Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Kinderdagverblijf.
Bianca is een van de leidsters op het kinderdagverblijf waar ik mijn dochtertje breng.
Ze is jong, ik schat haar tussen de 20 en 22. Ze is klein, tenger, heeft lang donker haar en een lief gezicht met grote donkere ogen.
Ze heeft lekkere vormen; kleine ronde billen en kleine ronde borsten, waar ik soms ook stiekum tussen gluur.
Elke dinsdag-, woensdag- en vrijdagmiddag heeft ze de late dienst en is er dus wanneer ik vlak voor sluitingstijd die kleine kom halen.
Deze vrijdag was ze echter al opgehaald en ik kwam voor niets, tenminste dat dacht ik....
Bianca wilde net gaan sluiten, maar we raakte in de gang aan de praat over hoe leuk ze mijn dochtertje wel niet vond.
Ik grapte op een gegeven moment dat als ze zelf aan een leuk kind toe was ze me maar moest bellen, maar haar reactie verbaasde me echter!

Bianca gaf aan nog niet aan kinderen toe te zijn, maar wel graag eens wilde ervaren hoe het er aan toe ging er een te maken met "zo'n knappe en leuke vader"
Uitdagend keek ze me aan, ik was aan zet.
Ik pareerde haar opmerking door te zeggen dat ik daar alleen nu tijd voor zou hebben. en verwachtte een plaagstootje van haar en stond op het punt huiswaards te gaan.
Ze opende toen de deur van de ruimte waar de ledikantjes stonden uitnodigend voor me en zei:"verras me dan maar meteen dan..."

Ik aarzelde even en bekeek ondertussen de mij geboden, en zeer aantrekkelijk ogende, optie:
Zwarte pumps, lichtblauwe vale, strakke jeans en een egaal grijze, beetje slobberende trui erboven.
Een lief, uitdagend gezichtje kijkt me aan,met de lange haren in een staart.
Ik loop op haar toe, ze loopt achteruit de slaapruimte verder binnen en even later staan we tegenover elkaar in de schemerdonkere ruimte.
"Ik ben aan de pil, dus heb je wensen?!" lacht ze terwijl we verder de slaapzaal op lopen.

"Maak je haar eens los" vraag ik.
Terwijl ze me diep in de ogen aan blijf kijken trekt ze het elastiekje eruit en haar haren vallen over haar schouder.
"Nog meer wensen?" vraagt ze plagerig.
"Ja...eh...schop je pumps maar uit"
klik, klak de schoentjes vallen links en rechts van me op de grond.
"Nog meer wensen en misschien iets stouter?" vraagt ze weer even plagerig.
Brutaal antwoord ik "Ik zou je nu best wel in je ondergoed willen zien"
Bianca knoopt gehoorzaam en zonder enige aarzeling haar broek los en trekt 'm uit. Dan volgt ook haar truitje.
Opeens staat die lekkere jonge dame in een zwart bh-tje en een zwarte string voor me...

We beginnen te tongzoenen en ik probeer haar bh-sluiting te bevechten. Verassend makkelijk gaat het los en het stukje lingerie valt tussen ons in op de grond.
Mijn mond verlaat de hare en zuigt nu aan de lekkere kleine tietjes die stevig vooruit priemen.
Ik zak verder af en kniel voor haar neer.
Ik ruik aan haar kruis en het water loopt me in de mond, ik wil haar beffen!
Ze leunt achterover tegen een ledikantje en spreid haar benen iets om me maar nergens in te belemmeren.
Ik trek het kruis van het slipje opzij en kijk recht in haar kaalgeschoren kutje.
Haar schaamlippen zijn mooi gelijk gevormd. de binnenste lipjes steken iets uit.
Ik begin haar gretig te likken. Eerst boven haar kutje, dan steeds meer over haar venus heuvel, steeds dichter bij het spleetje dat erin zit; haar kut!
Ik spreid haar schaamlippen en mijn tong dringt haar jonge geslacht binnen. Ze smaakt zoetzuur, jong, verukkelijk!
Kreunend laat ze zich oraal door mij verwennen.
Ik lik door haar kutje op en neer en concentreer me dan op het inmiddels vuurrood opgezwollen clitje.
Likkend en zuigend op haar clitje, steek ik een vinger in haar kut en terwijl ik onverstoorbaar doorlik aan haar clitje vinger ik haar.
Ze komt al snel en met een beschaafd schokje heftig klaar.
"Och, wat lekker..." kreunt ze.
Ze ontspant weer en ik stop met mijn orale verwennerijen.
Ik sta op en Bianca knielt nu op haar beurt voor mij neer.
Haar slanke vingers hebben snel de knopen van mijn broek los en ik voel hoe achtereenvolgens een koele hand mijn erectie bevrijd en hoe een warme mond hem binnen neemt.
Langzaam begint haar hoofd over mijn erectie heen en weer te bewegen.
Alsof het een gelijdestang is van een perfect gelagerde machine, omsluiten haar mond en tong mijn harde pik en pijpt ze me kundig in de richting van een orgasme.
Goedkeurend sla ik de handelingen gaande die ze uitvoert. Af en toe ruik ik aan de vinger die even eerder in haar kutje zat. Hmmm...
"Trek je slipje uit en geef 'm aan mij" beveel ik haar opeens.
Ze stopt braaf mij te pijpen en gehoorzaamd.
Een heftige zaadlozing weet ik zo tenauwernood uit te stellen!
Ik ruik aan het kruis van het kleine stofje dat ze me geeft.
"Je pijpt erg lekker, maar hier krijg je geen mooie kinderen van" zeg ik plagend.
"Nee, dan moet dat lekkere ding dan maar snel ergens anders in gaan doen hé" antwoord de wulpse, naakte Bianca.

Met zachte drang laat ik Bianca haarzelf omdraaien. ze begrijpt de hint en in afwachting van wat komen gaat pakt ze de spijlen van het ledikantje voor haar stevig vast en steekt haar lekkere kontje gewillig naar me toe.
Niet veel later zie ik hoe ik mijn opgezwollen eikel langzaam laat verdwijnen tussen haar heerlijke schaamlippen.
Ze kreunt zacht terwijl ik mijn pik dieper en dieper in haar breng.
Op het diepste punt kreunt ze even "Oei, je zit best diep nu".
Dan beginnen we lekker te neuken.
Ze voelt jong, maar niet te strak, maar haar kutje zit wel stevig omsloten rond mijn lul.
Haar kutje is voldoende vochtig en gesmeerd door haar opwinding, maar ook niet overdreven nat.
Ze voelt lekker heet en beweegt precies goed mee op het steeds wisselende ritme waarmee ik haar neuk.
Dan hou ik het echt niet meer en fluister in haar oor "Oh schatje, ik ga komen.."
Ze duwd haar kontje naar achter en ik dring weer zo diep mogelijk bij haar binnen.
Wanneer ze weer "Oei" kreunt en aangeeft dat ik bijna te diep zit, triggert dit de explosie waarmee ik mijn zaadlozing voel komen.
Van ergens tussen mijn benen voel ik de stroom sperma door de schacht in mijn pik razen en uiteindelijk het puntje van mijn overgevoelige eikel verlaten...
"hemel, ik sta te lozen in die lekkere jonge Bianca" denk ik bij mezelf tijdens mijn heerlijke orgasme.
"Kom maar lekker klaar hoor" moedigd ze me aan.
Dan verslap ik en met knikkende knieën (en veel tegenzin) trek ik mijn pik terug uit haar lekkere kutje.
We zoenen nog even lekker en dan knielt ze weer voor me neer om slaafs nog even mijn pik schoon te zuigen.

we hebben sindsdien nog regelmatig sex met elkaar.....


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online