Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Iris
Iris wist nog steeds niet wat ze ervan moest denken. Ze was 17, rode haren, een strak lichaam en ze was onderweg naar een fotoshoot, en niet zomaar een fotoshoot. Haar vriendin Shana had haar gevraagd mee te gaan. Zij zelf had al een paar naaktshoots achter de rug en ze konden allebei het geld goed gebruiken. Aanvankelijk wilde Iris helemaal niet. Ze was dan wel 17 maar onervaren op liefdesgebied en tamelijk verlegen. Maar volgens Shana was de fotograaf best een lekker stuk en je ging zover als je zelf wilde. En zo liet Iris zich ompraten, met in het achterhoofd dat ze waarschijnlijk niet veel foto’s zou laten nemen...
Shana belde aan, keek Iris recht in de ogen en knipoogde even. Iris was bloednerveus en haar hart bonkte in haar keel. De deur ging open en stond daar even een lekker stuk! “Hallo, Peter” zij hij kort. “Iris” stamelde ze zelf. Dit had ze niet verwacht. “Zei ik het je niet” fluisterde Shana en ze lachte. Ook Iris lachte even. Ze werden begeleid naar een kleedruimte waar Shana zich meteen begon uit te kleden. Iris stond onbehulpzaam rond te kijken, en Shana spoorde haar aan. “Vooruit lieverd” zei ze, “we hebben niet de hele dag”. Ondertussen stond Shana naakt voor haar. Shana was een jaartje ouder, had zwart haar en Iris had haar altijd al een stuk gevonden. Nu ze haar voor de eerste kaar naakt zag merkte ze dat ze niet onbewogen bleef bij het uitzicht. Shana zag er dan ook goed uit. Haar blauwe ogen en mooie tanden, maar ook haar ongelofelijke lichaam. Ze had stevige borsten, een c-cup met eerder grote tepels, en Iris zag dat haar kutje volledig was geschoren. Iris begon zich uit te kleden en na een paar minuten stonden de meiden naakt naast elkaar. Iris had iets kleinere borsten met kleine lichtere tepels, en haar poesje was netjes getrimd. De rode haartjes net boven haar kutje maakte dat het er ongelofelijk sexy uitzag. Shana keek haar aan en zei “wat een spetter”. Iris bloosde en lachte verlegen. Peter vroeg of ze klaar waren en hij gaf hen instructies over hoe ze moesten zitten. De eerste shoot was nogal onschuldig waarbij Shana op een stoel ging zitten en Iris achter haar moest staan met haar handen over Shana’s fantastische tieten. Iris wist niet wat er gebeurde, ze had nooit verwacht dat ze zo opgewonden zou kunnen geraken van een andere griet. Ze voelde de tepels onder haar vingers stijf worden en werd heet. Daarna wisselden ze van plaats en Iris kreunde onhoorbaar wanneer ze Shana zonder schroom over haar borsten voelde strelen. Ze nam haar tepels tussen 2 vingers en kneep zachtjes, en wreef haar eigen borsten zachtjes over Iris’ rug. Daarna moesten ze op een bank gaan zitten – face to face – en vroeg de fotograaf dat Iris op haar rug zou liggen terwijl Shana zachtjes voorover boog. Iris was een beetje ongemakkelijk. Ze vond het idee dat haar benen gespreid zouden zijn terwijl Shana inkijk had in haar ondertussen nat geworden kutje een beetje genant. Maar ze was ondertussen zo opgewonden dat ze dacht “en wat dan nog”. Ze legde zich op haar rug en sloot haar ogen. Shana boog lichtjes voorover en zag niet alleen dat Iris opgewonden was, ze proefde het ook in de lucht. Ze glimlachte binnensmonds, want ze herinnerde zich nog goed haar eerste shoot, het was met een gast van afrikaanse origine en ze was nog nooit zo geil geweest als toen. Oorspronkelijk van plan haar beentjes mooi dicht te houden was de shoot geeindigd in een ware orgie waarbij ze als hoogtepunt door de afrikaan en de fotograaf in haar beide gaatjes tegelijk was geneukt. Het was trouwens de eerste keer dat ze in haar kontje was geneukt en ze kwam al na enkele minuten keihard klaar. Hieraan terugdenkend en met haar ogen op het geile rode kutje van haar vriendin gericht werd ze opnieuw heel heet. Ze legde haar hand op de dij van Iris en haar andere hand op haar onderbuik. Iris liet begaan. “Ga door” zei de fotograaf, “dit is mooi materiaal”. Iris schrok even, haar hart sprong bijna uit haar keel. “Zou ik” dacht ze, “nee, dit kan echt...” En toen voelde ze de onderste hand van Shana zachtjes omhoog glijden, eerst bovenop haar dij, maar naarmate ze dichter bij haar kutje kwam gleed ze af naar de binnenkant. Iris kreunde voor het eerst hoorbaar terwijl Peter foto na foto nam. Shana wilde niks forceren en gleed met haar wijsvinger 1 keer zachtjes over Iris’ poes die onmiddelijk een signaal naar haar hersenen stuurde waardoor ze instinctief haar benen een beetje verder spreidde. Haar eigen hand gleed ondertussen over haar borst en ze sloot haar ogen, gewoon wachtend op wat zou komen. Shana lachte even, greep Iris’ hand en trok haar recht waardoor ze vlak bij elkaar kwamen te zitten. Shana nam haar hand en legde ze op haar borst. Iris bestierf het bijna. Shana’s borsten waren geweldig, groot, stevig en met mooie grote donkere tepels die haar vragend aankeken. Iris gleed nu met beide handen over haar tieten en Shana keek haar ondeugend in de ogen. Ze boog voorover en voor het eerst kusten ze. Iris had nog nooit een vrouw gekust en de camera erop maakte het allemaal nog geiler. Ze liet haar tong in Shana’s mond glijden en proefde haar zachte tong. Ze werd nieuwsgieriger en gleed met haar hand zachtjes naar beneden over het gladde gebied net boven Shana’s poes. Shana zette zich een beetje anders en Iris’ vinger gleed eerst over het kutje en daarna begon ze Shana zachtjes te vingeren. Na een tijdje liet Shana zich op haar rug glijden en instinctief zette Iris zich op handen en knieën en begon ze Shana te likken. Ze gleed met het puntje van haar tong tussen haar schaamlippen, over haar clitje en dan diep naar binnen. Ze was al nat en de smaak van haar kutje maakte Iris botergeil. Ondertussen was ook Peter dichter gekomen, hij stond achter Iris en maakte close-ups van haar kutje. Het kon Iris allemaal niet meer schelen, ze wou en zou klaarkomen. Peter gebruikte één hand om het poesje van Iris een beetje te spreiden terwijl hij verder foto’s maakte. Iris had ondertussen haar hand verplaatst naar de kont van Shana en gleed er met haar vinger over. Ze stopte haar vinger in haar mond en zo maakte ze het kontgaatje van Shana nat, en ze liet haar vinger zachtjes naar binnen glijden terwijl ze haar stevig likte. Shana streelde ondertussen haar eigen tieten. Ondertussen had Peter een vinger in Iris’ poes laten glijden en ze voelde hem haar kontgaatje likken. Fotograferen was niet meer nodig blijkbaar. En dan schudde Shana hevig en ze kreunde luid en ongecontroleerd. Ze kwam stevig klaar. Ze draaide zich en begon Iris te kussen, en ze proefde zo haar eigen vocht op Iris’ lippen. Iris zelf werd ondertussen door Peter stevig verwend. De vinger in haar kut had plaats geruimd voor zijn lul die diep naar binnen schoof, terwijl zijn vinger nu zachtjes in haar kont gleed. Na een paar ogenblikken trokken haar spieren samen en ze schreeuwde het uit. Nog nooit had klaarkomen zo lekker gevoeld. Ze voelde iets warms op haar rug, toen peter zich terugtrok en zijn warme zaad over haar rug spoot. Ze draaide zich om en begon Peter’s harde lid zachtjes schoon te likken. De zoute smaak van zijn zaad hing nog op haar lippen toen ze Shana hevig tongde. Toen ging de bel. Snel schoot Peter terug in zijn kleren, en Shana nam Iris’ hand en nam haar mee naar de kleedruimte. Iris keek Shana vragend aan. “Het is Peter zijn vrouw”, knipoogde Shana. Iris was de schaamte voorbij en vroeg in de kleedkamer of ze Shana haar lekkere poes nog even mocht bewonderen. Shana schaterde, maar vlijdde zich neer en spreidde haar benen. Onbeschaamd keek Iris naar binnen... Iris was een vrouw geworden.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online