Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Le Mele Verdi
Als je 16 bent ziet de wereld er soms heel spannend maar tegelijk soms ook heel verwarrend uit. Ik was eigenlijk een beetje een chaoot, eigenlijk ben ik dat nog, maar het valt nu veel minder op dan toen ik bijvoorbeeld met andere kinderen op surfkamp was in Italië, in een half vervallen verblijfspension dat Le Mêle Verdi heette. . Ik ben Laura en ik was er toen 16. Ik had net de scheiding van m’n echte ouders en een woningbrand meegemaakt, dus ik was eigenlijk helemaal niet in de stemming om plezier te hebben, laat staan om te surfen. Het hele kamp interesseerde me niet. In het begin probeerden de meeste meisjes en jongens nog wel tof te doen maar ik vond hen allemaal erg dom. Ik had andere dingen om over na te denken.

16, fris figuurtje, lang bruin haar. Ja ik mocht best gezien worden, en ik was erg tevreden over mijn borsten nu ze mooie ronde vormen hadden gekregen. Ik zag de jongens vaak naar me kijken en dat vond ik in het begin wel akelig, maar na een tijdje met andere vriendinnen erover gekletst te hebben vond ik het eigenlijk best flatterend. Je zag ze dan helemaal blozen of snel wegkijken als je hen aankeek, en dan liet ik meestal m’n borsten en achterwerk nog wat beter uitkomen. Maar nu had ik daar helemaal geen zin in, het interesseerde me allemaal niet meer. Niemand begreep mij hier..

Toen het kamp halverwege was en we al een weekje de eerste lesjes achter de rug hadden, viel het me op dat iedereen probeerde om me zo veel mogelijk te ontzien. Het lag waarschijnlijk aan de totaal ongeïnteresseerde manier waarmee ik hen (en hun oerdommigheid) behandelde, en de woedebuien die ik af en toe niet meer kon verdringen. Dan ontplofte ik gewoon tegen eender wie, schold hen uit voor alles wat lelijk is. In mijn hart wist ik wel dat ze dat niet verdienden, maar het moest er gewoon uit.

Toen we de volgende dag weer naar het strand gingen om de zeilen op te tuigen, lukte het niet zo. Naast me stond een van die binken uit Leuven, die dachten dat ze alles beter wisten of beter konden. Het waren zulke blaaskaken, niet normaal! Ik had het helemaal gehad met die zijn commentaar! Ik kon me niet meer inhouden! Hij wou me helpen maar ik trok het touw uit z’n handen en duwde hem op het zeil, schold hem de huid vol dat hij zo lomp was, en trapte het dan af! Hij bekeek het maar! Het kon me helemaal geen barst schelen!

En toch. Een paar minuutjes later kwam er een jongen – Pieter heette hij geloof ik - naar me toe, en hij keek me aan zonder iets te zeggen. Ik wou hem toebijten dat hij maar beter naar iets anders keek, maar zijn ogen keken recht door me heen. Hij zijn niets, maar legde zijn hand op m’n schouder. Zachte stevige handen had hij.. en toen gebeurde er iets.. ergens klikte er iets in me. Wie was die jongen die zonder iets te zeggen alles leek te begrijpen en te beheersen? Ik had hem al eerder opgemerkt, hij was zeker goed voorzien van al het nodige materiaal. Stevige gespierde benen, lekker kontje, sterke schouders, een knap kopje, en al de bulten in zijn broek lieten vermoeden dat hij niets te kort kwam. Hij viel niet speciaal op. Hij was eerder het stille type. Dat hadden we dan misschien gemeen. Maar hij had iets over hem dat de andere jongens niet schenen te hebben. Een soort rust, een kalmte, een zekerheid die hij uitstraalde. Zijn blauwe ogen betoverden me. Ik kon niets meer doen, behalve hem aankijken.

“Gaat het wel een beetje?�, vroeg hij in plat Antwerps na een eeuwigheid. Ik glimlachte vlug dat het wel weer goed was, en aaide zijn uitgestoken hand met mijn wang. Hij liet begaan, en ik klemde zijn warme hand tussen mijn schouder en mijn hoofd. Ik sloot mijn ogen even, en voor een poos liet ik de warmte van zijn hand door me heen vloeien. Wat er toen gebeurde was sterker van mezelf. Langzaam maakte ik me van de muur los waartegen ik leunde, en zocht met mijn handen zijn lichaam. Ik kende hem niet eens, maar ik wou me helemaal in hem nestelen, in slaap vallen, de wereld laten uitdoven. Het maakte niet uit wie hij was. Hij was er. En dat was genoeg. Ik trok hem tegen me aan en legde mijn hoofd naast het zijne op z’n schouder. Zachtjes liet hij zijn hand over m’n hoofd en m’n rug strelen. Steeds steviger pakte ik hem vast. Ik kon wel wegsmelten van geluk.

Zo stonden daar we zeker enkele minuten elkaar te omhelzen. Ik wiegde zachtjes heen en weer waardoor onze benen tegen elkaar streelden. Hij fluisterde iets – vermoedelijk wou hij weer verder gaan met optuigen en surfen - maar ik luisterde niet, en murmelde zachtjes iets onverstaanbaars als antwoord. Hij keek naar mij, die 2 grote blauwe vriendelijke kijkers, vlak bij de mijne. Ik weet niet wat hij toen dacht, maar alles in mij smachtte naar hem. Ik wist niet wat me overkwam. Ik durfde mijn hoofd niet van zijn schouder halen, hij mocht niet weglopen.. Plots zoende ik hem in zijn hals. Ik was bang. Vond hij dat erg? Nee! Hij aaide me nog zachter over m’n hoofdje! Ik probeerde nog een kusje. En nog een. En toen draaide hij zijn hoofd en …. We zoenden elkaar lekker op de mond! Hij wou het ook! Oh wat was dat zalig! Wat was dat heerlijk… Eerst zoenden we gewoon, op de mond, maar al gauw draaide onze tongen rondjes en streelden ze onze lippen en tanden, en elkaar..Zijn tong verdwaalde tussen mijn lippen, en ik liet hem graag de boel verkennen.. Uit zijn hevige onervarenheid kon ik opmaken dat hij het nog niet te vaak gedaan had. Ik vond het wel prettig om weer te zoenen na al die narigheid. Zijn zachte tong voelde heerlijk aan over de mijne. Het was op dat moment alles wat kon, wat klopte voor mij. En zo te voelen ook voor hem. Mijn handen hadden hem stevig omhelsd, en ik voelde hoe zijn kruis in schokjes tegen me aan groeide. Om hem gerust te stellen dat ik het prettig vond drukte ik hem bij zijn achterste nog wat steviger tegen me aan. De geilheid gutste door mijn lijf.

Zachtjes, tijdens het zoenen, probeerde ik hem nog verder op te winden. Het werd een soort spel en ik had er plezier in. Hoe geil kon ik dit lekkere ding krijgen? Eindelijk kon ik eens iemand anders gek te maken, helemaal door elkaar schudden. Eindelijk kon ik eens controleren wat er zou gebeuren. En deze vriendelijke mooie jongen was het slachtoffer van dienst, alleen wist hij het nog niet. En hij vond het blijkbaar ook niet zo erg. Enkel zijn zwemshort en mijn badkostuum waren de enige dingen die mijn plannen nog in de weg zaten. Toen we al wat heviger aan het zoenen waren en zijn torso mijn borsten begonnen te strelen, ging ik met mijn vingers onder de rand van zn zwemshort, iets dieper over zijn achterwerk, waar ik eens lekker in kneep. “Heeej..� kreunde hij. “Shhh!� fluisterde ik hem toe en voor hij weer iets kon zeggen verzegelde ik zijn mond weer met de mijne. Nu ik een betere “pak� op hem had duwde ik mijn linkerbeen iets meer tussen zijn benen, waardoor ik de volledige omvang van zijn kruis goed kon voelen. Hij kreunde van genot, en kusten en zoende dat het een lieve lust was. Zijn blauwe kijkers waren al lang gesloten, zijn jongenslijf danste tegen me aan en zette mijn tepels in vuur en vlam. Ik kon goed voelen dat hij een stijve had gekregen, want zijn short priemde nu in mijn schaamstreek. En hij was zeker niet klein geschapen! Met mijn handen streelde ik zachtjes in zijn haar, over zijn schouders en gespierde armen, langs de zijkant van zijn rug, tot onder zijn zwemshort over zijn achterwerk. Hij had een heerlijk lichaam. Mijn vingers verkenden elke keer meer centimeters. Hij antwoordde goedkeurend met zijn vertroetelende vingertoppen die overal sporen van brandend verlangen nalieten. Mijn borsten waren ook al lang stijf geworden en kietelden nu zijn jongens torso. Hij zuchtte van verlangen. Hij leek me klaar genoeg.

“Kom!� Riep ik, en ik trok hem mee het jeugdhuis in, de trappen op.. eerst volgde hij wat onzeker maar al snel wist hij wat ik van plan was. Toen we in de slaapzaal stonden gooide ik hem op het bed en plofte daarna bovenop hem. Weer zoenden we de stukken eraf, en met een hand streelde ik over zijn hoofd, terwijl de andere zachtjes over zijn buik kietelde. Hij kon er niet goed tegen en ik plaagde hem een beetje. Heerlijk om jongens zo te laten afzien! Hij kronkelde van genot in alle mogelijke bochten.. toevallig liet ik niet zo per ongeluk mijn hand over de bult in zijn zwemshort glijden waarna hij heerlijk diep kreunde. Ik voelde zijn tong in mijn mond flitsen en draaien. Zijn hand zocht en vond de binnenkant van mijn dijen en het duurde niet lang vooraleer hij ook mij helemaal gek deed worden van verlangen. Ik stopte met kussen en keek hem recht in zijn ogen. Ik zag iets tussen verwondering en genot. “Ik wil je in mij voelen� zei ik tegen hem. Hij glimlachte maar zei niets. Ondertussen haalde ik met mijn hand zijn paal uit zijn zwemshort tevoorschijn. Ik bleef hem aankijken en begon hem af te trekken. "Oh jaaah" kreunde hij. Hij sloot zijn ogen en draaide dol met zijn hoofd. Zijn vingers draaiden over mijn zwempak tussen mijn benen op en neer. Hij voelde nu vast ook hoe nat ik al was. Het geil lekte langs alle kanten langs mijn benen. Eigenlijk wou ik die vingers diep in mij. Ik wou hem helemaal in mij... Terwijl hij lag te genieten rukte ik hem verder dol, en richtte me op zodat ik boven zijn heetrode stoeier op mijn knieën zat. Het was een erg mooie rechte penis, nog jong maar al van indrukwekkende grootte. Hij klopte en pompte helemaal. Pieter was zo geil als boter en helemaal van mij. Ik trok snel de boordjes van mijn badpak opzij en liet me een beetje lager zakken. De warmte van zijn stomende eikel versmolt met de hitsige striemende en kleverige schaamlippen. Hij kreunde genietend. Ik boog naar hem toe en begroette zijn open mond met een speelse tongkus. Toen veroverde ik zijn lichaam en schoof hij bij me naar binnen.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online