Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn eerste avond met Menno
Verdrietig en aangeslagen zit ik in aan de bar van ons dorpscafé. Er zijn vanavond niet veel mensen. Mijn hoofd hangt geborgen op mijn armen. Mijn zoveelste wijntje staat naast me, te wachten tot ik hem in één teug op drink. Het valt ook niet mee om gedumpt te worden, na een relatie van bijna 9 jaar. En het ergste is nog dat ik met hem zou trouwen. Via, via heb ik gehoord dat mijn ex al tijdens onze relatie iets met een collega van hem had. Liever had ik dat allemaal niet willen horen. Vanaf mijn 15 jaar liep ik al met hem. Ik ben nu alleen en daar moet ik erg aan wennen.
Ik word afgeleid door geluiden om mij heen. Een aantal bekende hebben zich om een tafeltje verzameld en ik besluit erbij te gaan zitten. Er is nog één stoel vrij en ik ga er nonchalant bij zitten en kijk de tafel rond. Naast mij zit Menno. Ik ken hem alleen van naam. Hij ziet er goed uit: mooi donker haar en mooie blauwe ogen. We raken wat aan de praat en het blijkt dat het klikt. Na een uurtje non-stop gezellig te hebben geklets staat Menno op en loopt naar de bar om drinken voor ons te halen. Ik bekijk de achterkant van Menno lijf van top tot teen. In zijn spijkerbroek zijn zijn goed gevormde billen goed zichtbaar. Zacht sta ik op en loop naar hem toe. Ik ga dicht achter hem staan en leg mijn rechterhand zacht op zijn rechterbil en knijp er zachtjes in. Hij draait zijn hoofd en kijkt me met een hele sensuele blik aan en ik voel mijn hartslag omhoog gaan. Ik krijg allemaal beelden in mijn hoofd wat ik graag allemaal bij hem zou willen doen. Al een lange tijd heb ik geen seks meer gehad en raak opgewonden van alle gedachten in mijn hoofd. Menno gaat aan de bar op een barkruk zitten. Ik ga dicht bij hem zitten, zodat hij niet om me heen kan. We raken verder diep in gesprek. De behoefte om hem aan te raken wordt nog groter. Menno verteld dat hij me een mooie vrouw vindt en het niet snapt dat mijn ex me zo behandeld heeft. Ik luister aandachtig naar hem. Hij heeft een hele mooie krachtige stem. Na een tijd kijk ik vanuit het niets de kroeg rond. Bijna iedereen die bij ons aan het tafeltje zaten zijn al naar huis. Opeens krijg ik een ingeving en ga staan. Uitdagend kijk hem aan. Zacht pak ik zijn hand en trek hieraan. “Ga je met me mee?� vraag ik hem. Menno stribbelt niet tegen en staat op. “We gaan naar mijn huis� fluiter ik hem in zijn oor. “Of had je misschien anders plannen?�

De frisse wind in mijn gezicht doet me goed. Menno drukt me stevig tegen hem aan en dat voelt heerlijk. Onderweg praten we niet zoveel. Ik zie een blik in zijn ogen die mij erg goed bevalt. Mijn huis is dicht bij de kroeg. Erg ideaal. Ik doe de sleutel in het slot en duw Menno speels naar binnen. Een enkel lichtje doe ik maar aan, zodat er een spannend sfeertje ontstaat. Uitdagend ga ik op de bank half liggen met mijn borsten speels een beetje vooruit gestoken. Ik kijk Menno ondeugend en uitdagend aan. Eens kijken hoe hij daar op reageert. Mijn ervaringen op het seksuele gebied zijn minimaal. Alleen met mijn ex heb ik het bed gedeeld, verder met niemand.
Ik begin te trillen van de spanning en mijn lijf wordt warm als Menno richting de bank komt lopen. Zacht komt hij naast me zitten. De spanning is om te snijden.
Voorzichtig raken onze monden elkaar. Voordat ik het doorheb heb ik een heerlijke tong in mijn mond. Ik doe mijn ogen dicht en geniet. De achterkant van mijn rug wordt heerlijk gestreeld. Menno kan niet alleen goed zoenen maar hij heeft ook een heerlijke lichaamsgeur. Minuten lang worstelen onze tongen tongen met elkaar. Ik voel een vleug opwinding uit mijn grotje lopen als Menno met zijn hand richting mijn borsten gaat. Zacht en teder aait hij over mijn rondingen. Mijn tepels zijn zo hard van alle spanning en opwinding dat ze door mijn blouse heen prikken. Menno ziet dat ook, hij kan bijna nergens anders meer naar kijken.
Opeens stopt zijn tong met bewegen. Menno doet zijn t-shirt in één beweging uit en knoopt langzaam mijn knoopjes open van mijn blouse. Menno heeft nog maar oog voor één ding. Langzaam maakt hij mijn bh los en haalt mijn borsten te voorschijn. Eindelijk zijn ze bevrijd uit die benauwde bh. “Wat zijn ze mooi� fluistert hij in mijn oor en op dat zelfde moment pakt hij met beide handen mijn borsten vast en masseert ze zacht. Het is zalig. Terwijl menno bezig is met mijn borsten maak ik zijn broek open. Ik merk dat hij erg opgewonden is. Ik krijg amper zijn knopen open omdat er een aardige staaf in de weg zit. Met een harde ruk krijg ik dan toch zijn broek open. Ik zucht even van de spanning. Wat verlang ik naar hem! Vreselijk.
Ik haal een grote stijve staaf te voorschijn en ben er gelijk verliefd op. Wat een gaaf exemplaar. Menno gaat gemakkelijk zitten op de bank terwijl ik op de grond plaatsneem tussen zijn benen. Menno pakt zacht de achterkant van mijn hoofd beet en duwt deze richting zijn staaf. Gewild neem ik hem in mijn mond en zuig en lik alsof mijn leven ervan afhangt. Het voorvocht proef ik al in mijn mond. Hij begint te hijgen. Ik wil niet dat hij nu al klaar komt. Zonder het oogcontact met hem te verbreken doe ik mijn broek en slipje uit, zodat ook mijn kort geschoren grotje zichtbaar wordt. Menno gromt tevreden. Hij heeft mijn slipje in zijn hand en daarin is een grote vochtige plek te zien. Voorzichtig legt Menno mij op mijn rug neer op de bank en zakt naar beneden. Ik ben zo vreselijk opgewonden en kronkel met mijn lichaam. Om mij te pesten kust hij eerst mijn onderbuik, tot aan mijn schaamstreek. Daarna mijn linkerlies en daarna de rechter. Ik word ongeduldig en probeer met mijn hand zijn tong richting mijn klitje te duwen. Eindelijk is het dan zover. Met het puntje van zijn tong streelt hij voorzichtig mijn schaamlippen. Een harde kreun ontglipt uit mijn mond. Met zachte halen streelt hij mijn gezwollen klitje en lippen. Sneller en sneller. Het lijkt wel alsof ik ontplof. Het duurt niet lang meer. Met een kreet kom ik erg heftig klaar. Wat is klaar komen toch zalig. Na weer bij mijn positieve te zijn gekomen, zie ik Menno in mijn ooghoeken grinniken. Nu zal ik hem eens te pakken nemen. Hard duw ik hem rechtop en ga voorzichtig op zijn staaf zitten. Stukje voor stukje laat ik me zakken. Zijn staaf komt dieper en dieper in mijn natte genotsgrot. Ik voel zijn gezwolle eikel kloppen in me kloppen. Zijn staaf is perfect heerlijk groot en niet te dik. Ik berijd hem zacht, pak zijn hoofd vast en stop deze tussen mijn borsten. Hij vindt het heerlijk. Ik ga steeds sneller en sneller en duw Menno stevig tegen mijn naakte lichaam aan. De bank kraakt steeds harder en harder. Menno kreunt zacht. Ik zal hem krijgen. Ik maak de bewegingen langer en harder. Ik merk aan Menno zijn ademhaling dat hij het niet meer houdt. Opeens komt daar voor hem de ontlading. Menno kreunt en knijpt me bijna fijn. Na bij gekomen te zijn zoen ik hem teder. Ik pak zijn hand en neem hem mee naar mijn slaapkamer. Daar hebben we het nog 3x overgedaan. Voldaan ben ik in zijn armen in slaapgevallen. Sindsdien zijn Menno en ik nog steeds bij elkaar. Een begin van een geweldige relatie vol met de allerbeste sex.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online