Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gerrit & ik
Ik was 18 jaar en wilde graag een vriend hebben. Ik was wat eenzaam, had gereformeerde ouders die het niet goed vonden dat ik avondjes ging stappen met vriendinnen ik mijn lichaam was echt toe aan seks. Toen ontmoette ik Gerrit. Ik studeerde dieettiek en had een bijbaantje bij een sportzaak. Gerrit kwam een aantal zaterdagen achtereen wat kopen. En de vierde zaterdag, toen ik hem hielp met het aanpassen van wat zijn tweede winterjas zou worden van dat seizoen, vroeg hij mij mee uit naar de film. En zo geschiede. Ik stond compleet in brand. Ik vond Gerrit een waanzinnig aantrekkelijke jongen. Hij was 26 en werkte bij een bouwbedrijf. Een totaal ander slag mensen dan bij mij op de universiteit. Maar dat gaf niks, want vanwege mijn strenge ouders (ik woonde nog thuis) zat ik toch elk weekend in het dorp in plaats van het wilde studentenleven in de stad te leiden. Dus deze jongen paste wel bij mij. We gingen dus stappen. Ik had me mooi opgemaakt, leuke kleren aangetrokken, niet te uitnodigend (dat soort kleren had ik niet) maar wel een mijn bloesje een knoopje meer los dan mijn moeder toestond. We hadden niet veel gemeen, Gerrit en ik, daarom spraken we niet veel en kwam de film kijken goed uit. Maar waanzinnig aantrekkelijk vond ik hem, met zijn donkerblonde warrige haar, lekker fris geschoren en zo. Ik wilde hem gelijk al zoenen. Tijdens de film sloeg hij een arm om mij heen. En ik nestelde me lekker in zijn arm. Onze hoofden kwamen steeds dichter naar elkaar toe en uiteindelijk waren we heerlijk aan het zoenen. Onze tongen gleden heerlijk langs elkaar heen en ik had dat wel uren kunnen doen. Waren het niet dat de lichten aangingen en ik het niet nodig vond dat iedereen kon zien dat Julia de dochter van de koster zat te tongen met Gerrit van het plaatselijke bouwbedrijf. Hij bracht mij thuis in zijn auto en voordat hij mij thuis afleverde zoenden we nog heerlijk. Een week later gingen we weer uit, toen naar een café. Ik kwam erachter dat Gerrit een vaste vriendengroep had, ze kwamen bijna elke vrijdag en zaterdagavond bij elkaar bij John en Leontien, het stel dat al samenwoonden. ook gingen ze geregeld uit en zaten in hetzelfde voetbalteam. Allemaal hadden ze ook vriendinnen, die gingen overal mee naar toe. Gerrit had nooit een vriendin, omdat hij niet zomaar een meisje wilde. "Ik vind je lief "zei hij, "je hielp me zo lief in de winkel en ik voel me helemaal op mijn gemak bij jou, daarom wilde ik met jou uit, maar dat durfde ik pas na 2 winterjassen, 1 paar voetbalschoenen en een dure sportieve broek." Ik zou je als vriendin willen hebben. Net als de andere jongens, dat je dan ook meegaat met mij elke weekend. Het leek me heerlijk. Ik was behoorlijk eenzaam, paste niet zo goed bij de studentes op de universiteit. En Gerrit, eigenlijk paste Gerrit ook niet zo goed in zijn eigen clubje thuis. Hij was op zijn manier ook wat eenzaam en had behoefte aan een vriendin. Hij bracht me thuis die avond, we zoenden heerlijk in de auto en ik drukte mijn lichaam tegen hem aan. Hij vond het ook heerlijk. Vlak voordat ik naar huis ging vroeg hij mij:"Julia, ik wil je heel graag als vriendin, maar ik wil ook seks, net als de andere jongens, ik wil een meisje waar ik alles mee kan, uitgaan, lief voor zijn, een huisje kopen op den duur, maar ik wil ook seks hebben met je, wil jij dat wel?" Nou seks leek mij echt geen probleem. Ik vertelde hem geen ervaring te hebben maar overal voor open te staan, tongen vond ik al heerlijk. Hij hoefde niet bang te zijn dat Julia van de pastoor wenste te wachten tot het huwlijk. Julia vond 18 jaar lang genoeg!! We besloten nog heerlijk te tongzoenen voor ik uitstapte en hij liet zijn hand over mijn bloesje langs mijn borsten gaan. En ik liet hem begaan, stak mijn borsten juist uitnodigend vooruit en ik voelde mijn tepels hard worden. Dit kon wel eens heerlijk uitpakken de komenden periode!! We belden een aantal keren met elkaar die opvolgende week, hij kwam eens bij mijn ouders koffie drinken (ze vonden hem natuurlijk wel aardig maar niet echt een goede partij) en aansluitend maakten we een wandeling waarbij we zoenend op een bankje in het parkje eindigden. We tongenden weer heerlijk en zijn hand had verdween deze keer in mijn bloesje in plaats van erover te wrijven. Ik vond het zalig, Ik had een laaguitgesneden beugelBHtje aan en hij had ze met zijn hand uit de cup geschept, ze wipten eruit en zijn ruwe werkhanden wreven over mijn gevoelige tepels, ze werden helemaal hard en ik voelde het warm worden in mijn kruis. Als was even heerlijk. Gerrit vertrouwde mij toe het heerlijk te vinden dat we verkering hadden. En heel nieuwsgierig te zijn naar de rest van mijn lichaam. Hij wilde graag dat ik vrijdag meeging naar zijn vriendenclub en wilde dan daarna nog meer en meer van mijn lichaam te zien krijgen. Het leek mij een heerlijk idee, ik deed er graag aan mee. Ik vertelde hem in alles zijn vriendin te willen zijn, ook met mijn lichaam.
Die bewuste vrijdag had ik me leuk aangekleed. Laarzen, rokje tot aan de knie en een mooi bloesje. Gerrit zag er ook heerlijk uit in een mooie bloes. We reden in zijn auto naar het huis van John en Leontien. Leontien was een prachtige meid met mooi donker haar en haar John was een mooie, snel bewegende jongen met zwart krullend haar. Hij had iets itliaans. Ze waren supergelukkig samen en konden niet van elkaar afblijven. Ze hadden al zeker 6 jaar verkering dus hun enorme lichamelijkheid verbaasde me. En ik vond het mooi. Ze hielden echt van elkaar en vonden elkaar heerlijk. Zo wilde ik het ook met Gerrit. Ik besloot spontaan dat ik die avond bij het afscheid nemen extra enthousiast zou reageren op zijn toenaderingspogingen. Nou, daar kreeg ik alle tijd voor. De andere jongens vond ik eigenlijk niet eens zo heel aardig. Drukke luidruchtige jongens met allemaal een auto die ze verlaagd hadden en van spoilers hadden voorzien. Veel gepraat over de auto en veel grapjes over seks. Hun meisjes waren echt een accesoire. Ze beslist hun best hadden gedaan op hun uiterlijk, maar wel wat veel make up en laaguitgesneden werk. Leontien was veel meer classy dan zij dat waren. De jongens waren wel nieuwsgierig naar mij, want die stille niet onknappe Gerrit had nou eindelijk ook een meid. John was lief en stelde echt oprechte vragen. Hij wist al langer dan Gerrit me erg leuk had gevonden sinds hij in die sportzaak kwam. Om half 12 stonden alle jongens op en gingen weg, want de ochtend erop moest er gevoetbald worden en de meisjes moesten allemaal rond half 1 thuis zijn. Er was precies nog tijd om nog even een `plekje te zoeken`. Leontien was giechelend van de wijn en bekende blij te zijn dat haar plekje nu gewoon bij John in bed was sinds ze samenwoonden. John en leontien zwaaiden iedereen uit en ik kon al zien dat John niet van haar af kon blijven, daar zo belist wat gebeuren die nacht. Gerrit vertelde mij in de auto dat alle jongen met een meisje het laatste uurtje op een parkeerplaats doorbrachten om lekker wat te zoenen en zo, en wilde weten hoe ik daarover dacht. Nou graag, want dat zoenen bij mij in de buurt in de auot sprak me beslist minder aan, stel dat mijn vader dat zou merken of de buren het zouden zien. Wij reden achter de anderen aan en de andere jongens singnaalden naar hem en er kwamen smsjes binnen met goede raad. Iedereen gunden hem wel een pleziertje met een meisje. Het was wel wat bizar, al die auto´s op een parkeerplaats net buiten het dorp. We stonden daar met 10 auto´s verdeeld over de parkeerplaats, wij zochten een rustige hoek op en doofden net als de anderen de lichten. En daar zaten we in het donker, met voor het eerst een heel uur de tijd voor elkaar. We begonnen te tongen, hetgeen we zo goed konden. Ik wilde niet truttig zijn en knoopte mijn bloesje vast los. Gerrit werd blij van mijn actie. Zijn enthousiasme ontroerde me, ik vond Gerrit echt een lieve jongen en al tongend liet ik het bloesje van mijn schouders glijden en zat ik in mijn BH in de auto. Een sexy laag uitgesneden gevalletje dat mijn borsten lekker opduwde en waarvan mijn moeder het bestaan niet wist. Ik hield hem zorgvuldig uit de wasmand. De ruiten besloegen en al tochzoenend had Gerrit mijn BH los gedaan, liet hem van mijn armen glijden en begon weer heerlijk mijn zijn ruwe werkhanden mijn tepels te wrijven. Er zullen ongetwijfeld verfijndere technieken zijn. Maar ik had geen ervaring in seks, en mijn lichaam had een enorme honger naar seks, dus ik vond zijn ruwe pogingen heerlijk. Ik liet me heerlijk ontspannen onderuitgezakt tongen en liet mijn tepels wrijven. Gerrit liet onze stoelen zakken zodat we languit konden liggen. Ik lag languit, zonder bovenkleding, stijve gevoelige tepels tussen zijn ruwe vingers en Gerrit lag half op mij. Hij was opgewonden en haalde wat hijgerig adem. `Julia`zei hij, ik heb hier zo lang op gewacht, hier te liggen met een meisje. Je bent meegeweest vanavond, vanaf nu ben je mijn vriendin, ik wil wat de andere jongens ook doen, ik wil alles vanavond. Zo snel had ik dat niet verwacht, ik schrok een beetje en wilde nog wat denken over mijn antwoord. We tongden nog wat verder, dat gaf me wat bedenktijd. Maar het bleek dat Gerrit niet echt een vraag gesteld had, dit was een mededeling. Ik zou gewoon genomen worden!! Hij tongde wat dwingender met mij en liet een had over mijn been omhoog glijden onder mijn rokje. Ik kon er niet veel aan doen, ik lag half onder de grote sterke Gerrit op een onderuitgeklapte autostoel en zat klem tussen Gerrit zijn gewicht en de wanden van de auto. En ik vroeg me af of ik er wel wat aan wilde doen. Ik wilde eigenlijk niet vanavond al seks. Van mij had dat getong en gewrijf over mijn tepels nog wel een paar avonden kunnen duren. Maar ik had Gerrit bepaalde dingen min of meer toegezegd en ik wilde nu niet terugkrabbelen. In de auto´s op de parkeerplaats om ons heen gebeurde waarschijnlijk hetzelfde, ik wilde niet als enige moelijk doen. En ik wilde ook niet dat mijn lieve Gerrit morgen bij de voetbal weer degenen was die geen seks had gehad, zelfs niet nu hij ook een meisje had, daar was hij veel te lief voor. Mijn Gerrit mocht ook!! Zijn hand had mijn slipje gevonden en al tongend begon hij over de stof van mijn slipje mijn kruis te wrijven. Hij wist niet echt wat hij deed, maar het maakte niet uit, ik was niets gewend en vond het idee alleen al dat er eindelijk, na jaren mastruberen en mezelf helpen een lekkere ruwe mannenhand over mijn slipje wreef heerlijk. Na een aantal keer over mijn slipje wrijven hijgde hij mij in het oor`Julia, maak mijn broek los` terwijl hij het zij pakte hij mijn hand en bracht die naar zijn broekriem. Hij liet mijn had daar en ging weer verder met wrijven over mijn slipje, flink ruw. Ik was wel al vochtig geworden, dat moest hij voelen door de stof heen, die vochtige warmte, dat was waarschijnlijk ook de reden dat hij er zo aan toe was dat zijn broek open ging. Ik maakte zijn riem los, deed de knoop open en de rits naar beneden. Hij bleef ondertussen ruw wrijven en dwingend tongen. Tussen het tongen door hijgde hij dwingende instructies. Ik voelde me wat angstig en opgewonden tegelijk. `Pak mijn pik uit mijn slip Julia!! hijgde hij en begon nog harder mijn slipt wrijven. Ik gleed met mijn had in zijn slip en daar richte zijn pik zich al op, gebruikmakend van de ruimte die er was vrijgekomen. Gerrit had een behoorlijk grote pik, flink dik ook, ik wist echt niet hoe dat er bij mij in moest komen. Ik had een arm om zijn nek heengeslagen, hij lag nog steeds half over mij heen, en in mijn andere hand zat dus nu zijn pik. Hij stopte even met mijn kruis wrijven om mij te laten zien wat hij van mij wilde. Hij pakte mijn hand met de pik erin beet en liet me voelen hoe hij vastgepakt wilde worden. Hij drukte mijn hand aan en liet mijn hand trekkende bewegingen maken over de lengte van zijn pik. `Trek me schatje, toe maar, dat is heerlijk voor een man`Lekker stevig doen, ga maar door daarmee terwijl ik dingen bij jou doe, niet stoppen!! Ik deed heel erg mijn best, mijn hand zat stevig om zijn grote pik en ik wreef en trok zijn pik. Zijn hand ging weer terug naar mijn slipje en trok in een keer het slipje naar benenden. Benen wijd meisje, doe je benen wijd voor je man, hijgde hij mij toe. Ik deed ze wijd was heel angstig. Ik lag daar in de auto, mijn hijgende vriend die ik nog nauwlijks kenden, alleen van een beetje tongzoenen en tepels wrijven half over mij heen. Zijn grote dikke pik in mijn hand en nu moesten mijn benen wijd. Maar ik wilde alles doen wat Gerrit mij zei. Ik wilde echt zijn vriendin zijn. Ik spreide mijn benen en daar was zijn grote ruwe werkhand op mijn kutje. Hij begon me nu echt stevig te wrijven. Wreef over de hele lengte ook lekker tussen de schaamlippen en ik werd vochtig of ik wilde of niet. En ik bleef braaf zijn pik trekken. Goed zo Julia hijgde hij, goed zo meisje, je bent echt een lekkere schat en je word vochtig. O lekker meisje, je bent een gewillig schatje!! Ik moest zijn pik loslaten, even stoppen met wrijven omdat hij bang was dat het `te snel
zou gaan. Ik had geen flauw idee wat er `te snel`zou gaan, maar kwam er gauw achter. Gerrit ging een stapje verder. Hij had niet echt van een clitoris gehoord, maar had zo stevig gewreven dat die ook wel mee gewreven was, nu ging hij over op ander werk, hij liet een vinger tussen mijn schaamlippen verdwijnen en begon daar seks bewegingen mee te maken, zoals zijn pik zou doen als we echt seks hadden. Ik was wat overrompeld en had allebei mijn armen om zijn nek, nu ik niet meer mocht trekken. Mijn rokje was helemaal om mijn middel geschoven inmiddels, zijn broek was los, pik hing eruit. Ik had mijn benen wijd en zijn vinger zat in mij. Ik had het wel warm gekregen inmiddels van al deze dingen. Of ik echt zin in seks had weet ik niet, maar mijn lichaam voelde wel de noodzaak. Net als in een natuurfilm, de vrouwtjes laten zich nemen door de mannetjes zonder dat ze nou echt gemancipeerd bedacht hebben dat ze zin hebben, het moet gewoon, de natuur neemt het over. Dat was ook bij ons zo. Gerrit had een stijve en vreselijk veel zin, en ik was zijn meisje en was beschikbaar. En ik was er trots op, dat ik nu mijn Gerrit kon laten zien dat ik als vriendin een goede keus was. Mijn zijn vinger in mijn kutje begon hij mijn zijn volle gewicht op me te liggen. Benen wijder hijgde hij. We gaan het doen Julia, ik ga je nemen schatje!! We gaan neuken. Ik ga je echt lekker helemaal nemen!! Ik was bang en toch opgewonden te gelijk. Hij lag op me, zijn ene arm om mijn schouder om zich mee af te zetten, de andere hand dus met een vinger in mijn kutje. Zijn pik liet hij langs zijn vinger gaan en nu ruste zijn vinger tegen mijn schaamlippen aan, op de plek waar zijn vinger in mijn kutje zat. Hij haalde zijn vinger uit mijn kutje en liet tegelijk zijn pik door mijn schaamlippen heen gaan. Ik voelde het topje erdoor gaan. Benen wijd schatje, kom op wijder!! Hijgde hij, we gaan het doen, doe ze lekker wijd!! Ik wist me geen raad, ik wist echt niet dat mijn benen zo wijd moesten om seks te hebben. Ik trok ze uiteindelijk op en dat hielp, dat kantelde mijn bekken zodat hij makkelijker naar binnen gleed. Centimeter voor centimeter voelde ik hem in de volle lengte naar binnen glijden. Ik kreunde omdat mijn kutje echt te klein voelde voor zijn pik. Ik voelde een soort van opbollen van binnen. Hij reageerde op mijn kreunen, moedigde mij hijgend aan. Goed zo Julia, lekker wijd die benen, laat me je nemen, echt, we gaan genieten meisje. We gaan seks hebben!! Opeens zat hij er helemaal in, over de volle lengte. Ondanks zijn gewrijf over mijn kutje, en mijn opwinding, was ik toch echt niet opgewonden en klaar genoeg voor seks. Gerrit was echt veel te onervaren om een meisje echt nat te krijgen zodat het allemaal soepel loopt. Dus ik echt in mijn kutje nog wat droog. Hij moest flink duwen om er helemaal in te kunnen. En ik had wel wat gekreud. Pijn deed het niet, het voelde gewoon heel stroef. Toen hij er helemaal in zat trok hij zich er weer een stuk uit. Ik kreunde weer, ook dat ging stroef. Gerrit vond mijn gekreun fantastisch. Oh Julia, lekker geil meisje van me!! Ik deed enorm mijn best, benen flink wijd en opgetrokken ondanks mijn angst, liet hem zijn pik helemaal naar binnen schuiven. Of ik een geil meisje was weet ik niet, maar wel een meisje dat hij haar best wilde doen en haar vriend echt de kans wilde geven om haar helemaal toe te eigenen. Hij duwde zijn pik weer over de volle lengte in mijn kut en ik voelde mijn hele kut stroef om hem heen. En hij ging weer terug, en weer heen. Hij hijgde,ik steunde en hijgde wat. En toen ging het soepeler, het vocht begon eindelijk te komen diep in mijn kutje waar zijn pik zat. Ik werd nat en hij kon soepel in en uit bewegen. Het stroeve gevoel was nu weg. En Gerrit ging er helemaal in op. Hij hijgde en steunde in mijn oor. Gleed over mijn lichaam en zette zich af tegen mijn schouders om te kunnen stoten. Hij had het enorm heet en zweete, want hij had bijna al zijn kleren nog aan, alleen zijn broek was los om zijn pik de vrijheid te geven. Bij mij was er wel meer uit. Bij elke stoot hijgde hij zwaarder. Ik vond het een enorm opwindend idee dat ik in zijn auto lag met opgetrokken benen met laarzen aan, mijn rokje omhoog geschoven, mijn slipje ergens in de auto met BH en bloesje. Mijn kreunende en hijgende vriend die in mij lag te stoten. Ik voelde me uiterst sletterig en het beviel me wel. Ik hijgde ook en begon mee te bewegen met zijn ritme. Bracht mijn heupen omhoog als hij wilde stoten en verlangde naar de volgende stoot zodra hij zich terugtrok om opnieuw te stoten. En hij ontzag me niet, hij stootte flink door, ook toen het stroef ging in het begin, toen ook wilde hij echt zijn hele pik erin hebben. Ik voelde zijn ballen schommelen tegen mijn kutje bij elke stoot. Een opwindend gevoel. Ik hijgde, kreunde, hoorde het soppige geluid dat mijn kutje was en had het inmiddels ook heet. Opeens voelde ik Gerrit even nog groter worden bij mij van binnen en toen moest hij spuiten met een kreun. In drie flinke stoten spoot hij alles erin en hij bleef zo nog even liggen. Toen we uitgehijgd waren was het al bijna half een. Uit mijn kutje lekte het zaad, Gerrit gaf me mijn slipje aan om het aan te trekken en zo op te vangen. Ik deed mijn bloesje en BH weer aan. Fantsoeneerde mijn haar wat bij het lampje in de achteruitkijkspiegel. Ik zag twee stralende ogen en flink rode wangen, was ik dat. Gerrit veegde intussen de ramen schoon en starte de moter om weg te rijden. Ik was de andere auto´s totaal vergeten, zij waren nu ook allemaal bezig met wegrijden en toeterde en signaalde naar Gerrit. Zij gunden hem zijn seks wel! Gerrit signaalde enthousiast terug. Bij mijn huis aangekomen, tongzoenden we nog wat, nu deze sekservaring was ik helemaal niet terughoudend meer met zoenen, ik tongzoende vol overgave mee. Gerrit zou me uit mijn werk komen halen en we zouden dan uitgaan met de groep. Ik hoorde er nu echt bij als zijn vriendin en we zouden nog veel van dat soort neukpartijtjes houden volgens Gerrit. Dit was nu mijn nieuwe leven. Mijn grote lieve vriend van het bouwbedrijf met zijn grote ruwe handen en ik met mijn benen wijd in de auto. Ik giechelde bij het idee van Julia van de pastoor die nu elk weekend met haar benen wijd zou gaan voor Gerrit. Ik was geschrokken van hoe ontzettend onderdanig ik zo graag beschikbaar wilde zijn voor zijn lusten, wilde luisteren naar zijn grote pik en mijn benen wijd voor hem doen als zijn gevoelens zo urgent waren. Hoe ontzettend ik wilde zwoegen en zweten achterin de auto. Hoe hij van mij zonder noemenswaardig voorspel stroef en droog bij mij naar binnen mocht glijden voor een vluggertje en me al neukend nat mocht maken in plaats van zelfbewust en geemanicpeerd zoals een studente sociologie betaamd eerst eisen dat er uitvoerig gevingerd en gebeft diende te worden. Nee, ik was echt een primitief gehoorzaam dorpsmeisje. Gewoon benen wijd en kreunen als je man dat wilt. En kreunend en steunend zijn grote pik ontvangen. Ik was keurige Julia, maar voor hem wilde ik een sletje zijn dat elk weekend genomen kon worden.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online