Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn liefde voor oudere mannen, hoe het begon.
Hallo ik ben Anita, ik ben 24 jaar.
Mijn moeder is weggegaan(waarheen weet niemand) toen ik 3 was en toen ik 7 was hertrouwde mijn vader met een vrouw die al 3 zoons had. Deze vrouw is helaas toen ik 15 was overleden waardoor mijn vader met mij en mijn 3 stiefbroers(Chris toen 19, Johan 24 en Geert 29) achterbleef. De oudste 2 waren het huis al uit maar kwamen op dat moment weer (tijdelijk) bij ons wonen.

Het was voor iedereen een hele moeilijke tijd en ik uitte dat door sexueel los te gaan. Ik ging met vriendjes van school naar bed maar vond het al gauw niet leuk omdat ze me voor hun genot gebruikten en het mijne was niet belangrijk voor ze.

Het was op een zaterdagavond, mijn vader had een bedrijfsfeest en mijn stiefbroers zouden uitgaan maar gingen altijd laat pas weg. Het was 19:00 uur en ik ging douchen, ik zou daarna lekker mijn pyjama aantrekken en op de bank opgekruld een filmpje gaan kijken. Omdat we in een oud huis woonden zat er geen werkend slot op de badkamerdeur. We zeiden altijd dat we gingen douchen en dan kwam er ook niemand de douche in.

Die avond had ik gezegd dat ik ging douchen en deed dat dus ook. Ik stond met mijn haren in de shampoo en mijn ogen dicht toen ik heel zacht gekraak van de deur hoorde. Ik zei:"Jongens een beetje respect ik zei toch dat ik ging te douchen?" Maar ik had de zin uitgesproken en ik voelde een warme hand over mijn borsten voelen en een tweede hand over mijn buik die richting mijn kutje bewoog. Ik spoelde snel mijn haar uit en wreef mijn ogen schoon en opende ze. Ik zag dat Geert voor me stond en zijn handen voelden over mijn naakte lijf. Ik werd opgewonden maar zei dat dit niet kon. Hij was mijn stiefbroer en dan ook nog eens 14 jaar ouder. Hij vroeg me of ik al eens sex had gehad en toen ik dit bevestigde zei hij dat dit zeker nergens op sloeg met leeftijdsgenoten. Ik kon niet anders dan ja zeggen en vroeg me af hoe hij dit kon weten. Hij zei dat hij ook wilde gaan douchen (dat was dus waarom hij naakt was) en dat hij me bij deze gelegenheid eens ging verwennen zoals hij wilde dat een man mij verwende. Ik werd erg geil maar probeerde nog verstandig te blijven en zei "nee Geert dat kan je niet maken." Maar voor ik het wist gleed Geert's hand tussen mijn dijen omhoog naar mijn kutje die al behoorlijk nat was. Hij zei plagerig "nee ik merk het dat je niet wilt." Hij begon me te voelen en te likken over mijn hele lijf mijn kutje werd vakkundig gelikt en gezoend, zijn tong schoot een paar keer plagerig mijn kutje in. Ik werd wild en begon te graaien naar zijn kruis. Hij kwam omhoog en gaf me een heerlijke tongzoen waarmee ik mijn eigen geil proefde. Eindelijk had ik nu ook zijn inmiddels al wat gezwollen lul in mijn handje en begon er zachtejs aan te trekken. Al snel groeide deze tot een mooie stevige paal. Ik ging door mijn knieen en begon Geert te pijpen, op dat moment kwam Johan ook de badkamer binnen met enkel een handdoek om zijn middel want ook hij wilde gaan douchen. Hij betrapte ons dus. Ik schrok maar Geert zei : "Johan kom eens helpen ze moet nodig eens echt goed verwend worden." Ik liet Geert's lul uit mijn mond glijden en zei dat dit echt niet kon, nu werd het wel heel erg. Maar Johan zat al op zijn knieen achter me en wreef zijn nog slappe lul tegen mijn inmiddels kletsnatte kutje. Terwijl ik Geert verder pijpte voelde ik Johan's lul steeds harder worden tegen mijn kutje en hij duwde zachtjes met zijn eikel mijn schaamlipjes uit elkaar en duwde het puntje net mijn kutje in. Op dat moment wilde ik hem helemaal in mij voelen maar hij trok terug en ging staan. Hij ruilde van plek met Geert en terwijl Geert op zijn knieen achter me ging zitten en mij naar zich toetrok om me op zijn lul te zetten zag ik dat Chris nu door de kier van de deur stond te kijken naar dit alles. Ik werd er bloedgeil van en was in alle staten. Geert spoot me helemaal vol en likte vervolgens mijn kutje na. Johan was inmiddels keihard en kwam bijna in mijn mond klaar. Ik stopte even gaf een plagerige beet in Johan's eikel. Hij spoot direct en weer was ik onbevredigd terwijl de mannen lekker waren klaargekomen. Ik lonkte naar Chris terwijl het sperma van Johan nog over mijn kin druppelde en die kwam binnen met zijn kleren nog aan maar wel een duidelijke paal in zijn broek. Snel ontkleden we hem met zijn drieen en Chris kwam bij me staan tilde me iets op en duwde me tegen de muur terwijl zijn lul diep in me verdween. Na 3 of 4 keer stoten kwam hij al klaar. Tja hij was ook de jongste dus ik had ook niet anders verwacht. Ondertussen was Geert's lul weer slap en ik vroeg hem wanneer hij dacht mij te verwennen want tot nu toe was ik nog niet tot het hoogtepunt gebracht. "Geduld lief zusje geduld" zei hij. En hij draaide de douche uit en tilde me op en nam me mee naar mijn slaapkamer. Johan en Chris liepen erachteraan want ze wilden niks missen van deze geile show. Geert legde me teder op bed en begon mijn lichaam opnieuw te bevoelen, dit keer met een intense bewondering alsof hij iedere huidcel apart wilde ervaren. Hij kuste me teder in mijn nek en sabbelde aan mijn oor. Ik kronkelde van plezier en riep tot mijn eigen schrik heel hard: "IK WIL KLAARKOMEN, HELP ME!" Hij bleef kusjes geven nu op mijn borsten mijn buik en uiteindelijk sloten zijn lippen heerlijk om mijn lipjes, zijn tong rolde er tussendoor. En verdween opnieuw een paar keer plagerig in mijn kutje. Hij likte daarna mijn kontje ook en dat gaf een lekker gevoel ik pakte zijn hoofd en trok hem ongecontroleerd een beetje omhoog zodat zijn mond recht voor mijn kutje was ik duwde zijn gezicht tegen mijn kutje en voelde zijn lippen tegen mijn lipjes en zijn tong schoot opnieuw mijn kut binnen dit keer draaide hij er rondjes mee en tot mijn verbazing spoot mijn geil in zijn mond en over zijn gezicht. Ik gilde het uit en hoorde op dat moment Johan en Chris ook kreunen en zag nog net hoe hun zaad langs hun lul en hand liep.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online