Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Sandy (de juiste aandacht doet wonderen!)
Mannen, een vrouw verleiden is niet zo moeilijk als je wellicht denkt.
Het draait allemaal om aandacht en welgemeende interesse in de dame.
Ik ben geen kenner of Casanova, maar heb wel ervaren dat als je veel energie steekt in een vrouw je d’r uiteindelijk heel ver krijgen kan.
Dit is geen cursus versieren, maar alle vrouwen houden nu van eenmaal van aandacht en als je geduldig bent en het spel goed speelt
.

Sandy zit bij me op kantoor.
Ze is een jong uitzendkrachtje en presteert nog matig .
Als haar leidinggevende neemt ze veel van me aan en vanaf de eerste dag dat ze tegenover me is komen zitten heb ik me al voorgenomen misbruik van d’r te gaan maken.
Vanaf het begin stel ik veel interesse in haar en praat dan met ‘r en hoor haar dan zoveel mogelijk uit over haar privĂ©leven en omstandigheden om te kijken waar haar ‘softspot’ zit.
Heel af en toe neem ik haar eens mee voor een bak koffie of een lunch of iets dergelijks en ik neem het op het werk ‘en publique’ uiteraard voor haar op.
Ze is me al snel volledig gaan vertrouwen en daardoor kwam ik ook wee steeds meer en meer te weten van haar.
In tegenstelling tot andersom, ik vertel haar haast niets!
Korte schets van Sandy: Ze is 21 jaar. Klein, heeft maatje 38 en cup C, lang bruin haar tot op haar billen en kleedt zich vrij eenvoudig; spijkerbroek en topje of truitje. Ze woont net een paar maanden samen met haar vriend, die lange dagen en onregelmatige tijden werkt en daarnaast ook nog vaak met zijn vrienden weg is of achter zijn PC zit te gamen.
Sandy claimt gelukkig te zijn, maar wordt klaarblijkelijk verwaarloosd en da’s toch erg zonde van zo’n leuke jonge meid.
Van mij heeft ze dus al gauw meer aandacht dan van enig ander, want we werken immers nauw samen.
Ik ga soms naar klanten en als er vragen zijn belt ze me en help ik haar. Ons contact is altijd opgewekt en vrolijk.
Soms kom ik vroeg op het werk of blijf ik nog even als ze weg is om de eventueel gemaakte fouten van haar te herstellen of wat voor te werken.
’t Is ook in mijn belang dat ze blijft, dus houd ik haar uit de wind


Ik ben sinds enige tijd wat meer met haar gaan flirten en met effect.
Ze begint zich sindsdien iets beter te verzorgen en te kleden wanneer ze komt werken.
Een oogcontact leidt altijd tot een verlegen glimlach bij haar.
Ik probeer dus zo vaak als ik kan haar recht aan te kijken.
Al die aandacht en al die energie werpen gewoon vruchten af en al snel kon ik naar het volgende stadium.
Ik heb wat van haar fouten bewaard en heb haar ermee geconfronteerd.
Ik liet het voorkomen dat ik haar helpen zou, maar wanneer dergelijke fouten erdoor glipten de consequenties voor ons beide vervelend zouden zijn en ik haar dan zou moeten laten gaan.
Deze boodschap, juist op het moment dat ik wist dat ze financieel aardig krap zat, had zijn uitwerking en ze voelde zich bij me in het krijt staan.

Het geflirt nam toe en op de momenten dat ze te vrij werd, confronteerde ik haar weer met iets zakelijks, zodat ik ‘in control’ bleef in de situatie.
Toch genoot ze van mijn aandacht en mijn ‘vaderlijke’ hulp.
Tja, en als vrouwen je leuk vinden, goed met je kunnen praten en op bepaald gebied zelfs afhankelijk van je zijn, dan kun je pas echt gaan genieten.

Op een dag, toen ze een wat laag uitgesneden shirtje droeg, kwam ik wat aan haar zijde van het bureau opnemen zodat ik over haar schouder tussen haar borsten kon gluren.
Haar tietjes zaten lekker in hun lichtblauwe kanten bh-tje en ze rook naar lekkere parfum.
Ik wees wat aan op haar scherm, terloops raakte ik even met mijn elleboog haar borsten aan.
Ik verontschuldigde mij, maar ze vond het niet erg.
Vanaf dat moment raakte ik haar vaker, vluchtig ‘toevallig’ even aan.
Sandy ging dit niet uit de weg en gaf me ook steeds meer gelegenheid.
Duidelijk ging het de goede kant op, maar een goede eindfase was natuurlijk cruciaal.

In een gesprek stuurde ik het verhaal, omdat het er op de radio toevallig ook over ging, aan op vreemdgaan.
Ze vond het niet kunnen, maar kon wel begrijpen dat iemand dat zou doen, als die maar genoeg verwaarloosd zou zijn bijvoorbeeld(!)
Ik begreep de hint en stelde brutaal er zelf geen problemen mee te hebben, als niemand er maar achter kwam en er geen gezeik van kwam. Wanneer iemand een affaire had moest ie kunnen stoppen wanneer het niet meer goed voelde en dan moet de ander dan geen probleem veroorzaken.
In het verdere gesprek benadrukte Sandy meermalen hoe goed ze geheimen kon bewaren

Een mooi moment om haar weer eens een lunch aan te bieden, bedacht ik.
Het liep al tegen de middag en even later zat ze naast me in de auto, op weg naar het eetcafeetje waar we wel vaker heen gingen.
Dit keer stelde ik voor een broodje af te halen en ergens op te gaan eten, het was immers lekker weer.
Ze ging uiteraard akkoord en niet lang daarna zaten we samen met wat broodjes aan een naburige vissteiger.
Ik vroeg haar hoe haar relatie ging. Eerste antwoordde ze dat het best ging, maar even later volgde toch een verhaal dat het op bepaalde vlakken wel beter kon.
“Ben je erg ongelukkig” vroeg ik haar op de man af.
Ze voelde dat ik door haar verhaal heen kon prikken en barstte in tranen uit.
Ik troostte haar, haar hoofd op mijn schouder.
Ik ging met mijn handen door haar zachte haren en wreef over haar rug.
Ik vertelde haar dat alles goed zou komen, want ze was immers een hele leuke, intelligente en knappe meid met nog alle opties open.
Deze peptalk hielp.
Het huilen stopte, maar ze bleef wel tegen me aan zitten.
Ik legde mijn hand op haar been, vlak bij haar kruis en vertelde dat ik haar toch wat meer vond dan alleen een assistente. Ik loog tegen haar dat ze mijn gevoelens ook wel wat verwarde en ik bang was meer te gaan voelen en haar niet wilde bezwaren met mijn gedoe en zeker geen misbruik van haar zou willen maken.
Ik verplaatste mijn hand nu brutaal tegen het warme kruis van haar spijkerbroek.
Sandy vertelde ook wat warmte te missen in haar leven en als er ‘wat’ zou gebeuren mij niet in diskrediet te zullen brengen.
Haar deur stond nu dus wijd open!
Ik draaide mijn handpalm tegen haar kruis en ze keek me verrast aan.
“Ik wil je Sandy!” zei ik terwijl ik haar recht in haar grote, donkere ogen aankeek.
Ik wreef zacht over haar kruis en ze opende haar benen een fractie.
“Ik wil weten hoe je bent” vervolgde ik, harder tegen haar kruis duwend.
Toen begon ik haar te zoenen. Ze beantwoorde snel en haar jonge tong roerde innig door mijn mond en ze gaf zich helemaal aan me over. Deze dame kwam weldegelijk veel tekort en dat kwam nu tot ontlading.
Ik masseerde haar borsten even stevig en stopte toen met zoenen.
“We moeten weer aan de gang” BeĂ«indigde ik

Met een rood hoofd kwamen we zwijgend terug op kantoor, maar ik had haar waar ik hebben wilde!

Een dag later, vrijdag, kwam ze opeens erg leuk aangekleed naar het werk.
Geen spijkerbroek vandaag, maar een mooie ‘zomerse rok en een bijpassende blouse.
Ik bood meteen mijn verontschuldigingen aan toen ze binnen was en betoogde nooit zo’n misbruik te hebben mogen maken etc.
We werken zakelijk die ochtend, met weinig praatjes
Ze vroeg of we nog een broodje gingen halen.
“Prima” antwoordde ik en die middag zaten weer op de steiger.
Sandy vertelde in een onsamenhangend verhaal het niet erg te vinden als er tussen ons iets gebeuren zou en zelf ook een beetje verward en unhappy te zijn en op het moment misschien juist wel een affaire nodig te hebben.
Ze wilde werk en mijn en haar privé gescheiden houden.
Voor ze haar verhaal af had waren onze tongen alweer verstrengeld en schoof ik mijn hand over haar been onder haar wijde rok.
Ik voelde door de dunne, gladde stof van haar slipje haar schaamlipjes en ze opende haar benen weer, nu wat wijder.
Ik legde mijn hand weer over haar venusheuvel en duwde mijn wijsvinger iets tussen haar schaamlippen. Ik was al dichterbij!
Door het kruis van haar, inmiddels doorweekte, slipje heen friemelde ik aan haar clitje en ze kwam al snel klaar.
“Shit! Oooh ik kom gewoon” riep ze uit met een rood hoofd.
Weer eindigde de pauze.
Met een doorweekt kruis zat ze die middag tegenover me, maar kon zich niet meer concentreren.

Ik schrijf dit verhaal, terwijl ze tegenover me zit.
Sandy is nu van mij...


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online