Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

winkelmeisje
Winkelmeisje
Vermits ik tegenover de ingang voor het personeel van een warenhuis woon zie ik de meeste winkelmeisjes voor ze binnengaan en als ze buitenkomen. Met andere woorden, ik zie wie er rookt. Ilse, die aan de kassa zit is er zo eentje. Ze is mooi en lief. Als ze binnengaat en ik sta toevallig aan de keukenraam dan wuift ze altijd. In de winkel maken we soms een kort praatje. Veel tijd is er zelden. Zo regende het 2 weken geleden pijpenstelen. Ilse rookt gewoonlijk nog een sigaret voor ze binnengaat. Vlug ging ik naar beneden en nodigde haar uit om de sigaret te roken in de droge inkomhal. Dat zag ze wel zitten. Een paar uur later moest ik in de winkel zijn. “Je moet eens wat vroeger komen, dan kunnen we samen een tas koffie drinken.� Stelde ik voor. “Volgende week staat mijn vriend met de vroege, dan is hij al om half zes weg.� Beantwoordde ze mijn uitnodiging. Er stonden nog klanten achter mij zodat ons gesprek daar stokte. De volgende week belde Ilse om acht uur aan. Ze moest om half negen beginnen. Een hele week ging het zo. De week daarop kwam Ilse na het werk. Om 15 uur had ze gedaan, en haar vriend kwam pas na 10 uur thuis. Toen ze binnenkwam bleven we even staan, dicht tegenover mekaar. Onze ogen vonden elkaar en onze lippen ook. Gulzig nam ze mijn tong toen in haar mond. Haar hand ging richting kruis. Ze voelde hoe mijn pik groeide. Ilse deed mijn rits open en nam mijn stijve lul in haar kleine hand. Zachtjes begon ze er aan te trekken. Onze tongen speelden nog steeds pakkertje. Ik tilde haar op en droeg de knappe jonge vrouw naar de slaapkamer. Voorzichtig legde ik haar op het bed. Langzaam ontkleedde ik haar, terwijl ze nog steeds met mijn lul speelde. Er was weinig haargroei rond haar kutje, wat er op wees dat ze het goed onderhoud. Ilse had prachtige borsten, half groot maar stevig. De tepels verraadde dat ze heet stond. Vlug nam ik een gezwollen tepel in mijn mond en zoog er aan als een baby. Ze sidderde van genot. Ik ging in de 69 houding liggen waardoor ik aan haar sappig kutje kon terwijl zij me heerlijk pijpte. Zachtjes beet ik op haar kittelaar, waardoor ze diep zuchtte van genot. Ondertussen liet ik twee vingers in haar sappig kutje glijden. Met die vingers maakte ik trage neukbewegingen. Ilse stootte tegen. Er kwam voldoende kutsap uit haar kleine kutje om aan haar kontgaatje wat te smeren. Dan stak ik een vinger in het holletje. Ilse begon hevig te schokken. Ze reed als het ware op mijn vingers. Aan de intensiteit waarmee ze mij pijpte voelde ik dat een orgasme bij haar niet ver af was. Bij mij trouwens ook niet. Waarschijnlijk voelde het knappe, hete winkelmeisje hetzelfde als ik. Ze liet mijn kloppende penis uit haar mond glijden. “Ik wil hem in mij voelen� zei ze en kroop op mij. Eens mijn penis goed in haar drijfnatte kut zat begon ze in een zeer hoog tempo me te berijden. Lang kom ik dat niet volhouden. Toch zag ik nog een kans om een vinger in haar kontgaatje te steken. Nu had ze het niet meer. Ik draaide haar om terwijl mijn pik in haar bleef. Ilse zat met haar rug naar mij. Daardoor kon ik haar beide opwippende borsten bespelen. Even liet ik haar borsten los om de hete jonge vrouw op te tillen. Ze keek me zijdelings verwondert aan. Wat haar te wachten stond bleek een raadsel te zijn voor haar. Langzaam liet haar zakken. Haar kontgaatje gleed langzaam over mijn verlangende penis. Van dan af nam ze het tempo over. Als een gek ging ze te keer. Plots liet ze een luide kreet terwijl haar lichaam hevig schokte. Ilse bleef op mij zitten, mijn lul nog in haar kontgaatje. Omdat ik nog niet klaar was gekomen begon ik terug te stoten. Nog geen vijf stoten later kwam ze nog heviger klaar dan de eerste keer. Uitgeteld was de mooie winkeljuffrouw. Voorzichtig tilde ik haar op en legde ze naast mij. Maar mijn penis wou nog. Ik spreidde haar slanke benen en liet mijn penis in haar doorweek kutje schuiven. Langzaam begon ik haar te neuken. Na een minuut of twee reageerde ze op mijn stoten. Binnen de korstte keren spoot ik een lading sperma op haar vlakke bezwete buik. Net op het moment dat Ilse haar derde orgasme beleefde. Een paar minuten bleven we stil naast elkaar liggen. Daarna trokken we onze kleren aan en ging Ilse voldaan naar huis.
Nu had ze toen haar vriend thuiskwam toch wel hoofdpijn zeker.
Jean


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online