Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

buur kinderen

Hij heet Martin, zij heet Loesje. Ze doen het al vier jaar met elkaar... Ze keek verwonderd toe, hoe de zoon van de buren zijn rits omlaag ritste en zijn pik naar buiten liet komen. Heel langzaam, een soort van statig, rees de pik omhoog en zwol steeds meer op. Ze zag het gaatje in de eikel want hij stond voor haar, stijf opgericht en ze kon het niet weerstaan. Ze zat neer op haar kont in het gras, met haar blauwe kijkers keek ze hem vragend verlangend aan terwijl ze de pik vastpakte, de huid naar achter trok en haar lippen zachtjes om de eikel vouwde om dan met haar tong lichtjes rondjes over de top van zijn eikel te draaien. Ze proefde zijn geil wat uit het pisgaatje druppelde en sloot haar ogen van genot, de pik steeds verder in haar mond nemend. Heel zachtjes zuigend ging ze zo op in haar genot dat ze niet merkte dat hij begon te kreunen. Ze voelde de pik verkrampen. O jeetje, dacht ze verbaasd, nu al? Ze liet hem over haar tong naar buiten glijden en hij kwam klaar. Een flinke straal zaad kletste over haar wangen en in haar mond, een tweede straal ving ze op haar tong en ze zoog hem toen uit. Heerlijk, een pik, dacht ze, wat jammer dat hij al klaar is. Zij keek hem guitig aan terwijl zijn zaad van haar kin droop. Ze stond op, nam hem bij de hand en ze liepen naar het tuinhuisje, alwaar ze, eenmaal binnen, onzichtbaar waren voor eventuele ouders, buren en gluurders. Ze keken elkaar lachend aan en hij begon zich uit te kleden. Hij keek naar haar als haar handen onder haar jurk verdwenen. Het enige wat zij uittrok was haar slipje. Toen hij naakt was liep ze naar een plantentafel toe, verschoof een paar potten planten en zette haar kont op de rand van de tafel, haar benen spreidde ze licht terwijl zij hem vol verwachting aankeek en met haar tong likgebaartjes maakte. Hij kwam op haar toe, ze zag het verlangen in zijn ogen en rilde toen zijn vingers de huid van haar dijen beroerde, haar nekhaartjes kwamen overeind als hij haar jurk omhoog schoof en met zijn tong plagerig rondjes over haar dijen trok. Hij begroef zijn neus in haar schaamhaar, rook haar vochtigheid, de zilte opwinding, het geil wat uit haar droop. Ze genoot met het hoofd achterover, haar ogen gesloten en wachtend op zijn tong en hij kwam, eerst likte hij haar lippen en haar klitje om dan zijn tong diep in haar kutje te duwen. Hij proefde hoe zacht en romig ze smaakte en hoorde hoe ze steeds harder begon te kreunen. "Oh, doe voort!" kreunde ze, "laat me komen! Oh, jaah... zo lekker... Ja! Ga door!" En inderdaad voelde hij hoe er steeds meer vocht over zijn kin droop, hij genoot ervan en likte door, zoog af en toe aan haar klitje tot ze schokte van het klaarkomen en luid kreunde. Zijn pik was intussen weer op volle sterkte gekomen en hij had zin in haar, hij kwam overeind, pakte haar bij haar heupen en schoof langzaam zijn pik bij haar naar binnen. Met grote ogen en open mond voelde ze hem binnen komen en weer kwam ze klaar, orgasme na orgasme droop haar kutje uit en langzaam voelde zij zich wezenloos worden, haar hele lichaam was een groot orgasme geworden, ze trilde en schokte van genot, het enige wat ze nog voelde was het vuur van het orgasme wat zijn pik in haar voort bracht. Dan werd het zwart voor haar ogen. Even later, toen ze bijkwam, merkte ze dat ze languit op de plantentafel lag en hij trok zich boven haar gezicht af. Jaaah, dacht ze, geef me je zaad! En daad bij woord voegend kwam hij voor de tweede keer, dikke klodders zaad plunsten in haar gezicht. Zij keek hem gelukzalig aan met haar blauwe ogen in haar lieve gelaat druipende van zijn zaad.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online