Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Jeanette
Toen ik op de middelbare school zat woonde mijn klasgenootje Jeanette voor een jaar bij ons. Jea-nette was me eerder eigenlijk nooit zo opgevallen, maar nu ik haar van dichtbij meemaakte ontdekte ik dat ik me steeds meer tot haar aangetrokken voelde. Jeanette had een mooi slank lichaam, lekkere kleine tietjes, heerlijke stevige benen en een leuk koppie met kort krullend blond haar. Bovendien hield Jeanette er van om leren kleding en leren laarzen te dragen. Ik was al gauw verliefd op Jeanette en werd opgewonden van Jeanette's heerlijke lijf, vooral in haar leren kleding en leren laarzen. Ik durfde Jeanette echter niet te vertellen dat ik gek op haar was. Soms, als Jeanette niet thuis was, pakte ik haar mooie laarzen en genoot van de geur en smaak van het heerlijke leer. Op een dag toen ik net in haar slaapkamer één van haar mooie hooggehakte zwarte leren laarzen likte, stond Jeanette opeens achter me. Ik schrok me wild en draaide me om naar Jeanette. Jeanette zag er heerlijk uit in een mooi kort bruin leren rokje, prachtige bruine leren laarzen en een groene blouse. Ik bekende Jeanette dat ik verliefd op haar was en dat ik haar leren kleding en laarzen erg opwindend vond. Jeanette zei dat ze het erg leuk vond om te horen en dat ze ook verliefd was op mij. Ook vertelde ze dat ze het erg opwindend vond dat ik haar passie voor leren kleding en laarzen deelde. Daarop omhelsde Jeanette me en gaf me een hete tongzoen. Jeanette perste haar onderlijf tegen me aan en reed lekker tegen mijn harde pik aan. Na een tijdje maakte Jeanette zich los uit onze omhelzing, trok haar blouse en slipje uit en drukte mij achterover op haar bed. Ik zei tegen Jeanette dat ze er heerlijk uitzag in alleen haar leren rokje en leren laarzen. Jeanette ging op me liggen en begon me te zoenen. Langzaam maar zeker schoof ze haar onderlichaam naar boven tot ze uiteindelijk wijdbeens boven mijn gezicht hing. Ik had een heerlijk uitzicht op haar prachtige kut, haar mooie lichtvochtige schaamlippen glinsterden verleidelijk. Langzaam liet Jeanette haar heerlijke kut op mijn gezicht zakken en gaf me toen opdracht haar kut te likken. Ik drong zachtjes met mijn tong haar heerlijke kut binnen en kreunde van genot toen ik voor het eerst Jeanette's gekmakend lekkere kutsap mocht proeven. Ook Jeanette kreunde van genot toen ze mijn tong over haar hete kittelaar voelde gaan. Jeanette reed met haar hete kittelaar eerst langzaam tegen mijn gezicht, maar begon al gauw sneller te bewegen. Toen ik haar kittelaar sneller en harder begon te likken gaf Jeannette me opdracht haar tieten te pakken. Terwijl ik met haar heerlijke stevige tietjes speelde en vooral haar harde tepels bewerkte kwam Jeanette zachtjes gillend klaar. Nadat ze lekker was klaargekomen bedankte Jeanette me met een heerlijke tongzoen, trok haar blouse weer aan, trok me van haar bed en liep met me naar beneden naar de woonkamer. Mijn ouders hadden niets van onze vrijpartij gemerkt. Nagenie-tend van de heerlijke smaak van Jeanette's kutsap ging ik op de bank zitten. Toen Jeanette naast me ging zitten en mij een dikke zoen gaf, vertelde ik mijn ouders dat we verliefd op elkaar waren ge-worden. Zij vonden het erg leuk om te horen en feliciteerden ons. Even later legde Jeanette haar mooie leren laarzen op mijn schoot en begon onopvallend met haar laarzen tegen mijn pik te wrij-ven. Even later trok Jeanette één van haar heerlijke benen op, boog haar knie, en plaatste haar mooie hak op mijn hard geworden pik. Omdat haar prachtige leren rokje door deze actie was wat opgeschoven ontdekte ik tot mijn opwinding dat Jeanette na haar befbeurt geen slipje aan had ge-daan waardoor ik even Jeanette's heerlijke kut kon zien. Toen Jeanette zag dat ik naar haar hete kut keek lachte ze en legde haar been gauw weer terug op mijn schoot. Mijn ouders hadden niet door dat Jeanette me aan het opgeilen was. Jeanette bleef mijn pik nog even opwindend lekker met haar laarzen bewerken, daarna stond ze op en trok me van de bank. Ze zei tegen mijn ouders dat we nog huiswerk moesten maken en trok me mee naar haar slaapkamer. Op haar slaapkamer vertelde ik Jeanette dat ik erg geil geworden was van haar opwindende spelletje. Jeanette beloofde me nog veel geiler te maken, trok snel mijn broek uit, drukte me op haar bed. Jeanette ging naast me zitten, zwaaide haar gelaarsde benen op mijn schoot en nam mijn harde pik tussen haar laarzen. Terwijl ze me verleidelijk aankeek begon ze me langzaam met haar laarzen af te trekken. Het soepele warme leer van laarzen schuurde gekmakend lekker langs mijn eikel en ik begon van opwinding al gauw tussen haar laarzen te stoten. Jeanette glimlachte toen ze mijn reactie zag, klemde haar laarzen nog steviger tegen mijn pik en begon me sneller af te trekken. Jeanette hield zoals altijd de regie goed in handen, want als ik wilder tussen haar laarzen begon te stoten en dreigde klaar te komen prikte ze even venijnig met één van haar hakken in mijn harde pik. Het resultaat daarvan was dat ik wel even wat rustiger werd, maar uiteindelijk bloedgeil werd. Toen ik echt op knappen stond en hoopte op Jeanette's verrukkelijke laarzen te mogen klaarkomen, gaf Jeanette me opdracht om mijn sperma over haar laarzen te spuiten. Jeanette drukte haar laarzen nog steviger tegen mijn pik en keek genie-tend toe hoe ik grote witte vlokken sperma op het mooie bruine leer van haar laarzen spoot. Toen ik was uitgespoten pakte Jeanette wat sperma van haar laarzen, stopte dit in haar mond en slikte het lekker door. Daarna stond Jeanette op en gaf me opdracht haar heerlijke leren laarzen schoon te likken. Snel knielde ik voor haar neer en begon mijn opwindende opdracht. Jeanette keek kritisch toe hoe ik het heerlijke leer van haar mooie laarzen schoonlikte. Terwijl ik genoot van de combina-tie van de zilte smaak van mijn sperma met de pittige leersmaak van Jeanette's laarzen keek ik soms even omhoog naar Jeanette's heerlijke kut. Toen Jeanette tevreden was met het resultaat van mijn likwerk gaf ze me opdracht haar een nieuw slipje aan te trekken. Daarna liepen we samen naar de woonkamer. Terwijl we de trap afliepen vertelde ik Rejan dat ik er trots op dat ik zo'n mooie en opwindende vrouw, die mijn wensen heerlijk aanvoelde en in vervulling liet gaan, de mijne mocht noemen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online