Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

zoete zonde
Tuuut, Tuuut gaat mijn gsm; ik strek me uit en neem hem vanop het nachtkastje (-Onze afspraak vanavond gaat ng dr? xxx-). Half slapend sms ik terug, (-ja hr :) -).
Ik rek me uit en kijk naast me, daar ligt een prachtige blondine te gluren van onder de lakens. "Goeiemorgen fluister ik naar haar, goed geslapen?" ze knikt van ja en rekt zich uit. Het laken gleid van haar af en ik kan haar prachtig gevormde borsten zien, flashbacks van vannacht trekken langs mijn netvlies. Haar heerlijke zoete smaak, haar tong tegen mijn clitje en haar gekreun toen ze klaarkwam.
Ze kijkt naar mij en glimlacht uitdagend " waar is hier de badkamer schat" vraagt ze. Ik wijs haar waar ze naartoe moet en val terug in du kussens. Ach wat een zalige nacht, ik voel de geilheid weer opkomen van gisteranvond toen ik haar mee naar huis vroeg, ik sta op en loop haar achterna naar de douche. Daar staat ze in de douche haar rug naar me toegekeerd en haar gezicht onder de waterstraal, ze heeft me niet horen binnenkomen. Ik schuif de deur van de douche open en stap naar binnen. Nu heeft ze me wel gehoord, ze glimlacht verleidelijk "Ik vroeg me al af waar je bleef", ik laat een zacht gegrom horen en bijt haar zachtjes in de nek, ze kreunt en wil zich omdraaien. Ik fluister zachtjes van nee en plaats haar handen tegen de muur. De douche blijft water over ons stromen, terwijl ik haar hals en oor lik en zachtjes met één hand tussen haar benen ga, Ik voel het geil tussen haar benen en breng langzaam 2vingers binnen. Ze kreunt zachtjes om meer.
Ik ga even uit de douche en vraag haar om zo te blijven staan, gelukkig heb ik mijn dubbele dildo laten liggen in de badkamer vorige week. Ik zet hem in de juiste positie en breng hem bij mij binnen, het deel dat over is steekt recht vooruit klaar voor de actie. De groene kleur ervan maakt het geheel leuk om te zien. Ik ga de douche weer in en voel de warmte van het water. Ze staat nog steeds met haar rug naar me toe, maar ze heeft gezien wat ik gaan halen ben. Weer streel en zoen ik haar en breng 2vingers naar binnen, ze druipt nu. ze voelt de dildo porren tegen haar rug. Ze kreunt luider en ze vraagt om meer. Langzaam duw ik de dildo langs achter in haar grotje. Ze kreunt weer "dat heb ik nog nooit gedaan". Ik voel dat ik diep genoeg zit en begin haar langzaam te neuken langs achter. Met elk stoot die ik haar geef, neuk ik ook mezelf met de andere kant de dubbele dildo. Ze vind het lekker en begint zig harder en rapper op de dildo te duwen. Daar staan we in de douche, 2 vrouwen die elkaar neuken. Ik voel mezelf geil worden en mijn vagina opspannen. Ik kom klaar maar blijf haar verder neuken want ze vind het zo lekker. Dan voel ik haar schokkend klaar komen, voorzichtig trek ik terug en haal de dildo uit me. Ze zucht luid draait zich om en begint me wild te tongkussen, "ik ben nog nooit geneukt door een vrouw, het was zalig." we spoelen ons af en gaan uit de douche. Ik ga naar mijn kamer en ga languit naakt op bed liggen,"even uitrusten" zeg ik. Ze glimlacht ondeugend naar me en kruipt over het bed naar me toe. "rust maar uit" zegt ze, terwijl ze langzaam tussen mijn benen glijd. Ik kan me haar vaardige vingers van gisteren herinneren maar nu komt ze met haar hoofd naar mijn kutje toe. Ik voel hoe ze me begint te likken en vingeren. Ik ga achterover liggen en geniet van haar, terwijl ze me grondig uit likt. Ik lig te kreunen, en zij vraagt aan me van wie dat smsje was ik zeg:" ik heb vanavond een afspraakje met mijn oude leerlingenbegeleidster, toch niet jaloers?" Even kijkt ze op en glimlacht ze,"nee hoor". Weer gaat ze grondig door, tot ik kreunend klaarkom. Ze komt glimlachend van tussen mijn benen, en gaat naast me liggen op bed. Ik sta op en zeg:" dat was een van mijn langste one night stands" giechelend vraagt ze of ik haar nummer wil zodat we het nog eens kunnen herhalen. We wisselen onze gsm-nummers uit en onze namen. Ze kleed zich aan en glimlachend nemen we afscheid aan de deur.

Eenmaal alleen neem ik mijn gsm en sms naar mijn oude leerlingenbegeleidster die me vanochtend heeft wakker gsmst. (-Ik moet al heel de mrgn n je denken, kn nt w8en tt vnvnd, xxx-)


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online