Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Trio met buurmeisje en buurvrouw in de achtertuin
Mijn buurmeisje ligt op een heerlijke zomer dag, in haar string en bh te zonnen. Ik geniet van haar terwijl ze aan het zonen is. Ik heb mijzelf al helemaal uitgekleed en begin mijzelf af te trekken. Ze heeft in de gaten dat ik van achter het glas mee kijk. Opeens wijst ze naar me dat ik bij haar moet komen. Ik doe snel mijn broek aan en laat mijn bokser thuis omdat ik weet dat ik die niet nodig heb. Ik loop snel het huis uit, in alleen mijn spijkerbroek en loop achterom bij het huis van de buren en zie daar nog steeds mijn geile buurmeisje liggen in haar string en bh. Ze heeft al lekker stijve tepels gekregen en komt overeind en zegt tegen mij. 'Ik dacht ik nodig je maar even uit, ik wil ook graag meegenieten van jouw feestje'. Mijn lul begint te groeien en omdat ik geen bokser meer aan heb, ziet ze duidelijk een bobbel in mijn broek, ze zegt dat ik hem uit moet doen en dat doe ik. Ik wist niet dat jij zo op mijn geilde, ik zag je al vaker stiekem kijken terwijl ik hier lag maar ik heb je express een paar keer op gegeild en nu mag je mij ook verwennen. Ze pakt mijn inmiddels stijve lul vast en doet hem in haar mond. Ondertussen doe ik haar bh uit en zie ik haar mooie borsten met haar mooie tepels! Op dat moment komt mijn buurvrouw de hoek om lopen, omdat ze wat dingen heeft gehoord . Ze zegt verbaast mijn naam en ik antwoord 'Je dochter heeft mij uitgenodigd om hier te komen’, mijn buurvrouw zegt niets en me buurmeisje gaat verder met mij te pijpen terwijl ik mijn buurvrouw ook zie uitkleden. Het is nu mijn buurt en ik doe de string van mijn buurmeisje uit en begin haar te vingeren. Mijn buurvrouw, ziet ook haar dochter voor het eerst helemaal naakt en geniet van haar eigen dochter, die er goed uit ziet naakt. Ze wil ook graag mee doen en van mij mag het..graag zelfs! Ze begint haar eigen dochter te zoenen en ik begin haar borsten te strelen! Me buurvrouw gaat naar de borsten van haar dochter en ik begin aan haar het kutje te zuigen! Ik steek mijn lul in mijn buurmeisje haar kutje en begin haar te neuken. Mijn buurvrouw pakt er een stoel bij en begint haar zelf te vingeren. In mijn stoutste dromen had ik niet durven dromen, dat ik mijn geile buurmeisje aan het neuken ben en vooral niet dat mijn buurvrouw toch al een stukje ouder zich zelf aan het vingeren is. Ik ga heerlijk door en mijn buurmeisje maakt heerlijk geile geluiden, zodat de hele buurt kan meegenieten! Bijna op het moment dat ik klaar wil komen, haal ik mijn stijve lul uit haar kutje en verwen ik mijn buurvrouw, ze heeft even grote borsten als haar dochter en ook haar kutje is mooi kaal geschoren. Ook pijpt ze even lekker als haar eigen dochter en ze gaat nog even lekker door mijn te verwennen, terwijl haar dochter bij haar in het kutje zit. Ondertussen zit ik de borsten van mijn buurmeisje te strelen. Na een paar minuten kom ik bijna klaar en haal ik snel mijn pik uit mijn buurvrouw haar kut en zeg ik tegen me buurmeisje en haar moeder dat ze naast elkaar moeten gaan zitten omdat ik bijna ga spuiten...ze gaan braaf naast elkaar zitten en ik kom keihard klaar. Mijn buurmeisje slikt het sperma zonder moeite door en geniet ervan en zegt tegen haar moeder dat ze dat ook moet doen en ook mijn buurvrouw slikt het sperma door. Nadat alles eruit is, zuigt me buurmeisje me nog 1x aan mijn stijve lul voordat ik haar nog een keer lekker streel en zoen. Ik bedank ze voor deze geile dag en we spreken af dat we dit vaker moeten gaan doen! Even later als ik thuis ben, loop ik nog even naar boven en zie ik mijn buurmeisje en mijn buurvrouw nog steeds naakt in de tuin zitten. Ze praten met elkaar over hoe geil dit was, en dat ze hebben genoten. Ik wou bijna weg lopen waneer ik mijn buurmeisje plotseling haar eigen moeder zie vingeren, waarnaar zij haar eigen dochter onder handen neemt. Ik denk bij mij zelf, nu kunnen ze ook van elkaar genieten en ik hoor een uur later nog steeds het geile geschreeuw van mijn buurmeisje en haar moeder.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online