Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door ιιn van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ontmaagd en Mishandelt
β€œIk kan niet wachten tot deze saaie les voorbij is van meneer Kuitenburg β€œ dacht Ria. Net toen ze dat dacht ging de bel. Ria pakte haar etui en boek en stopte het in haar schooltas en liep snel het klaslokaal uit. Toen ze aan het einde van de gang was hoorde ze iemand haar roepen. β€œ Ria wil je even terug komen β€œ vraagt meneer kuitenburg. Ria loopt vol verbazing terug naar het klaslokaal. β€œ Wat is er meneer? β€œ vraagt Ria. Kuitenburg kijkt een beetje raar naar haar, ze krijgt er maar een akelig gevoel over. β€œ Ik wil even iets met je bespreken Ria, kom even binnen als je wilt β€œ zegt meneer Kuitenburg. Ria loopt achter meneer Kuitenburg het klaslokaal in. Ze ging aan een tafel zitten, een keek rustig om haar heen. Terwijl ze om zich heen keek zag zij meneer Kuitenburg de jaloezieΓ«n dichtdoen β€œ Ik heb een beetje last van de zon, en ik wil even een beetje rust β€œ zegt meneer Kuitenburg. Ria vindt het maar raar, ze blijft zichzelf maar afvragen wat hij van haar wilt. β€œ Waarover wilt u met me spreken meneer Kuitenberg ? β€œ vraagt Ria.
β€œ Noem me maar Rob β€œ zegt hij. β€œ sorry Rob, heb ik iets gedaan wilt u mij daarom spreken β€œ vraagt Ria. Rob pakte een sleutel uit zijn bureaulade en liep naar de achterkant van het lokaal. β€œ Kom maar even mee Ria β€œ. Ria begreep het nu helemaal niet meer, waarom achterin het lokaal bij het voorraadhok ? Ria liep richting Rob en keek ondertussen naar een schilderij wat er pas is opgehangen β€œ Mooi schilderij, veel felle kleuren β€œ zegt Ria. Rob liep plotseling richting zijn bureau en zei dat hij de verkeerde sleutel had gepakt. Terwijl Ria nog op haar gemak het schilderij bewondert doet Rob de deur van het klaslokaal op slot. Hij loopt weer richting Ria en doet het voorraadhok open.
Terwijl Ria naar binnenloopt hoort ze de deur achter haar dichtgaan en Rob deed de deur ook op slot. Ria schrok, ze draaide zich om en zag Rob haar strak aankijken. Hij had een hele rare blik in zijn ogen, Ria vertrouwde het niet. β€œ Waarom moet de deur op slot? β€œ vraagt Ria een beetje angstig. β€œ Ik wil even wat privacy met je, ik heb veel te bespreken met je β€œ zei Rob met een hele onvertrouwelijke rare toon in zijn stem. β€œ Wat wilt u dan met mij bespreken, ik heb helemaal niks gedaan tijdens de les, dus wat is er aan de hand? β€œ vraagt Ria. β€œ Niks hoor, ik wil je gewoon even laten weten dat ik het leuk vind als je zo naar me kijkt zoals altijd, je bent zo knap met je bruine haren zo lang, het wind me op β€œ zegt Rob. Ria wist niet wat zij hoorde en draaide haar om, ze keek naar een grote rare kast die voor haar stond. Terwijl ze de planken afging zag zij een leuk rood doosje met steentjes staan. Vol bewondering pakte zij het doosje van de plank. Toen ze het doosje vasthad zag zij nog een doosje erachter staan. ,, Durex β€œ stond erop. Zij weet wat het is, zij hoorde de jongens in de klas er vaak over praten, maar wat doet het hier? In het voorraadhok van Rob ? Ria vertrouwde de situatie nu al helemaal niet. Terwijl Ria geschokt naar het doosje kijkt, voelt zij een hand door haar haren glijden. β€œ Oh nee, hij wilt wat van me? β€œ denkt Ria, ze schrok en gaf een gil en draaide zich om richting Rob.
β€œ Wat wil je van me ? Laat me met rust viespeuk β€œ schreeuwde Ria. β€œ Haha, denk je dat je nog kan ontsnappen β€œ grinnikte Rob. Met zijn hand raakte hij haar wang aan, en ging telkens een stapje dichterbij haar staan. Ria gaf een harde gil terwijl ze hem duwde en richting de deur rende. β€œ Kom hier! Je kan geen kant op Ria” en hij trok haar aan haar haren en trok haar naar zich toe. Ria begon zachtjes te huilen, ze wist niet wat ze moest doen hij heeft de sleutel en de deur is op slot. Ze kan geen kant op. Zonder dat ze het doorhad heeft Rob plakband gepakt en plakt hij haar mond dicht. Hij duwt haar eerst op de grond en loopt naar de achterzijde van het hok waar er een raar soort zachte leren kruk staat. Hij trok aan een touw en er kwamen kettingen naar beneden. Hij pakte een sleutel uit zijn zak en deed een klein kastje in de hoek open en pakte er handboeien en touw uit. Hij liep richting Ria en zij probeerde terug te worstelen maar door de plakband had het geen nut. Toen hij haar optilde gaf ze hem een schop tegen zijn knie.
Rob schreeuwde het uit β€œ Kreng! Denk maar niet dat ik nu liever voor je zal zijn β€œ hij pakte haar bij de haren en duwde haar op de kruk. Hij bond haar armen vast met de handboeien aan de kettingen. Allebei de handen zaten op andere kettingen vast gebonden. Hij pakte daarna nog twee kettingen die hingen achter de kasten tegen de zijkanten. Zij hing nu met haar armen naar boven en haar benen in een spagaat. Hij ging met zijn hand over haar lichaam heen en deed de knoopjes van haar vestje open. Ze had geen truitje eronder aan alleen een BH. Hij ging dichterbij haar staan en deed zijn armen om haar heen om de BH los te maken. β€œ Mooi lichaampje, lijkt me lekker net twijfelde ik nog omdat je zo lief bent maar ik ga het toch even lekker uitproberen β€œ zei Rob. Ria wist niet wat haar overkwam hoe kan dit gebeuren het is een leraar ? heeft hij dit al bij andere meisjes gedaan. Terwijl zij daar hing helemaal in de war en in shock pakte hij allemaal snufjes uit zijn kastje. Hij had een zweep en een flesje met slijmerig spul. Hij kwam weer terug en ging met zijn mond naar haar borsten, en likte heel rustig in rondjes over haar tepels. Met zijn handen streelde hij beiden borsten en likte de ene tepel na de andere. Er kwamen alleen maar tranen uit haar ogen, ze had geen idee wat er gebeurde en wat hij aan het doen was. Het is allemaal nieuw voor haar ze heeft nog nooit seks gehad.
Hij likte van haar borsten naar beneden over haar zachte strakke buik terwijl hij zijn handen op haar billen plaats. Hij maakte met zijn handen de knoop van haar broek open en trok de broek uit. β€œ Lekker glad, ik hou niet zo van oerwouden je hebt smaak meisje β€œ zegt Rob. Hij pakte haar vagina aan beide kanten vast en trok het een beetje uit elkaar om haar vagina een beetje te kunnen verkennen. β€œ Lekker β€œ en hij likt zachtjes met zijn tong over haar clitoris. Hij werd met de minuut ruiger, en Ria begon rare geluiden te maken waardoor hij alleen maar meer opgewonden raakte en hij stopte zijn vinger in haar vagina. Hij maakte draaiende bewegingen en bleef over haar clitoris likken. Hij was het zat, Ria hing niet hoog, ze hing op zijn heup hoogte. Dus eigenlijk niet ver van de grond af. Hij deed zijn kleding uit en zijn ondergoed. Hij trok de tape van haar mond en pakte de zweep β€œ Als je gilt dan beloof ik je dat ik meer zal doen dan dat ik al doe” zei Rob met een dreigende toon. Hij pakte haar gezicht vast met zijn rechterhand en begon haar te zoenen en liet langzaam zijn tong in haar mond glijden. Ria vond het eigenlijk tot nu toe wel een beetje raar maar het was wel een lekker gevoel. Maar zij wist niet wat haar nog meer te wachten stond. Hij trok weer aan het touw zodat zij wat lager kwam te hangen. β€œ Nou gaan we pas beginnen kreng ! β€œ Hij hield zijn penis vast en pakte Ria bij haar haren en stopte zijn penis in haar mond. Hij dwong haar tot orale seks, en ging heen en weer diep in haar mond. Hij kreunde van genot. Ria die had het niet meer, ze kon nauwelijks lucht krijgen en stikte bijna. Hij zag het en haalde even zijn penis eruit. En pakte het flesje met slijmerig spul ,, glijmiddel β€œ stond erop. Hij trok met zijn hand haar mond open en goot het slijmerige spul in haar mond. Hij stopte zijn penis weer in haar mond en ging sneller en dieper heen en weer in haar mond. Terwijl hij dat deed trok hij aan het touw zodat Ria wat lager hing. Hij ging op de grond liggen met zijn penis vlakbij haar vagina. Hij pakte het flesje glijmiddel β€œ Zal ik lief zijn voor je? Of wil je het hard hebben β€œ Ria keek geschokt en wou wat zeggen maar er kwam niets uit. β€œ Ik heb wel zin in hard, en dat ga ik krijgen ook β€œ lachte Rob hard. Hij gooide het flesje naar de andere kant van de ruimte, terwijl Ria naar het flesje kijk voelde zij plotseling onwijs veel pijn bij haar vagina, hij stak in 1 keer zijn penis in haar vagina. Hij heeft haar ontmaagd, hij ging onwijs tekeer. Hij bleef heen en weer gaan en zo snel, ze had een raar gevoel maar net vond ze het nog wel een beetje lekker en nu ook nog maar het doet best een pijn dacht ze bij zichzelf. Toen Rob merkte dat ze een paar keer was klaargekomen en dat ze er meer van genoot dan pijn had maakte hij haar los en gooide haar op de grond met haar hoofd op de grond en billen omhoog. Hij ging achter haar zitten, en hij pakte haar met al zijn kracht anaal. Hij hield met zijn hand Ria bij de keel zodat zij te bang was om een gil te geven. Ria huilde het deed zo een pijn. β€œ Hou op alsjeblieft β€œ smeekte Ria.
β€œ Met smeken ben je te laat, nou wil ik komen ook β€œ zei Rob. Hij verstikte Ria bijna en pakte haar alleen maar harder aan en ging nog sneller. Hij zag dat er bloed van haar vagina en haar anale gat vandaan kwam en werd nog meer opgewonden.
Hij voelde dat hij bijna moest klaarkomen, en hij ging nog harder tekeer.
Hij trok haar naar hem toe en stopte zijn penis in haar mond, hij ging harder tekeer dan daarvoor en kwam klaar in haar mond. Ria viel neer en zag bloed over haar lichaam. Ze lag verstijfd op de grond en zag dat Rob een rare machine pakte uit een grote kast met een nagemaakte penis eraan vast, hij stopte de stekker in het stopcontact en trok Ria ernaartoe. Haar hoofd lag tussen zijn benen en hij hield haar benen omhoog. En stopte de nagemaakte penis ook genaamd Dildo in haar vagina. Hij had ook een afstandbediening in zijn hand en zetten het apparaat aan. Ze kreunde het uit, terwijl hij het telkens een stand harder zette. Zij gaf een gil en rob gaf haar een klap in haar gezicht. Hij zetten het apparaat op de aller hardste stand. Ria kreunde onwijs hard, ze wist nu hoe het voelde om klaar te komen en wist dat ze nu zeker al 4 keer was klaargekomen. Rob ging op haar zitten en dwong haar opnieuw hem orale seks te geven. En hij stopte zijn penis weer in haar mond zo diep als hij maar kon, hij genoot van de lekkere warmte en liet zijn penis in haar mond rusten. Terwijl de dildo machine haar keihard in haar vagina ramde en de penis in haar mond haar bijna liet stikken voelde zij niks meer, en kon geen adem meer halen. Ze viel flauw, Rob zag het en zetten het apparaat uit en kleedde zich aan en trok Ria haar kleren aan. Hij trok aan het touw om de kettingen te verbergen, en ruimde alles weer op. Hij pakte de sleutel van het hok en maakte het open. Hij liet Ria nog even in het hok liggen en deed een raam open van het klaslokaal. De klaslokaal bevind zich op de begaande grond en het is pal voor het parkeerterrein. Hij klom uit het raam en ging zijn auto halen. Hij stapte in zijn auto en reed het vlakvoor het raam. Hij klom weer in het klaslokaal en liep richting het voorraadhok, de deur stond op een kiertje

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ο»Ώ

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieΓ«n: 10
Totaal 21 bezoekers online