Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Dit keer waren we met zijn drieën
Met z’n drieĂ«n alleen thuis.
Michiel, Danielle en ik hadden ons verzameld op mijn slaapkamer. We trokken al de hele dag met elkaar op, samen gelezen in de bibliotheek, overal en bij iedereen waren we thuis gweest om ons te laten zien, en zo rond 4 uur s’middags zaten we gemoedelijk naast elkaar op mijn bed.
Michiel was 7 jaar oud, Danielle 7 jaar en enkele maanden, en ik bijna 8. Alledrie zagen we er best wel aantrekkelijk uit, slank maar stevig gebouwd, Michiel was ongeveer 1 meter 28 lang, Danielle ietswat groter dan Michiel, en ik had ongeveer 1 meter 36. Michiel met donkerblond krullend haar en bruine ogen, corderoy beige broek, blauw geruite hemd, halfhoge schoenen, Danielle met blond lang stijl haar, blauwe ogen, met blauw rokje - groene en rode ruiten, wit T shirtje, witte sokken en lage donkerblauwe schoenen, en ik had donkerblond stijl haar, blauwe ogen met een ribfluwelen donkerbruine broek, groene dunne trui en lage bruine schoenen. Mijn ouders waren met de auto weg, inkopen doen, dus we werden alleen gelaten. We zouden ons netjes gedragen. We waren gewoon met elkaar aan het babbelen, en van het een kwam het ander. Ik had de borsten van mijn moeder wel eens gezien. Michiel had vaker wel eens jongens en meisjes naakt gezien aan het strand op de camping. En Danielle had wel eens in medische boeken liggen neuzen hoe mannen en vrouwen eruit zagen, ze wist waar die boeken in huis stonden; “mannen hadden een worstje onder aan de buik, en vrouwen een spleetje”.
Zo kwam dan ook het gevoel opzetten om iets meer van elkaar te weten. “Durf jij je uit te kleden waar een meisje bij is? vroeg Michiel aan mij. Ik keek bedenkelijk terug. Danielle giechelde. “Durf jij?” vroeg ik. Michiel zei van wel, maar dan moesten wij wel beloven mee te doen en ons daarna uit te kleden. OkĂ©, zei ik, “afspraak”. Michiel keek naar Danielle, zij knikte instemmend.
Michiel stond op, maakte zijn schoenen los en trapte ze uit, maakte de riem van zijn broek los, ritste zijn gulp open, deed de knoop los en liet de broek zakken tot op de enkels, en stapte uit de pijpen. Mijn adem stokte bijna in de keel, en zo te zien die van Danielle ook. Michiel keek naar ons en ging verder, knoopte zijn blauwe hemd los, en legde hem op de stoel. Hij had een rood onderbroekje aan met horizontale witte strepen. Michiel draaide zich om, en liet zich gewillig aan de rugzijde bekijken. Zijn broekje bedekte in het geheel zijn kleine slanke stevige billetjes. Het hemdje met rood witte strepen motief was in het broekje gestopt. “Doorgaan?” vroeg hij. “Wachten” zei ik. “Nou moet een ander”. “Jij nu, Danielle” zei ik. “Nee, ik ben een meisje, ik ga als laatste” zei zij. “Goed dan” gromde ik. Michiel ging weer zitten op het bed. Ik stond op, knoopte de schoenen los, en deed ze uit. Ik maakte de riem van mijn donkerbruine broek los, maakte de knoop los, en ritste de gulp open. Toen ik de broek liet zakken en zag hoe de anderen naar me keken voelde ik het rood opstijgen naar de wangen. Ik schuifelde met de voeten uit de pijpen van de broek, trok de trui uit over mijn hoofd, en nu stond ik ook geheel in ondergoed en sokken. Ik had wit katoenen ondergoed aan, het onderbroekje had rode kleine blokjes, en een rood witte band. Ik draaide me om, ook mijn ondergoed was groter dan de billen, en aan de onderkant ging het ondergoed over in een plooi. Voor had ik een bobbel in de broek. Ik draaide terug, en keek naar Michiel en vervolgens naar Danielle.
“Nou moet jij” zei Michiel. Ik ging naast Michiel op het bed zitten en Danielle stond op. Zenuwachig maakte ze enkele draaibewegingen en tilde haar rokje op. Ze had een wit onderbroekje aan, met lichtblauwe horizontale lijntjes, van boven en rond de pijpjes afgebiest met een witte sierlijke band. Ze liet haar broekje van voor en van achteren zien, en liet haar rokje weer zakken. “Nee, rokje en shirtje moeten uit” zeiden wij. Danielle draaide het rokje een kwart slag om haar middel, maakte het knoopje van haar rokje los, de rits open, en stapte uit haar rokje. Wurgde het T-shirtje over het hoofd uit, en legde het over de stoel bovenop de kleding van ons, haar haren zaten iets in de war. Ze zag er aantrekkelijk uit, slank, maar door de holle rug stond de buik een beetje naar voren. Van voor liep het katoen over de onderbuik, ongeveer drie vingers onder de navel. Er was een hele lichte bolling aan de onderzijde in de onderbroek te zien, voordat het weg glee tussen de benen naar achteren toe. “Omdraaien” zei Michiel. Van achteren zat het broekje veel beter dan bij mij. Je kon duidelijk de witte, ronde, halve cirkelvormige gestikte naad zien, onderaan in haar broekje. Daniele draaide weer terug. Michiel stond op en schoof in een ruk zijn onderbroekje omlaag, half bukkend om het over de knieĂ«n heen te krijgen, en stapte uit de pijpjes. Hij zag er leuk uit, zo naakt, slank gebouwd, lichtbruin getinte buik en navel, maar bijna wit rond dijen en heupen waar het ondergoed had gezeten. Een kaal stijf plassertje stond als een rond dik worstje bijna geheel omhoog, en wipte een beetje op en neer toen ‘ie uit zijn broekje stapte. Onderbroekje bleef op de grond liggen. Hij draaide zich om en liet de billen zien. Mooie bilspleet, en stevige kleine billetjes waren het. Bukte zich, en trok de billen uit elkaar. Anus en balletjes waren even te zien, voordat hij zich weer rechtop zette. Hij draaide zich weer om en gaf aan dat het mijn beurt was. Ik stond op en stroopte het ondergoed omlaag tot aan de knieĂ«n. Ietswat beschamelt keek ik naar mijn opgerichte kale penis, draaide me om en schoof het ondergoed omlaag tot aan de enkels, en stapte uit het ondergoed. Ik draaide me weer terug, liet me van voor bekijken, draaide me weer om, om nogmaals de billen te “showen”, en draaide me weer terug, en poedelnaakt keek ik naar Danielle en Michiel. Nou moest Danielle ook maar eens wat laten zien. Ze stond op, haakte met haar duimen over de rand heen van haar broekje, en schoof het omlaag. Aan de voorkant ontwaarde zich een mooi kaal klein spleetje, de lipjes stonden iets uit elkaar. “Omdraaien, laat de billen zien” zei Michiel. Danielle zag er van achteren heel mooi uit, romige ronde billetjes, ietswat holle rug, schouders naar achteren. Half bukkend en omkijkend trok ze de billetjes iets van elkaar. Vanwaar ik stond, zag je alleen een bruine vlek in de bilspleet en dikke kale lippen van haar spleetje, met een wit lijntje ertussen. Ze draaide zich weer om, en keek ons aan. Onze plassertjes, waar het kopje nog niet van verdikt was, en daardoor spits toeliepen, stonden stijf omhoog. Maar Danielle scheen het normaal te vinden, waardoor de schroom van ons snel verdwenen was. Intiem zijn met elkaar is leuk, en we voelden ons nu totaal eender, zonder geheimen, het leek allemaal gewoon te zijn, mekaar bekijken.
Michiel draaide zich op bed om, zette zich op de knieĂ«n, en stak zijn kontje naar achteren. Ik kon zo tussen zijn bilspleetje de anus zien, en wat verder omlaag zag je zijn kleine teelballetjes en balzakje, donkerder van kleur dan zijn billen, stevig tegen het lichaam getrokken. Ik schoof naar Michiel toe, leunde iets naar voren en duwde zijn billen iets uit elkaar, en in de diepte zag ik een bruin piepklein streepje, met eromheen een bruine vlek, en verscheidene anus streepjes en plooitjes. Ik ging dichter naar zijn bips toe, duwde de neus tussen de billen en tegen de anus. Ik voelde de warmte van de billen en anus tegen mijn gezicht. Michiel rook niet vies, maar rook naar huiselijk afval – bipslucht, gemeng met een soort “bijkeuken lucht” zoals ik gewend was bij hun thuis. Daniele was naast me komen zitten, keek naar ons, en deed me half na, bracht haar hoofd dichterbij de billen van Michiel, en keek van dichtbij naar bilspleet en balzakje. Michiel keek nu om, en ik zei “niet omkijken, dat mag niet”. Een stukje onder de anus zag je dat zijn balzakje gevuld was met twee kleine ronde balletjes als ware het twee kleine knikkertjes. Van boven naar beneden zag je over balzakje vele horizontale plooitjes. Centraal liep - vertikaal gezien - een naadje over het balzakje, net of linker en rechter helft van het balzakje in het midden bijeen waren geplakt. Iets van opzij gezien zag je zijn plasser als een stevig, strak buisje omhoog staan, bijna tegen de onderbuik aan.
Michiel ging terug rechtop zitten, en zei met een hese stem dat het nu hun beurt weer was. Nu moest ik op de knieen gaan zitten, en Michiel draaide mijn billen in zijn richting, ging achtermij zitten, en wenkte Daniele om dat ook te doen. Allebei zaten ze nu te kijken en te voelen, zowel aan de billen alsook aan de plasser en balzakje. Heel even kromde de rug iets en even kneep ik mijn billen dicht. Maar iets later liet ik Daniele en Michiel gewoon zijn gang gaan, wetend dat daarna de beurt weer aan mij is. Michiel trok mijn billen uit elkaar en ik voelde de kleine neusrug tussen de billen en tegen de anus. Iets glurend zag ik Daniele van achteren aan mijn zakje met kleine balletjes voelen, en met haar vingers vegend tussen mijn bilnaad om het “afvegen” na te doen; ze trok mijn anus een stukje open, liet weer los en duwde vervolgens de billen weer bijeen. Ik ging weer op mijn kontje zitten, en keek om en gaf aan dat de beurt aan een ander weer was. Nou moest Daniele haar billen laten zien, eerlijk was eerlijk. Ze kroop tussen ons in op het bed, ging op haar knietjes zitten. Michiel duwde haar bij de schouders en hoofd omlaag zodat de billetjes omhoog kwamen van het bed, en kontje puntig naar achteren ging steken. Ik ging het zó spannend vinden om het plassertje en billen van Daniele te zien, dat mijn worstje stijfop en omhoog naar voren stond, toen ik achter haar schuifelde. Ze had een breder kontje dan Michiel (en misschien die van mij ook), twee spitse romige witte billetjes waren het, de lippen van haar kale spleetje stonden iets uiteen, en er had zich een wit streepje gevormd tussen de twee velletjes. Haar anus was puntvormig bruin gekleurd gaatje en tuitte wat naar binnen als een klein trechtertje, met een groot aantal streepjes en plooitjes cirkelvormig naar alle richtingen naar buiten wijzend. Michiel was naast me komen zitten, en nu zaten we als twee monteurs naar de bips van Daniele te kijken. Michiel duwde de billen zover mogelijk uiteen, bracht zijn gezicht naar de bilspleet en duwde de neusrug ertussen, en hield hem tegen de anus aan. “Laat mij eens” zei ik. “Ja wa, ik ben nog nie klaar” zei Michiel. Nu veegde ‘ie voorzichtig met zijn vingers de lippen van haar plassertje uiteen, en ik zag twee andere kleine velletjes iets meer naar binnen en in de diepte van haar spleetje, totaal ingebed in witte gelei achtige vocht. Ongeduldig duwde ik Michiel een beetje opzij, om ook eens mogen, en hield mijn neus tegen de anus van Daniele. Ik voelde de warmte van haar achterste tegen mijn gezicht. Daniele ruikt kruidig, naar en mengel van bipslucht en de gangtrap naar boven bij haar thuis. Ik betaste met mijn handen haar billetjes en bilspleet, boog weer voorover, trok haar bipsgaatje iets open, en hield de neus tussen haar bilpleet en tegen haar anus. Ik ging terug zitten, en ik voelde me alsof ik iets heel belangrijks had klaargespeeld, maar wat, dat kon ik niet zeggen.
Daniele richtte zich op, schoof achterwaards van het bed, en zei dat ze moest plassen. Ze liep naar de badkamer, en Michiel en ik er achteraan. “We willen zien hoe je een plas doet”. Ze zei niets terug, maar ging op de plee zitten en liet het water gaan. Veel zagen we niet, maar je hoorde het klateren. Michiel ging in de douche cel staan, richtte op de muur en pieste tegen de tegels. “Oooh” zei Daniele terwijl ze keek hoe de kleurloze plas uit het buisje vloog. Na een tijdje hield de straal op.
Beneden ging de telefoon. Dat was dan toch een teken dat we ons moesten gaan aankleden. Mijn ouders konden nu ieder moment thuiskomen.
Die avond in bed droomde ik van de intieme gebeurtenis van afgelopen dag. Ik schoof pyama en onderbroekje tot op de knieën (niet helemaal uit, want mam kon nog naar boven komen, en dan had ik tenminste nog tijd om alles op te trekken), ging op de buik liggen, stak de handen onder de buik, droomde van het gele kinder katoen en billen van Daniele, van de billen en de pies straal van Michiel, draaide met het onderlichaam over mijn handen, tot ik een bevredigend gevoel kreeg. Daarna viel ik in slaap.





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online