Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

medisch specialist
Na de vergadering van medisch specialisten was iedereen naar huis.
Het was inmiddels 22.00 u en ik was op weg naar mijn kamer om ook mijn spullen te pakken en naar huis te gaan.
Toen ik langs de kamer van Agnes liep hoorde ik nog praten.
De deur was niet afgesloten en nieuwsgierig als ik was keek ik even om de hoek.
Agnes zat aan de telefoon en het gesprek wat zij voerde was niet echt gezellig.
Ze wenkte mij om verder te komen.
Al snel was het gesprek ten einde.
Met wat boosheid knalde ze de telefoon op de haak en sloot af met de woorden "wat is het toch een zak"
Ik vroeg wat er aan de hand was,en Agnes vertelde dat haar man zou zorgen dat de auto eind van de middag in de parkeergarage van het ziekenhuis zou staan,gezien Agnes dan later op de avond ,niet met een taxi of OV naar huis zou hoeven.
Maar de man zat nog in Utrecht en zou daar blijven overnachten.(ook een arts)
Spontaan bood ik Agnes aan dat ik haar wel thuis kon afzetten ,het zou voor mij maar een stukje om zijn.
Ze nam mijn aanbod aan ,en na een 10 minuten zaten we samen in mijn auto.
Agnes is een aantrekkelijke vrouw van 42 jaar en medisch specialist in het ziekenhuis waar ik ook als manager werk.
We kenden elkaar al enkele jaren ,gewoon als collega.
In de auto gaf Agnes aan ,dat het niet leuk was thuis ,haar man was veel weg en dus zij veel alleen.Kinderen waren er niet.
Bij haar thuis aangekomen wilde ik afscheid nemen in de auto toen Agnes vroeg of ik nog tijd had om met haar wat te drinken.
Ik moest ook naar huis ,maar goed het is wel eens vaker laat.
Eenmaal binnen schonk Agnes mij wat in en verdween zij even uit de kamer.
Na een minuut of 10 kwam Agnes terug in een vrij loshangend trainingsbroek en T shirt.
Zo sorry dat het even duurde maar hier voel ik mij wat prettiger in even snel een douche en wat simpels aan.Ik kon door het T shirt de vorm van haar borsten zien en zag twee mooi gevormde borsten met toch al aardig stijve tepels.
Het was niet mijn bedoeling maar het wond mij op.
Nog nooit had ik een aanleiding gezien om meer te denken bij Agnes dan een collega .
Agnes kwam bij mij op de bank zitten en dronken samen ons glas leeg.
Al snel werd Agnes wat vrijer en kwam steeds dichter bij me zitten.
"Je vindt het toch niet vervelend dat ik wat dichter bij kruip ,ik heb behoefte aan een arm om mij heen."
Het werd wel heel dicht ,ik streek over haar schouder en haren,Agnes keek me aan en kwam dichter bij.We zaten op nog geen 10 centimeter van elkaar.
Toen gebeurde toch wat ik voelde aankomen.Onze lippen vonden elkaar en wat met een lichte kus begon ,zetten zich snel om in een intense hartstochtelijk zoen.Onze tongen vulde elkaar met warmte en passie.Wat was dit heerlijk.
Ik werd steeds meer opgewonden,en merkte aan Agnes dat ze geil werd.
Haar tepels staken door het T shirt en steeds onrustiger schoof ze heen en weer op de bank om steeds intenser en heter te zoenen.
Mijn handen kon ik niet meer bedwingen en zochten haar borsten.
Eerst zachtjes toen harder voelde ik haar borsten en masseerde haar tepels.
Keihard stonden ze vooruit.
Kreunend vroeg Agnes of ik verder wilde gaan.
Ik trok haar t shirt uit en zag twee zeer mooie borsten met tepels zo hard als noten.
Met mijn mond zocht ik dit heerlijks.en zoog dan hard dan zacht aan haar tepels.Tegelijk was ik met mijn hand op weg naar haar broek,het elastiek was soepel en voelde al snel een klein slipje dat meer nat dan droog was.
Gestaag daalde ik af in haar slipje en voelde een heel nat warm kutje.
Bij de eerste aanraking kreunde Agnes al hevig en dreigde al bijna klaar te komen.
Snel trok ik de rest van haar kleren uit en zag een mooi lijf met een fantastisch mooie licht behaarde kutje.
Ohhh kreunde Agnes ,neem me ,ik wil dat je me neukt !
Mijn kleren gingen heel snel uit en Agnes pakte mijn inmiddels harde pik.
ZE stopte hem in haar heerlijke mond.
Wat was ik geil geworden./Ik vingerde Agnes met twee vingers ,en bereikte haar eerste hoogtepunt.
Ik voelde dat het mij ook niet meer lang zou duren.
Neuk me ! Smeekte Agnes.
Ik trok mij uit haar mond ,en gooide haar benen in mijn nek,mijn pik gleed naar binnen ,wat was ze nat en geil ,ik had dit nooit durven dromen ,met Agnes een medisch specialist te mogen neuken.
Ik stootte misschien tien keer en Agnes kwam heel heftig klaar.
Ik gaf aan het niet meer te houden.
Ohh spuit me vol ! IK wil je zaad ! Gilde ze.
Op dat moment kwam mijn ontlading ,wat kwam ik heftig klaar.
Haar kutje trok de laatste druppel uit mijn zak
Ik rolde van haar af,en kuste haar nog teder op borsten en mond.
Ik wil dit vaker meemaken met jou Leonard ! Ik wil dat al zo lang.
Met verbazing hoorde ik dit aan.
Op dat moment keek ik naar de klok ,het was bijna half een ! in de nacht .
Ik moet snel gaan Agnes ,ik zie je morgen.
Ja Leonard ,dank je en ik kijk uit naar morgen.

Wordt vervolgd.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online