Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Als ik naar je mag kijken
Een fantasie van mij is dat jij samen met je vriend lekker een nachtje verwend wordt door 2 mannen. Het blijft me echter enorm opwinden om een vrouw op die manier lekker te kunnen verwennen.


Hoe kunnen we iets afspreken? Speciaal voor jou en om de seks spannend te houden heb ik een mail adres geopend: maxteacher@hotmail.com

Misschien kunnen we via dat mailadres samen fantaseren over onze seksuele fantasieën en elkaars wensen wat beter leren kennen voordat we daadwerkelijk elkaar gaan verwennen.

Ik mezelf Tom voor jou en voor ons spelletje. Graag zou ik naar jou willen kijken als je aan het douchen bent en als je je handen over je natte naakte lijf laat glijden. Het schuimende zeep maakt je lichaam glimmend en je handen masseren alle gevoelige plekjes. Je nek, je borsten, je tepels, je buik, je zachte schaamlippen, billen en je anus. Daarna zou ik op je wachten in bed, je zou de badkamer uitkomen met je heerlijke naakte lijf. Je borsten steken recht vooruit en je tepels zijn al stijf van de opwinding. Je knopje is al hard en je schaamlippen zijn lekker vochtig van geilheid. Je komt uitdagend voor me staan en mijn handen glijden over je borsten en buik. Langzaam komen mijn lippen naar je naakte kutje en kussen jouw schaamlippen, mijn tong verdwijnt tussen jouw lippen en raakt je knopje…je schokt. Langzaag trek ik je op bed en lik je overal en eindig tussen je benen, net op de juiste plek om je knopje te kunnen bedienen. Het duurt niet lang of je hele lichaam kronkelt en trekt zich samen, je orgasme duurt wel even. Je geniet. Nog voordat je jezelf hebt hersteld kruip ik over jouw schokkende lijf heen en duw mijn eikel door je warme en natte lippen naar binnen. Aanvankelijk langzaam maar al snel steeds dieper en harder stoot ik mijn penis bij je naar binnen. Ik geniet als ik je groet borsten op en neer zie bewegen op het ritme waarmee ik je neuk. Na een poosje draai ik je op en zet je neer op handen en knieën. Daar sta je voor me met je lekkere kont naar achteren en je borsten hangend naar beneden. Je tepels nog hard als ik ze kneed tussen mijn duim en wijsvinger. Je reet staat omhoog en ik zie je schaamlippen nat en wachtend op meer. Ook je lekker anus wil meedoen met al het seksgeweld. Ik streel je billen en voel je anus en ga dan voorzicht naar je schaamlippen waar ik mijn vingers naar binnen laat glijden. Je bent zo nat dat de nattigheid er uit druppelt. Deze geilheid gebruik ik om met je anus te spelen en te masseren. Je stelt jezelf helemaal voor me open als mijn vinger langzaam je anus penetreert. Je kreunt, het is spannend! Je wiegt op en neer zodat je voorzichtig begint te genieten van mijn vinger in je anus. Ondertussen stop ik mijn stijve en kloppende penis in je kutje en begin je opnieuw te neuken. De heerlijke soppende geluiden geven aan dat het spel in alle heftigheid wordt gespeeld. Je anus in ondertussen zo lekker gemasseerd en nat dat deze ook wat lekkers verdient. Ik haal mijn penis uit je kutje en druk mijn eikel stevig tegen je anus. Voorzichtig voer ik de druk op in langzaam verdwijnt deze in jouw strakke holletje. Je kreunt en geniet van al dat lekkers. Je vingers vinden hun weg naar je knopje en masseren stevig je genotsknots. Mijn penis glijdt langzaam dieper en gaat op en neer, ik moet me inhouden om je niet meteen vol te spuiten met mijn warme zaad. Als ik bijna klaar kom haal ik mijn penis weer uit je anus en ik draai je weer om. Je zit op het hoofdeind van het bed, je benen ui telkaar en je lippen staan open. Terwijl jij jezelf vingert trek ik mezelf langzaam voor jou af. Je vindt dit zo’n geil gezicht en het duurt niet lang of je komt alweer schokkend klaar. Tegelijkertijd bereik ik mijn hoogtepunt en spuit al mijn warme zaad over je tepels en borsten. Een beetje van het warme vocht spuit op je lippen, je schrikt maar vervolgens lik je het langzaam en sensueel van je lippen. Je speelt er wat mee in je mond voordat je het doorslikt. We kussen elkaar en …………..

Lijkt je dit wat en vind je het een goed begin, mail me maar en we zien wel waar we eindigen, Tom

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online