Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het is niet altijd fijn om verliefd te zijn...
Er komt voor iedereen wel eens een dag dat hij of zij haar rijbewijs wil gaan halen. En net als iedereen ga je dan lessen nemen bij een rijschool. Iedereen kent het verhaal of gaat eraan beginnen. Zo was het bij een meisje van 23 jaar ook. Ze was getrouwd en op een dag begon haar man aan te blijven dringen om lessen te gaan nemen en haar rijbewijs te gaan halen. Zoals gezegd begin ze eraan. Het gaat makkelijker dan ze eerst dacht en begin het leuk te vinden. De eerste paar keer vond ze er niets aan en wou stoppen, maar ze is geen opgever, dus ze zet door. Maar ze begin te realiseren dat ze de lessen niet leuk vind, maar de persoon die ze geeft. Daar begin het probleem. Hoe kan ze d'r eigen concertreren op het rijden met het halen van haar rijbewijs als ze lessen neemt om ergens anders op te letten? Dat probleem heeft ze ook gemerkt. Een half jaar later, al drie keer gezakt, omdat ze geen afscheid wou nemen van die speciale man. En ze wou het zeggen, voordat ze wou slagen. De vierde keer wist ze van nu moet ik het wel halen, anders denkt die speciale man dalijk nog dat ze het niet kan! Dus met een leuke weddenschap bij de laatste examen zei de speciale man van als je nu slaag dan krijg je een fles wijn. Dat wou ze niet afslaan natuurlijk. Dus zei ze oke, moet jij even opletten, dan wil ik champagne, met jouw erbij. Dat zijn van die kleine hintjes die vrouwen altijd geven, maar die niet worden opgevangen door mannen!! Dus zo gezegd zo gedaan. Toen wist ze dat het verhaaltje op zijn einde liep. Maar ze wou het zo niet over laten gaan. Want ook tijdens het lessen hadden ze vaak genoeg koffie gedronken even tussendoor. Dus ze trekt d'r stoute schoentjes aan en belt hem op en zegt:'Ik mis onze koffie.' Waarop hij gelijk reageerde met oke, ik kom je vanmiddag wel even ophalen. Maar verder had ze er geen speciale bedoelingen mee. Ze vond het een speciale man en niet meer. Ze was immers bezet. Tot haar verbazing na heel wat telefoontjes heen en weer en twee maal een koffie samen genoten te hebben. Belt die speciale man ineens op een zaterdag om af te spreken voor zaterdag avond. Ze wist niet wat ze moest denken en dacht gewoon van oke, we zijn vrienden en we gaan gezellig wat doen. Tot haar verbazing hadden ze het ook heel gezellig, net als vrienden, wat ze ook wou en wat ze ook heeft aangegeven en hij kon het accepteren. Maar tot haar verbazing kwam hij dichterbij en wou haar kussen. Maar ze duwt hem weg en zeg van ik ben bezet en jij ook. Denk er maar eens goed over na. Want dit is niet wat ik wou. Een paar dagen later, op een woensdag belt hij weer en zeg van ik kom je ophalen na je werk. Oke zegt ze en denk van nu zullen we het krijgen, ik heb hem van me afgeduwt. Maar nee hoor. Terwijl ze lekker in het gras lag te genieten van de zon aan de Maas. Kwam hij ineens bovenop haar liggen en gaf haar een hele bijzondere zoen. Vanaf dat moment zijn ze helemaal verzot op elkaar. Maar nooit kunnen ze lang samen zijn. Hij is getrouwd, maar zij ook. Maar elkaar laten gaan kunnen ze ook niet. Zoals je je eigen wel kan inbeelden is het een heel groot dilemma. Maar ondanks de verplichtingen die ze allebei hebben, blijven ze bij elkaar. Als ze samen zijn is het heel bijzonder en apart. Maar alles moet zo geheim. Als zei het niet kunnen begrijpen hoe zouden ze dan kunnen verlangen dat andere het kunnen begrijpen? Ik hoop dat het een leuk verhaal is. En even ter info het is geen verhaaltje, het is meegemaakt en ik zit er middenin. Ik hou zoveel van die speciale man. Hij heeft een plekkie in me hart en die zal die altijd blijven houden ook. En dat is wederzijds ook zo. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en genieten we er nog steeds van. Ondanks de dilemma's die we hebben, maken we er maar het beste van. Zo zie je maar het is niet altijd fijn, om verliefd te zijn...

XXX M...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online