ze zei dat ze het zelf geen problemen had met pijpen en dat ze wel alles doorslikte. Ik keek haar verlekkerd aan en zei: "Ohh, wat goed van je." "Tja, ik vind dat het er gewoon bijhoort." Rob was helemaal in het computerspelletje en had helemaal niet door dat ik en zijn vriendin het over heftige seks hadden. Tanja zei dat ze best wel eens met mijn vriendin wilde praten over ons probleem als ik dat wilde. Ik vond dat het niet zo'n goed idee en zei dat ik het wel met haar wel op zou lossen, in de loop der tijd. Toen merkte ze op: "Maar dan zit jij nog steeds met je opgekropte gevoelens over pijpen." Ik vertelde haar dat het nou eenmaal niet allemaal over rozen gaat in een relatie. Je moet geven en nemen. Ze was zo onder de indruk van mij dat ze medelijden. Ze vond het zo knap van mij dat ik ondanks mijn drang naar orale seks toch met haar ging trouwen. Toen zei ze wat ik uiteindelijk wilde horen: "Als je echt zo graag gepijpt wil worden, dan ben ik wel best bereid om je stoom af te blazen voor een tijdje. Als dat je volledig gelukkig maakt dan kan ik eindelijk iets terug doen. Je hebt tenslotte ons bij elkaar gebracht en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor." Ik bleef in mijn rol en vroeg: "Wil je dat echt voor mij doen?" Ze knikte en gaf mij een dikke knipoog. Ik kon mijn vreugde bijna niet meer inhouden en stond op. Ik vroeg of ze nog wat drinken wilden, maar ze zei: "Laten we maar meteen beginnen, want zo te zien ben je aardig op dreef," en wees naar bij bobbel in mijn broek. Ik vroeg: "En Rob dan? Vindt hij het niet erg dan?" "Ach neen, hij heeft het nu toch druk met zijn spelletje." Ik kon mijn oren niet geloven dat mijn plannetje gelukt was. Ze stond ook op en liep naar Rob toe en deed de koptelefoon af en vroeg: "Wij gaan naar boven, blijf je spelen?" Rob knikte en aan z'n gezicht te zien was hij niet van plan om al te stoppen. We liepen samen de trap op naar boven en ik draaide me om en keek Tanja aan. Ze glimlachte verleidelijk. Toen we boven waren deed ze de slaapkamerdeur achter ons dicht.

Ik ging op bed zitten en wachtte af wat ze zou doen. "Kom op, trek je broek uit. We hoeven er niet omheen te draaien, ik ga je een geweldige 'blow job' geven." Ik bedacht me geen moment en trok mijn broek binnen de 5 seconden uit. Tanja keek bewonderend naar mijn pik. Mijn pik stond stijf overeind en wees naar haar toe. Ze kwam dichterbij en zei zachtjes "Wat een lekkere pik heb jij." Ze knielde langzaam door haar knieën en kwam met haar gezicht vlak voor mijn pik. Ik voelde haar adem tussen mijn ballen gaan. Ik kreeg een soort schok van genot door mijn lichaam heen. Ze ging met haar gezicht tegen mijn pik aan en aaide zo mijn loeiharde pik. Ze pakte hem vast en begon een beetje te slaan tegen haar wang. Haar huid voelde satijnzacht aan. Haar ogen straalde en ze had lippen om van te dromen. Ze opende haar mond en liet zachtjes mijn pik op haar lippen vallen. Heel plagerig ging haar tong over mijn eikel. Bij het hele gebeuren bleef ze mij strak aankijken. Ze volgde alles waar ik op reageerde. Ik voelde haar warme lippen tegen mijn eikel aankomen en ik rilde van genot. Ze glimlachte uitbundig en stopte mijn pik in haar mondje. Haar tong gleed als een aal over mijn eikel heen. Toen sloot ze haar lippen om mijn pik heen en begon me wild te pijpen. Steeds verder en verder zag ik mijn pik in haar mondje verdwijnen. Ik pakte haar hoofdje vast en begeleidde haar pijpbewegingen. Haar adem blies ze steeds dichter bij mijn schaamharen uit. Ik voelde het kriebelen. Ik deed mijn ogen even dicht en genoot intens van deze pijpbeurt. Toen mijn pik volledig in haar mondje begraven was kreunde ik zachtjes. Ik zei: "Oh meid, wat lekker!" Dit was hemels! Mijn pik is ruim boven de 20 cm en ze nam hem gewoon helemaal in haar mondje. Ik voelde mijn eikel kloppen tegen haar keel. Haar adem was duidelijk voelbaar in mijn haartje onderaan mijn pik. Langzaam gleed mijn pik uit haar mondje en vervolgens ging hij tergend traag weer naar binnen. Ik bleef haar strak aankijken want ik wilde hiervan geen seconde missen. Na een keer of 10 dit gedaan te hebben haalde ze hem helemaal uit haar mondje en begon vanaf onder mijn ballen voorzichtig te likken. Heel langzaam en likkend kwam ze naar boven. Mijn pik glinsterde van haar kwijl. Eenmaal beland bij mijn eikel nam ze hem weer tot diep in haar keel. Ik kreunde nu wat harder om haar te stimuleren om zo door te gaan. Na een minuut of 5 besloot ze het tempo op te voeren en pakte ze met haar zachte handen mijn pik vast. Ze trok me lekker vlot af en zoog aan het puntje van mijn eikel. Ik hoorde haar geile woordjes fluisteren terwijl ze mijn pik aan het likken was. "Oh heerlijke spuitpik, ik wil alles van je hebben." Ik kreeg een soort elektrische schok door mijn lichaam heen van genot. Terwijl ze mij aftrok sloeg ze met mijn pik tegen haar gezichtje aan. Er spetterde wat kwijl van haar tegen haar wangetjes. Ik werd gek van dit hele gebeuren en voelde mijn ballen koken. Ik wilde graag nog langer genieten van deze traktatie. Maar dat zat er niet in. Toen ze weer mijn pik begroef in haar keeltje zei ik dat ik moest komen. Ze haalde mijn pik uit haar mondje en begon nu hard te trekken aan mijn pik. "Spuit maar over mijn tongetje, zodat je alles kan zien stromen in mijn keeltje." Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Ze trok in hoog tempo aan mijn pik en likte met haar puntje van haar tongetje. Ik zag sterretjes en spoot dikke stralen sperma met grote kracht direct in haar keel. Ik zag mijn zaad tegen haar gehemelte aan kletteren (zover had ze haar mond open). Zeker vier keer achter elkaar spoot ik recht achter in haar keel. Daarna vloeide nog sperma over haar warme tong heen wat ze gulzig binnen haalde. Via de hoekjes van haar mond stroomde nu ook sperma naar buiten. Ze kon de grote hoeveelheid niet meer hebben, of ze speelde er gewoon mee. Daar zag ik haar best voor aan. Deze meid was echt een natuurtalent in het pijpen. Ze speelde nog wat met mijn pik waar nu niet veel meer uit kwam. Ik kon goed zien dat haar hele mond vol zat met sperma. Wat een heerlijk, begeerlijk zicht was dat, zeg. Ze liet extra lang haar mond wijd open om mij te laten genieten van het heerlijk uitzicht. Ze speelde met haar tong door het warme zaad. Van dit uitzicht kreeg ik nog een naschokje en er kwam nog een klein straaltje sperma uit mijn pik, wat over haar lippen en neus terecht kwam. Toen haar mond dicht ging en even later weer open, was bijna al het sperma verdwenen. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ze alles had doorgeslikt. Ik smeerde het beetje sperma wat op haar lippen en neus zat tegen mijn pik aan en stopte het in haar mondje. "Hier heb je nog wat lekkernij." Ze kreunde en zoog direct mijn pik schoon.

Toen ze daarmee klaar was zei ze: "Jij hebt lekker zoet sperma. Kun je nog een keertje?" Ik voelde mijn pik een beetje naschokken na deze geile woordjes. Ze vroeg: "Het was zeker een tijdje geleden dat je gekomen was? Want het was een flinke hoeveelheid sperma wat je in mijn mond heb gespoten." "Ja, gisteren avond." Ze keek me ongeloofwaardig aan en liet dit merken. Ik vertelde haar dat het echt waar was en dat ik echt zoveel kan spuiten als ik echt geil ben. Ik vertelde haar dat ze verschrikkelijk geil kon pijpen en ik daarom zoveel moest spuiten. Haar ogen glinsterde van genot toen ze dit hoorde. Ik gaf haar een enorm compliment waar ze van moest blozen. Toen zei ze: "Ik zal je wel vaker verwennen in de toekomst, denk ik. Die spuitpik van jou wil ik wel vaker leeg zuigen." Ik kreeg weer gevoel in mijn pik van haar geile woordjes. Ze reageerde hier direct op en zei: "Hè, hij wil weer hè!?" Ze nam hem al snel weer in haar mond waar hij snel weer op volle lengte was. Met lange halen werd ik weer gepijpt. Allemachtig wat een wonderlijk mondje had ze! Omdat ze al die tijd op haar knieën voor mij zat, besloten we om op het bed te gaan liggen. Ik ging op mijn rug liggen en Tanja kwam tussen mijn benen. Ze kon me nog steeds aankijken terwijl ze mij pijpte. Het was een prachtig zicht om zo lang uit op bed te liggen, terwijl ik uitgebreid gepijpt word. Haar hoofd ging snel op en neer en ik had goed zicht op mijn pik die in haar mondje verdween. Ze pakte nu met twee handen mijn pik vast en begon me stevig af te trekken, terwijl ze met haar tong mijn pik af lebberde. Tussen het likken door hoorde ik haar weer geil praten. Jammer genoeg kon ik het nu niet verstaan, maar het was overduidelijk geil. Zeker 10 minuten lang werd ik in snel tempo af getrokken en heerlijk gezogen. Het was duidelijk, ze wilde weer sperma proeven en deed hier alles aan om het zo snel mogelijk te krijgen. Ik had precies het tegenovergestelde, want ik genoot van elke seconde dat ze mijn pijpte. Maar na die 10 minuten kon ik het ook niet meer houden en spoot voor de tweede keer die avond mijn ballen leeg in haar vragende mondje. Toen de eerste druppels uit mijn pik kwamen, stopte ze mijn pik helemaal in haar mond en liet mij leeglopen in haar keel. Ik spoot nu direct in haar keel en voelde mijn eikel kloppen tegen haar strotje. Ik pakte haar hoofd vast en duwde hem tegen mijn pik aan, zodat ze niet terug kon. Toen ik mijn pik voelde verslappen liet ik pas los. Ik hijgde als een paard toen ze mijn pik langzaam uit haar mond liet glijden. Er hingen nog wat sliertjes sperma aan mijn pik die ze gulzig oplikte. Toen zei ze: "Deze kwam vanuit je tenen hè?" Ik zuchtte diep maar kon geen antwoord geven omdat ik kapot was van mijn uitbarsting. Ze lachte lief en begon mijn pik schoon te likken. Toen er helemaal geen zaad meer te vinden was stopte ze. Toen kwam ze bij me: "Nou, heb ik je een beetje aan je trekken gebracht of niet?" Ik knikte met mijn hoofd. "Nou, ik heb heerlijk genoten van jouw zaad. En ik wil je graag nog wel een paar keer proeven." Ik vertelde dat ik er geen problemen mee had. Nadat we ons hadden aangekleed gingen we weer naar beneden waar Rob nog steeds fanatiek aan het computeren was. Ik heb nog wat drank ingeschonken en gaf Tanja af en toe een lekkere, dikke knipoog. Tanja heeft mij nog diverse malen leeg gezogen maar na een half jaar zijn we toch gestopt met onze afspraakjes. Intussen is mijn vriendin niet meer bang om haar mondje te laten vullen met mijn zaad. Waarschijnlijk heeft Tanja met haar gesproken over bepaalde dingen, maar dat weet ik niet zeker. Maar Tanja bleef wel 'de pijp-koningin'.

Zeker een jaar later sprak Tanja mij weer eens aan over die tijd. We kletste nog wat na en toen zei ze dat Rob een pornofilm had gekeken en hij was nu helemaal weg van kontjes-neuken. Ze vertelde me dat het haar eng leek. Ze vroeg mij of wij het ook deden. Ik zei dat kontjes-neuken best lekker kan zijn, als je maar genoeg glijmiddel gebruikt. Anders kan het flink pijn doen. Maar ik zag weer een opening bij haar en zei: "Wil je dat ik het doe voordat je Rob erin laat?" Ze bloosde weer: "Eigenlijk wel ja." Ik vertelde haar dat ze mij daar toch voor had. Ze heeft mij tenslotte ook geholpen. We spraken af om het lekker ontspannen in de natuur te doen. Een stukje fietsen en dan op een kleedje Tanja in haar kontje neuken. Ik was in opperste stemming toen we afscheid namen.
Eindelijk was het zover, we gingen bepakt met drinken en een kleedje én glijmiddel samen fietsen. Het zonnetje scheen en ik voelde hem branden op mijn huid. Al snel vonden we een plekje midden in het bos dat aardig beschut was. Nadat we uitgepakt waren trok ik mijn T-shirt uit en ging naast haar liggen. Ze was nerveus en wist niet hoe ze zich moest gedragen. Ik stelde haar gerust en streelde haar haren. Langzaam begon ik haar te kussen en we raakte hevig in een vrijpartij. Ze was nu veel rustiger geworden en ik kleedde haar uit. Ik had haar nog nooit helemaal naakt gezien want ze had me alleen maar gepijpt. Maar mijn mond viel open toen ik haar slipje uit deed. Wat een heerlijk geschoren kutje had zij! Haar lipjes waren netjes vrij van haren en zeker 3 a 4 cm daarboven zat een klein strookje schaamhaar. Haar lipjes waren kletsnat van onze vrijpartij. Ik speelde met mijn vingers met haar lipjes. Ze kreunde zachtjes. Ik stopte een vinger naar binnen die al soppend verdween in haar hete kutje. Ze kantelde haar heupen zodat ik nog dieper naar binnen kon. Ik stopte er nog een vinger bij en met twee vingers ging ik snel in en uit haar kutje. Ze begon harder te kreunen: "Ja, ga zo door." Mijn pik stond bol in mijn broek. Tanja lag heerlijk te genieten van mijn kunsten met mijn vingers. Na een paar minuten zei ze: "Kom je in mij? Ik wil dat je me in beide gaatjes neukt." Ik twijfelde wel eerst want het ging nu echt serieus worden. Maar ik haalde snel mijn lul tevoorschijn. Ze tilde haar benen wijd uit elkaar en ik sprong op haar. Mijn pik ging langs haar klitje en ze kreunde nu harder: "Oohh, stop hem erin!" Zonder mijn handen te gebruiken stuurde ik mijn pik naar beneden en liet hem naar binnen zuigen door Tanja's hete kutje. Ze kreunde nu luid toen ik met volle lengte haar kutje binnen drong. Met lange halen en veel soppend geluid neukte ik voor het eerst Tanja. Ik pakte haar tieten vast en knabbelde aan haar tepels. Die waren keihard geworden. Ze trok na een paar minuten haar benen zover naar achteren dat haar benen in mijn nek zaten. Ik kon nu nog dieper in haar kutje rammen. Toen ik tot aan mijn ballen in haar was gilde ze een beetje. Ik kon lange halen maken. Mijn pik haalde ik er bijna uit en plofte daarna weer diep in haar kutje. Ik voelde me heerlijk en genoot uitzonderlijk. Na een klein kwartier stopte ik en zei dat het tijd was voor het andere gaatje. "Ik ben er nu helemaal klaar voor. Kom maar op." Toen ik van haar af ging hield ze haar benen vast en stopte deze achter haar hoofd. Ik wist niet dat ze zo lenig was. Maar ik had nu wel een prachtig uitzicht op haar mooie rondingen tussen haar benen. Ik pakte snel het flesje met glijmiddel. Met het tuitje van het flesje spoot ik een grote hoeveelheid glijmiddel in haar kontje. Ze gilde even toen ik het naar binnen spoot. Het was niet koud want het had in de zon gestaan. Ik smeerde ook een flinke hoeveelheid op mijn pik en drukte daarna mijn eikel tegen haar nog strakke kontje aan. Ik wachtte even en keek haar aan. Ze keek mij aan met een gezicht van 'kom maar hoor'. Ik drukte langzaam mijn eikel naar binnen. Haar darmspieren knepen mijn pik zo strak dat ik gek werd van genot. Heel langzaam duwde ik mijn pik steeds dieper naar binnen. Ze gaf geen kick maar ik zag wel een traantje in haar ogen komen. Toen ik halverwege was stroomde er glijmiddel uit haar kontje. Ik ging weer een stukje terug en toen weer wat dieper. Het duurde zeker 3 minuten tot ik volledig in haar kontje zat. Intussen was haar kontje niet meer zo strak en kon ik makkelijker in en uit gaan. Ook Tanja begon het nu lekkerder te vinden en begon zelfs te kreunen. Ik beukte nu wat wilder in en uit haar. "Ohh, wat was dat lekker zeg." Ik ramde hem er zo ver in dat mijn ballen tegen haar billen aan kletsten. Ze pakte nu mijn billen vast en duwde mij ritmisch naar haar toe. Zeker 10 minuten heb ik haar zo geneukt. Toen was het tijd om haar op zijn hondjes te pakken. Dat hoort bij kontjes-neuken vind ik. Dus ging Tanja op haar handen en knieën zitten en deed haar hoofd naar de grond. Ik zag haar heerlijke vormen van haar billen en stopte direct mijn pik in haar nog openstaande kontje. Als een gek ging ik tekeer in haar kontje. Ik wist dat ik het niet lang zou uithouden in dit nog steeds strakke kontgaatje. Toch hield ik het nog een paar minuten vol toen Tanja zei: "Spuit me vol." Ik deed mijn ogen dicht en pompte alles wat in mijn ballen zat in haar strakke kontje. Haar darmen werden volledig gevuld met mijn warme zaad. Als een beer gromde ik het uit en bleef mijn pik in en uit haar kontje beuken. Het glijmiddel vermengd met mijn zaad kwam via de zijkanten naar buiten stromen. Naar mijn idee bleef ik in een extase waar ik niet meer uit kwam. Na een halve minuut was ik helaas terug op aarde en zag Tanja voor mij nahijgen. Mijn pik zat nog half slap in haar kontje en ik had zin om verder te gaan. Langzaam voerde ik het tempo weer op. Ik hoorde Tanja zeggen: "Tjonge, wat was dat heftig zeg! Het voelde alsof mijn darmen weg gespoten werden. Wat kan jij lekker neuken zeg." Toen ze door had dat ik weer bezig was met haar kontje te neuken, zei ze: "Mmm, wil je nog een keer?" Ik knikte: "Jij hebt het lekkerste kontgaatje van de wereld en daar geniet ik zo lang en zo vaak als ik kan." "En jij hebt de perfecte pik voor mijn kontgaatje. Dus mag je zo vaak en zo veel als je wil in mijn kontje neuken." Heerlijk als een vrouw zo geil praat. Ik was al snel weer op volle lengte en neukte er flink op los. Ik voelde hoe al het zaad wat ik erin had gestopt, uit haar kont liep en langs mijn ballen op het kleedje viel. Het boeide mij op dit moment niet en beukte flink door. Ook Tanja was door het dolle heen en duwde haar billen harder en harder tegen mijn pik aan. Ik zei tegen Tanja dat ik een ander standje wilde. Ik ging op mijn rug liggen om zo Tanja boven op mijn pik te laten zitten. Terwijl we wisselde van positie zei ze: "Eigenlijk ben je een superdekhengst! Je kunt gewoon twee keer achter elkaar doorneuken." Ik vertelde dat dit ook niet altijd zo was, alleen als ik echt geil was. En ik was echt geil geworden door haar zeer geile kontgaatje. Ze bedankte mij voor het complimentje en ging boven mijn pik hangen. Ze pakt mijn pik vast en liet zich langzaam over mijn pik heen zakken. Ik zag hoe mijn pik in haar kontje verdween. Toen hij er helemaal in zat, trok ze haar benen naar mijn heupen en zat dus op haar hurken op mij. Ze kon nu op haar eigen ritme bepalen hoe diep en hoe snel mijn pik in haar kontje ging. Na een tijdje werd ze moe en zette haar handen achter ons neer. Ik kreeg nu een perfect uitzicht op ons neukspel. Met haar heupen maakte ze rondjes en bracht mij naar een nieuw orgasme. Voor de tweede keer die middag spoot ik haar darmen vol. Tanja gilde nu harder van genot, toen ze voelde dat ik haar weer aan het volspuiten was. Al hijgend genoten wij na. Ze kwam nu boven op mijn liggen en we kusten elkaar innig. Ze fluisterde in mijn oren: "Lekker kontneukertje van mij." Ik voelde nog wat na schokken in mijn buik. Na een paar minuutjes voelde ik mijn pik uit haar kontje glijden en er volgde een vloedgolf van sperma. Dit viel via mijn ballen op het kleed. Het was nog warm en Tanja schrok een beetje. Ze zei: "Ohh, ik loop een beetje leeg hè?" Ik knikte en gaf haar een kus en zei: "Ja, je hebt lekkage meid." Ze ging van mij af en bekeek het gebeuren. Er zat een grote vochtige plek op het kleed en mijn pik glinsterde in de zon. Toen Tanja dit zag besloot ze om mijn pik schoon te likken. Overal voelde ik eventjes later haar warme tong rond mijn pik. Toen ze mijn pik vast pakte kwam er zelfs nog een druppel zaad uit wat ze gulzig oplikte. Ik was na een uitgebreide schoonmaak beurt van ruim een kwartier weer klaar voor een volgend neukpartijtje. Ze had echt een wondertong die elke pik overeind kreeg. Ze grinnikte en zoog nog steeds aan mijn pik. Al trekkend en slurpend werd ik de hemel in gezogen. Ze stopte ermee en zei: "Ik wil je weer in mijn kutje voelen." Voor ik er erg in had zat ze al op mijn pik. Die verdween zonder moeite in haar best strakke kutje. Maar toen ging ze haar spieren spannen en werd ik gek van genot. Ze kneep mijn pik bijna plat. Wat had ze een goede controle erover. Heerlijk masserend kneedde ze mijn pik in haar kutje. Het leek net alsof ik vanaf onder naar boven werd vastgepakt door haar vaginale spieren. Ze keek mijn strak aan en zag dat ik lag te genieten. Kreunend zei ze: "Dit is mijn specialiteit." Het was een hemels gevoel en het voelde zo strak alsof je een meisje neukte die nog maagd was. Al rijdend en spelend met haar spieren neukte ze me hard. Ik zag dat ze nu haar ogen dicht had en snel ademde. Ze ging op mijn buik liggen en bewoog alleen maar met haar heupen op en neer. Ze rilde helemaal en ik zag dat ze ging klaarkomen. Ik pakte haar billen vast en voerde het tempo op. Tanja begon helemaal te verstijven en ik bleef maar in haar kutje beuken. Mijn pik werd bijna plat gedrukt toen ze klaar kwam. Toen ze weer bij adem was kuste ze mij innig. Terwijl ze nu weer langzaam het ritme op pakte, zei ze tegen mij: "Jij bent de eerste man die mij liet klaarkomen op een pik." Het was voor haar de eerste keer dat ze klaar kwam terwijl er een pik in haar kutje zat. Ik keek haar een beetje vreemd aan, maar deed net alsof ik het begreep. Toen ik er later over nadacht klopte het wel. Ik had haar inderdaad niet eerder zien komen. Ik voelde me wel schuldig dat het me niet eerder was opgevallen. Maar ze lag nu zeer tevreden en voldaan op mijn buik. Ik had haar op dat punt ontmaagd. Omdat ik nog niet het gevoel had dat ik moest komen zei ik: "Laten we je nog maar een keertje naar de hemel neuken." Ze glimlachte "Ik kan niet wachten." Ik verhoogde het tempo nu snel en Tanja spande haar spieren harder en harder. Na een paar minuten voelde ik Tanja al weer samen trekken. "Daar ga je weer meisje." Ze kon nog net zeggen: "Jaaahh, spuit me vol a.u.b!" Ik stond gelukkig ook op springen en besloot dan ook om samen met haar klaar te komen. Terwijl Tanja lag te rillen op mijn pik, perste ik door mijn plat geknepen pik mijn zaad haar kutje in. Tanja reageerde hierop en gilde het uit. Ik werd helemaal gek en zag sterretjes voor mijn ogen. Samen trilde we ons gezamenlijke orgasme uit. Tanja lag lang na te genieten en ging pas van mij af toen mijn pik uit haar kutje viel. Er kwam weer een golf naar buiten die op dezelfde plek terecht kwam. Het kleed was helemaal doorweekt van ons geil. We hebben onze spullen toen ingepakt en zijn weer naar huis gegaan. Ik heb nog lang na genoten van onze wip-party in het bos. Maar we zijn allebei getrouwd nu en we krijgen niet altijd de kans om het over te doen. Maar als het even kan en we kunnen er samen op uit, dan zal er weer veel zaad vloeien in Tanja.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online