Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Avondje uit
Brigitte belde me op mijn werk op die vrijdagmiddag.
"Hee Aniet, ga je vanavond mee stappen?" vroeg ze.
"Nee joh het is vrijdag ik ben moe en heb daar nu echt geen zin in." antwoorde ik.
Ze bleef maar op me inpraten dat een drankje ergens drinken wel kon. Uiteindelijk stemde ik dan toe om lekker vroeg een uur of 21:00 wat te gaan drinken in het cafe bij ons om de hoek. Brigitte was net als ik 19 en we waren al vriendinnen sinds de lagere school. Het was altijd gezellig met haar en we hielden van leuke mannen zoals elke jonge vrouw.
Ik ging na mijn werk naar huis, at wat en ging douchen. Ik stond te twijfelen wat ik aan zou trekken en had wel zin om lekker gewaagd te doen. Ik trok mijn korte ruitrokje aan met daaronder kousen en mijn witte blouse die ik iets opengeknoopt had zodat de bovenkant van mijn bh en borsten zichtbaar was. De moeite van een string aantrekken had ik me bespaart, ik vond het wel spannend mijn kortgeknipte maar niet kaalgeschoren kutje vrij van textiel te houden. Om 21:00 uur zat ik aan de bar in het cafe en Brigitte kwam net na mij binnen. We bestelden een drankje en bekeken de aanwezige heren met een keurende blik, geen van de heren voldeed aan onze wensen. Er kwam een groep van vijf mannen tussen de 50 en 60 binnen en Brigitte en ik keken naar elkaar met een blik die alles zei, weer geen leuke kerels vanavond. De vijf mannen kwamen onze kant op gelopen en ik bemerkte dat er een tussen zat die ik toch wel op een vreemde manier aantrekkelijk vond. Hij had grijs haar en een volle baard en snor, hij was lang en droeg een spijkerbroek met een zwart overhemd erop wat een beetje open was waar een beetje borsthaar zichtbaar door werd. Onze blikken kruisten elkaar en hij liep op me af. Ik voelde me ongemakkelijk worden en probeerde me om te draaien om met Brigitte te gaan praten, op dat moment struikelde hij of het leek er in ieder geval op want hij bleef wel staan maar viel "per ongeluk" met zijn hand precies onder mijn rokje waarbij hij heel kort mijn kutje aanraakte. Toen hij weer gewoon stond lag hij zijn hand tussen mijn benen op de kruk en vroeg me of ik iets van hem wilde drinken of dat hij wat van mij mocht drinken. Ik vond het nogal een vreemde vraag en antwoorde met als ik wat van jou te drinken krijg mag jij wat van mij drinken. Hij leunde wat naar voren om te bestellen waarbij zijn hand weer onder mijn rokje gleed en hij nu wat beter voelde aan mijn kutje. Ik werd ter plekke vochtig. Hij kwam wat naar voren en fluisterde in mijn oor :"Je wil wel he want je stuurt me niet weg." Ik vond dat hij dat heel scherp had opgemerkt. Brigitte zat te kijken of ze water zag branden en ondertussen waren de andere vier mannen ook om ons heen komen staan. Ondertussen boog de man zich voorover en zoende me. Ik zoende gretig terug want ik werd behoorlijk geil van dit alles en toen onze lippen elkaar los lieten fluisterde ik in zijn oor dat ik om de hoek woonde en dat hij welkom was mee te gaan. Vervolgens zei ik tegen Brigitte: "Ik weet niet wat jij doet, of je met me meegaat maar ik ga nu naar huis." Ze besloot niet mee te gaan. De man die me gevoeld had liep achter me aan. De andere vier mannen dronken hun drankje snel leeg en kwamen al snel daar weer achteraan. Eenmaal thuis kon ik ze niet weigeren en liet ze ook binnen. De man liep achter mij aan de keuken in en greep weer onder mijn rokje, hij voelde en kneep zachtjes in mijn kutje en zoende me vol passie. Ik werd zo geil dat ik me op het aanrecht liet neuken door hem en toen hij was klaargekomen likte hij mijn natte kutje nog even. Hij riep de andere mannen om hulp. Ze kwamen allevier aangerent en wilden weten wat er was. Hij zei ze dat ik nog niet klaar was gekomen en dat hij de puf niet meer had. Dit was niet mijn bedoeling maar ik was zo geil dat het me niet meer uitmaakte als ik maar een lul in me voelde. Ze neukten me allevier daar op het aanrecht en nog was ik niet op mijn hoogtepunt. De man met wie het allemaal begon zette zijn lippen tegen mijn kutje en ik voelde zijn snor en baard heerlijk kriebelen tegen mijn zeiknatte kutje. Mijn geil maakte het nat en toen hij dan ook weer omhoog kwam om me te zoenen glibberde zijn nat van mijn geil snor en baard over mijn gezicht. Ondertussen gleden zijn vingers naar binnen en ik draaide en probeerde zo te zorgen dat ook ik nu klaarkwam. Toen zei hij dat hij nu wel wat wilde drinken van me en hij dook weer tussen mijn benen en begon te zuigen aan mijn kutje hij zoog mijn geil op en toen gebeurde me wat me nog nooit eerder was gebeurd ik spoot mijn geil ik zijn gezicht. Hij likte elke druppel op en ik kronkelde nog uren na.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online