Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bloedendhart h2
Elize, Tot rust gekomen..


Het is nu al één dag verder..
Gister had ik met Eric gepraat over alles en ik voel nu denk wel wat minder voor hem.
Ik weet nu echt gewoon veel meer over hem meer dan eerst en best wel veel dingen die ik eerst niet kon weten.
Ik hoef hem nu ook niet meer terug..
Ik wil hem gewoon niet meer!
Klaar punt uit..
Ik geloof hem niet meer als hij wat tegen me zegt zijn mening bijvoorbeeld.
Ik zie het zo..
Hij heeft een mes in me rug gestoken niet letterlijk natuurlijk!
Ik vergeef hem dat gewoon niet meer ik vertrouw hem gewoon niet meer klaar!
Je vraagt je nu vast heletijd af wat hij gedaan heeft dat ik zo over hem denk.
Ik vertel je het wel.
Bijvoorbeeld dit heeft hij me geflikt,toen we nog hadden zei hij 'Wat je in het verleden hebt gedaan doet er nu niet meer toe..' Nou ik geloofde hem toen..
Maar nu niet meer hij heeft tegen zijn vrienden vertelt ja ik schaam me voor haar verleden en dus hoorde ik dat weer van mijn vrienden dat hij zo over me dacht.
En dus heb ik zo iets jah moet ik dat weer van iemand anders horen dat hij zich voor me schaamt.
Ik dacht o mijn god hoe kan iemand die zegt dat hij van je houd zich schamen voor je..
En waarom neem je dan met me dacht ik.
En zeg dan zelf tegen me dat je je voor me schaamt of zo en laat het me niet van iemand anders horen want dat is echt iets wat ik haar.
Hij zei ook al dat al zijn vrienden me een hoer noemen..
Dus ik werd daar heel onzeker van ik wist gewoon niet wat ik moest doen.
Ik vroeg me af wat mijn vrienden waar ik mee om ga dan over me denken.
Dus ging ik dat vragen aan mensen die online waren maar er waren niet echt veel online maar 3 daar van.
Ik vroeg aan Wouter wat hij van me vond ook al vond hij me een slet of zo hij moest gewoon eerlijk zijn maakt niet wat maar ik moest gewoon weten wat anderen over me dachten.
Hij zegt zo van ja je bent lief meisje hoor en je kan je goed vertrouwen.
Ik zei dat hij echt eerlijk moest zijn want het boeit me anders toch niet wat hij over me denkt.
En toen zei hij wat ben je onzeker dan hoe komt dat en toen dacht ik ja ik leg het je wel uit dan.
Hij zegt ja niet zo onzeker zijn jij dat is helemaal niet goed en dat weetje zelf ook wel en waarom zou jij nou onzeker moeten zijn is helemaal niets voor jou.
Alleen maar zo onzeker zijn omdat 1 jongen zegt ja me vrienden zeggen dat je hoer bent maar ja dat zijn die vrienden van zijn school en je weet zelf ook wel dat dat echt geen veel mensen zijn.
Kijk ik geeft toe zei Wouter vroeger was je best wel sletterig en nam je heel snel enzo maar kijk je bent verandert echt heel erg alsjeblieft wees niet zo onzeker.
En waarom nou zo onzeker!
Je bent aardig meisje,
En ik moet toegeven dat je ook wel knap bent niet verkeerd gaan denken alsjeblieft.
Nou de anderen mensen die ik gesproken had zeggen bijna wel het zelfde 3 mensen die me niet negaive vinden het kan altijd wel meer mensen zijn..
3 is nog niets toch?
Iedergeval vind ik dat nog niets.
Nou ik voel iedergeval minder voor hem en ik wil het niet meer terug.
Nou ik vind dat heel goed vanmezelf.
Ik voel me ook veel beter dan gister,
Ik heb goed kunnen slapen en dat had ik ook wel nodig.
Ik kon lekker uit slapen tot half 1.
Kon er gewoon niets aan doen ik had het gewoon nodig.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online